Olen 17-vuotias tyttö. Toinen rintani on kipeä , kun esimerkiksi pyörähdän yöllä sen päälle. Ei ole kosketusarka muuten enkä ainakaan tunne patteja mutta kannattaako käydä näyttämässä varmuuden vuoksi. En muuten olisi huolissani mutta kipu on vain toisessa rinnassa.
Kannattaako huolestua rintakivusta
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
En oikeen tiedä… aika nuori olet rintasyöpäpotilaaksi. Onko muita jotka tietää paremmin?
- Anonyymi
Se hormonitoiminta kierron eri vaiheissa. Rintojen arkuuteen, kipuun saa nainen totutella nuoresta lähtien.
Menopaussijuttujen alkaessa rinnat vasta kipeät onkin usein- Sekä tietenkin raskauden loppuvaihe, ja saynnytyksen jälkeen imetyksen alkuaikoina ovat perin juurin hellät.
Mikäli rinnassa tuntuu erillisiä muita kyhmyjä, kovia, kuin se rintarauhanen, niin sitten varaat ajan lääkäriin.
Itsellä oli vaikeat vaihtarit. Rinnat kasvoi välillä ihan kuppikokoa, ne oli niin kipeät hormoniheittelyissä, että paidan pitäminenkin sattui pahimpina aikoina.
Vuotohäiriöt piti hoitaa hormoneilla, vuosin kuin seula milloin vain, paljon. Jäi mieleeni naisen elämän kamalimpana ajanjaksona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5757472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312825Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311233
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1031027- 911026
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872