Lämpimästi riemujuhliin.
AoT:n johdossa ei uskota mihinkään lentoliikenteen ihme-elpymiseen vuoden 2022 aikana ja siitä kertovat paljon juuri nuo palautetut slotit.
Vielä vuonna 2023 tullaan korjailemaan pandemian lentoliikenteelle aiheuttamia vahinkoja.
Tervetuloa syksyllä 2021.
14
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa hyvä etten omista lentoyhtiötä. Tsemppiä heille! Minä aion vaan lomailla Thaimaassa. Bangkokin lentoon aikaa 3 päivää, viisi tuntia.
- Anonyymi
Oletko ajatellut Burissa piipahtaa?
- Anonyymi
Tosin en omista edes kalsareitani, nekin tulee laitoksen puolesta.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin en omista edes kalsareitani, nekin tulee laitoksen puolesta.,
Mutta adidaksen raidat asennan ite! Kysy vaikka hoitsu Hannalta.
- Anonyymi
Ja vuosi 2025 lähestyy kovaa vauhtia
Pääsin tossa äsken Jorvista letkuista. Unohtu blandis taas eläke päivänä ja elimistö kuivui pahasti kun aimo oli laittanut kiljuun kikkomania, joka on melkein pelkkää suolaa. Näin kertoivat Jorvissa. Mutta en ollut koomassa kuin 4 tuntia.
Marssin siitä suoraan matka toimistoon että nyt riitti meikä poika lähtee thaimaisiin, mutta töölön matkatoimisto on kuulema ollu konkurssissa jo kymmenen vuotta.
Ei mulla olis kyllä ollu rahaakaan. Meinasin tulla hulluksi.- Anonyymi
Tarve tuntunee olevan vahva päivittäin tuoda julki itseään kopiosenssulla joka ainakin minulle osoittaa että ei olla tekemisissä täyspäisten populan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarve tuntunee olevan vahva päivittäin tuoda julki itseään kopiosenssulla joka ainakin minulle osoittaa että ei olla tekemisissä täyspäisten populan kanssa.
Tuohan on ihan aito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on ihan aito.
Aitohullu, kyllä.
- Anonyymi
Alle viikossa alkaa eläkerahat olla numerosenseillä kurlattu kurkusta alas ja pahin into alkaa hiipua. Loppukuukausi onkin sitten taas vilua ja nälkää, alemmuudentunnetta ja uhriutumista. Lehtiä kun selaa niin saattaa löytää joka päivä jonkin uutisen joka saattaisi hankaloittaa Thaimaan matkailua. Voi sitä ilon päivää numerosensein laitoshuoneessa, kun sellainen löytyy ja sen omalla tavallaan vielä tulkitsee.
- Anonyymi
Turismiministeriö laskeskelee että satamiljoonaa paateroa tuottaa 200 miljoonaa paateroa kun laitetaan Thaimaan suosituin tyttö Lalisa lauleskelemaan Bocellin kanssa. Hyvä meininki kannattaa aina ja siihen pitää sijoittaa. Ei kukaan tule katsomaan olematonta. Siksi pitää olla tapahtumia.
https://pattayaone.news/money-well-spent-ot-not/- Anonyymi
Niinkö bangkok rulez, pattaya suomen savossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö bangkok rulez, pattaya suomen savossa.
Lalisaa ostetaan kylläkin Phuketiin tässä uutisessa. Opi lukemaan englantia, punkero.
Muistatko kun dissasit Lalisaa, Thaimaan kuuluisinta tyttöstä? Sanoit korealaiseksi teinipoppariksi. Näyttää kelpaavan thaimaalaisille varsin mukavasti.
T 2010
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972