Alle viikossa alkaa eläkerahat olla numerosenseillä kurlattu kurkusta alas ja pahin into alkaa hiipua. Loppukuukausi onkin sitten taas vilua ja nälkää, alemmuudentunnetta ja uhriutumista. Lehtiä kun selaa niin saattaa löytää joka päivä jonkin uutisen joka saattaisi hankaloittaa Thaimaan matkailua. Voi sitä ilon päivää numerosensein laitoshuoneessa, kun sellainen löytyy ja sen omalla tavallaan vielä tulkitsee.
Tärkeä eläkerahaselvitys.
52
624
Vastaukset
- Anonyymi
Pistää pohdintaan mikä mahtanee olla aloituskirjelmän laatijan oma elämä ja oman elämän mielenkiinto, varsinkin millä tasolla hänellä on oman elämänsä hallinta.
Tietoisuus hänellä on huippuluokkaa ainakin oman mielenkiintonsa saralla. Ei pidä paikkansa. Saldoa on vielä vaikka kuinka paljon.
Olen saanut selville paikallisen poliisi bäällikön kanssa sen kuka on vuotanut terveystietojani.. kuten sen että kärsin Pakko-oireisesta häiriöstä johon liittyy pakkoajatuksia ja -toimintoja, jotka ovat häiritseviä ja aikaa vieviä. Pakkoajatukset ovat mieleen toistuvasti tunkeutuvia, ahdistavia, epämiellyttäviä ja vierailta tuntuvia ajatuksia.
Skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö pysyy kurissa lääkkeillä kun taas toisinaan pakenen itseäni toisiin hahmoihini.
Tiedän myös resupetterit ketkä on vuotaneet tiedot siitä että minulla on:
Alzheimerin tautiin liittyvä dementia
Verisuoniperäinen dementia
Muualla luokiteltuihin muihin sairauksiin liittyvä dementia
ja määrittämätön dementia
Elimellinen amnestinen oireyhtymä, joka ei ole alkoholin eikä muiden psyykeen vaikuttavien aineiden aiheuttama
Sekavuustila (delirium) ilman alkoholia tai muita psyykeen vaikuttavia aineita
Muut aivovaurion, aivojen toimintahäriön ja ruumillisen sairauden aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät
Aivosairauden, aivovaurion ja aivojen toimintahäiriön aiheuttamat persoonallisuus- ja käytöshäiriöt
Määrittämätön elimellinen tai oireenmukainen (muun elimistön sairauden seurauksena esiintyvä) mielenterveyden häiriö
Lääkkeiden ja päihteiden aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Alkoholin käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Opioidien käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Kannabinoidien käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Rauhoittavien lääkkeiden ja unilääkkeiden käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Kokaiinin käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Muiden piristeiden käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Hallusinogeenien käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Tupakan käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Liuotinaineiden käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Useiden lääkeaineiden ja muiden psyykkisiin toimintoihin vaikuttavien aineiden käytön aiheuttamat elimelliset aivo-oireyhtymät ja käyttäytymisen häiriöt
Sitä en ole vielä saanut selville kuka on vuotanut että minulla on
Akuutit ja ohimenevät psykoottiset häiriöt, Indusoitunut harhaluuloisuus, jaettu harhaluuloisuus ja mania. Aion saada selville...
En aio kertoa kellekään että minulla on myös muut aikuisiän persoonallisuus- ja käytöshäiriöt, kuten Käytös- ja hillitsemishäiriöt. Sitä en todellakaan kerro kellekään että minulla on sukupuoliseen kehitykseen ja suuntautumiseen liittyvät psyykkiset häiriöt ja käytöshäiriöt..
Muuten kaikki on ihan ok.
S- Anonyymi
Mikähän saa 2010 kirjoittamaan moista toisinto hänen kelakortista, voisi laittaa helpommin kortin framelle, eikä edes henkilöllisyystulisi tietoon, diagnoosit on kortin toisella puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän saa 2010 kirjoittamaan moista toisinto hänen kelakortista, voisi laittaa helpommin kortin framelle, eikä edes henkilöllisyystulisi tietoon, diagnoosit on kortin toisella puolella.
