Todella vaikea on tähän vastata. Olemme miettineet sisaruksieni kanssa asiaa yökaudet. Tätä on suunniteltu jo kauan teiltä kysyä. Epäilemme Joensuuta tai Huhtalaa.
Kerran näin erään Helsingin atleettiklubin iskijän kovassa erektiossa Tarmon salilla, mutta en ehtinyt mittaamaan, kun hän minut nähtyään meni löysäksi ja huomasi että olen tulossa tutkimaan.
Joten asia auki.
Kenellä suominyrkkeilyn isoin siitin?
27
1425
Vastaukset
- Anonyymi
Ior Bockilla
Jos lasketaan nyrkkeilijäksi - Anonyymi
Uskon (jos kerran sulla siskoja on)ettäajattelet sitä vehjettä enemmän ku siskosi ajattelevat.
- Anonyymi
Puhuin sisaruksista, en siskoista. Opettele lukemaan. Kaksi veljeä ja viisi siskoa. En kyllä usko että noin olisi. Siskot on tosi nymfomaaneja ja lisääntyykin kokoajan.
- Anonyymi
Kosusella oli aikanaan....
- Anonyymi
Jos näin aikuisena miehenä puhuisin kirjottaisin ja ajattelisin kyrpää niinku alottaja hyppäisin junan eteen.
- Anonyymi
Kaikki eivät ole noin itsetuhoisia.
Hae apua.
- Anonyymi
Matias Laitinen
- Anonyymi
Kyllä se Halme oli
- Anonyymi
Helmut Kohl
- Anonyymi
Siittimen koko ei ratkaise mitään. Tärkeintä on isot kivespussit. Ne tuottavat rohkeutta.
- Anonyymi
Hatun nosto sinulle kun jaksat yksinpuhella, vastailla itsellesi ja pitää siitinasiaa esillä.
- Anonyymi
Joo onhan tuo vanha luuseripervo uskomattoman sitkeä kyrvästä puhuja.Ja ihan terve hetero myös....
- Anonyymi
Minun on nyt tunnustettava, että olen myös nussinut siskojani yökaudet
- Anonyymi
Yllättyneitä olivat: -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättyneitä olivat: -
Uskon kun näen todisteet.
Haluan videon jossa siskot saa kyytiä.
- Anonyymi
Mulla on koko genren ylivoimaisesti suurin muna 8,5 cm pelkkää terästä.
- Anonyymi
Kuulemma yhellä Porilaisella nyrkkeilijällä oli 8.7
- Anonyymi
Pekko Borgarilla
- Anonyymi
Lyhyt porilainen meni puntarille ja nosti munat perässä
- Anonyymi
Juuri näin! Ja Latvialaiset ihasteli. Punnituksen suoritti Petri Paimander virka-asussaan.
- Anonyymi
Oikea vastaus on Pietu Torniainen
- Anonyymi
Mulla
- Anonyymi
sulla
- Anonyymi
Herran kukkarossa
- Anonyymi
Franky Fredericks
- Anonyymi
Pera Keita
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389