Huomenta, seonnut se on täysin.
Taitaa olla asian laita niin että vain meillä kahdella on vaimot myös ja kodin karttakoordinaatit kaukana rakkaitten omista.
En viitsi laittaa ässää tohon perään koska Dille tahtoo sitä käyttää joten luovutan sen hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, seonnut se on täysin.
Taitaa olla asian laita niin että vain meillä kahdella on vaimot myös ja kodin karttakoordinaatit kaukana rakkaitten omista.
En viitsi laittaa ässää tohon perään koska Dille tahtoo sitä käyttää joten luovutan sen hänelle.Tuolle se on vaikuttanut jo pidemmän aikaan, hullu kaikki tyyni, pattayan savosta on helppo rulettaa jo vuosia, verovaroin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle se on vaikuttanut jo pidemmän aikaan, hullu kaikki tyyni, pattayan savosta on helppo rulettaa jo vuosia, verovaroin.
Kerrankin Senssu oli rehellinen, vaikkakin terveystiedot vuosi taas itse vahingossa. Luulenpa ettei senssun diagnoosit noihin jää pelkästään. Siellä on paljon muutakin, joista DID varmaan tärkeimpänä vakavalla muodollaan. Ainoa mitä ihmettelen on että antavat sensein käyttää WiFiä vapaasti.
- Anonyymi
Rehellistä tekstiä. Pisteet siitä! Numba tuli jo kaapista ja nyt vielä kun Zumba tulee niin hienoa toimintaa pojat!
- Anonyymi
Komea diagnoosi sensei, mutta paljon jätit vielä kertomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle se on vaikuttanut jo pidemmän aikaan, hullu kaikki tyyni, pattayan savosta on helppo rulettaa jo vuosia, verovaroin.
Mitenkä suonitukokset, verovaroin ilmeisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä suonitukokset, verovaroin ilmeisesti?
Eikö Suomessa ole julkinen terveydenhuolto joka rahoitetaan verovaroin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Suomessa ole julkinen terveydenhuolto joka rahoitetaan verovaroin.
Kuka sitä mitenkin sitten kuormittaa. 90% vaivoista johtuu elämäntavoista. Itsestään jos ei huolehdi niin se tulee kalliiksi yhteiskunnalle.
Amerikan diiliohjelmassa miljardööri ripitti lihavat ja laiskat kilpailijat, että jos te ette huolehdi itsestänne niin miten te kuvittelette voivanne pystyä vetämään yritystä, huolehtimaan sen työntekijöistä ja edes perheestänne?
Itsestään huolehtiminen ei ole narsismia, vaan se on myös läheisistä huolehtimista.
Oman terveyden tuhoaminen ei ole epäitsekkyyttä, vaan se on hedonismia joka tuhoaa myös lähipiiriä ja sinusta tulee kuluerä yhteiskunnalle ja läheisillesi.
Jos ei muuten enää ole läheisiä, niin sen kautta se tuho jatkuu edelleen että veronmaksajat sitten elättää ja leikkelee sinua.
Itsetuhoiset ihmiset tarvitsevat ihan ekaksi psykiatrista apua. Tietoa on niin paljon nykyään saatavilla että kukaan ei voi syyttää tietämättömyyttä.
Oikeat sairaudet ovat asia erikseen kuin itsetuhoiset elintavat.
T 2010
PS: Eihän siinä mitään jos yhteiskunnalla kuten Suomella olisi varaa tehdä ihan mitä vaan, mutta kun ei ole. Suomi elää velaksi. Itsetuhoiset ihmiset vievät kirjaimellisesti leivän niiden suusta, jotka eivät ole omasta syystään heikossa asemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitä mitenkin sitten kuormittaa. 90% vaivoista johtuu elämäntavoista. Itsestään jos ei huolehdi niin se tulee kalliiksi yhteiskunnalle.
Amerikan diiliohjelmassa miljardööri ripitti lihavat ja laiskat kilpailijat, että jos te ette huolehdi itsestänne niin miten te kuvittelette voivanne pystyä vetämään yritystä, huolehtimaan sen työntekijöistä ja edes perheestänne?
Itsestään huolehtiminen ei ole narsismia, vaan se on myös läheisistä huolehtimista.
Oman terveyden tuhoaminen ei ole epäitsekkyyttä, vaan se on hedonismia joka tuhoaa myös lähipiiriä ja sinusta tulee kuluerä yhteiskunnalle ja läheisillesi.
Jos ei muuten enää ole läheisiä, niin sen kautta se tuho jatkuu edelleen että veronmaksajat sitten elättää ja leikkelee sinua.
Itsetuhoiset ihmiset tarvitsevat ihan ekaksi psykiatrista apua. Tietoa on niin paljon nykyään saatavilla että kukaan ei voi syyttää tietämättömyyttä.
Oikeat sairaudet ovat asia erikseen kuin itsetuhoiset elintavat.
T 2010
PS: Eihän siinä mitään jos yhteiskunnalla kuten Suomella olisi varaa tehdä ihan mitä vaan, mutta kun ei ole. Suomi elää velaksi. Itsetuhoiset ihmiset vievät kirjaimellisesti leivän niiden suusta, jotka eivät ole omasta syystään heikossa asemassa.Jaa jaa, luulempa että alkoholismi aiheuttaa suurimman osan kustannuksista mitä terveydenhuollolle tulee, sinulla on siitä kertomasi mukaan 10 vuoden kokemus, toinen iso kuluerä on mielenterveyshäiriöt, josta sinä et varmasti ole jäännyt paitsi.
Minä en ainakaan ole kuluerä valtiolle ollut vuosiin, kun en ole oikeutettu kelan korvauksiin vuodesta 2012, päinvastoin olen nettomaksaja maksan ennakonpidätyksen normaalisti, suomeen.
Lisäksi usa vs. suomi on huono verrata, suomessa maksetaan veroissa terveydenhuoltokuluja, siksi suomessa on kova veroaste, eli olemme maksaneet terveyden huollon jo veroissa, usassa ei ole julkista terveydenhuoltoa.
Joten siis uprutuksesi on aivan turhaa, olen aivan varmasti maksanut veroissa sen mitä olen julkisella puolella kuluttanut, moninkertaisesti, minulle on tehty yksi pallolaajennus vuonna 2006, kontolli tehdään täällä bangkok hopitalissa, aluksi kahden vuoden välein, nyt vuoden välein, hinta on 5800 bahtia jonka maksan itse.
Mitä tulee eläkkeeseen, senkin olen itse maksanut, työeläkkeenä, kelalta en saa mitään, eikä työeläke perustu tulonsiirtoihin,
By NumBall HHN 60v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa, luulempa että alkoholismi aiheuttaa suurimman osan kustannuksista mitä terveydenhuollolle tulee, sinulla on siitä kertomasi mukaan 10 vuoden kokemus, toinen iso kuluerä on mielenterveyshäiriöt, josta sinä et varmasti ole jäännyt paitsi.
Minä en ainakaan ole kuluerä valtiolle ollut vuosiin, kun en ole oikeutettu kelan korvauksiin vuodesta 2012, päinvastoin olen nettomaksaja maksan ennakonpidätyksen normaalisti, suomeen.
Lisäksi usa vs. suomi on huono verrata, suomessa maksetaan veroissa terveydenhuoltokuluja, siksi suomessa on kova veroaste, eli olemme maksaneet terveyden huollon jo veroissa, usassa ei ole julkista terveydenhuoltoa.
Joten siis uprutuksesi on aivan turhaa, olen aivan varmasti maksanut veroissa sen mitä olen julkisella puolella kuluttanut, moninkertaisesti, minulle on tehty yksi pallolaajennus vuonna 2006, kontolli tehdään täällä bangkok hopitalissa, aluksi kahden vuoden välein, nyt vuoden välein, hinta on 5800 bahtia jonka maksan itse.
Mitä tulee eläkkeeseen, senkin olen itse maksanut, työeläkkeenä, kelalta en saa mitään, eikä työeläke perustu tulonsiirtoihin,
By NumBall HHN 60v.Kirjoituksesi ei jätä hetkeäkään epäselväksi ettet olisi narsisti, jolla on pohjattoman heikko itsetunto, mutta on sinussa paljon hyvääkin, jossain asioissa olet jopa oikeassam, tai ainakin lähelle oikeaa, joten en sinua ihan paskana pidä, jos te ole tuo chiangmain kopiopelle, tosin uskon että se on totuuspelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa, luulempa että alkoholismi aiheuttaa suurimman osan kustannuksista mitä terveydenhuollolle tulee, sinulla on siitä kertomasi mukaan 10 vuoden kokemus, toinen iso kuluerä on mielenterveyshäiriöt, josta sinä et varmasti ole jäännyt paitsi.
By NumBall HHN 60v.Väitätkö numerosensei tosissasi että sinusta tuli tuollainen laatikkopää ilman viinaa? https://ibb.co/ncyPv5D (Huom! Itse postitit tuon kuvan vuodelta 2008 jolloin jäit sairaseläkkeelle)
Olet ollut kunnan hommissa suojatöissä parikymmentävuotta ja saanut siitä minimaalisen eläkkeen kun tulit työkyvyttömäksi sydän- ja verisuonitautien vuoksi.
Miksi söit Fredin?
Olet väärä henkilö puhumaan alkoholin vaaroista, mutta mielenterveysongelmista olet hyvä puhumaan, koska sinulla on omakohtaista kokemusta niistä. Olethan kertonut jopa lähetenumerotkin millä kaavakkeella pääsee osastolle.
Tuo jakaantunut persoonasi ei jätä tulkinnanvaraa muutenkaan. Olet seinähullu. Asuuko se toinen persoonasi tuossa ylimääräisessä leuassa?
Muistisi on ilmiömäisen huono. Kerroin avoimesti dokanneeni aivan liikaa 2010-2011 talvet Thaimaassa. Sen jälkeen sain tilanteen hallintaan.
Vaikka dokasinkin paljon silloin parina talvena, niin silti se ei häirinnyt töitäni eikä harrasteita. Kävin punttisalilla ja pelasin golfia. Oli myös seuraa ja juhlia, joten kalsarikännäilyäkään se ei ollut. On myös hauskoja muistoja niistä ajoista.
Sinä laatikkopää et ole varmaan koskaan edes omistanut lenkkareita tai tennareita?
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksesi ei jätä hetkeäkään epäselväksi ettet olisi narsisti, jolla on pohjattoman heikko itsetunto, mutta on sinussa paljon hyvääkin, jossain asioissa olet jopa oikeassam, tai ainakin lähelle oikeaa, joten en sinua ihan paskana pidä, jos te ole tuo chiangmain kopiopelle, tosin uskon että se on totuuspelle.
Tuohon itseaiheutettuihin sairauksiin pitää ottaa kantaa, elintapasairaudet eivät ole suurin kuluerä, syöpä taitaa olla tällähetkellä kallein hoitaa, täsmälääkkeillä. ollaan vaarallisilla vesillä jos aletaan rajoittamaan keuhkosyövän hoitoja jos olet polttanut 20 vuotta sitten, tai sinulla on maksasökönä, jos olet vetänyt viinaa 10 vuotta sitten, rajanveto siihen mikä itseaiheutettua ja mikä taas ei ole, on käytänössä mahdotonta.
Miettiä kannattaa myös vaihtoehtoa jos on pakoillut veronmaksua, vaikkapa osakaslainalla... tai jollain muulla venkuloinnilla oletko silloin oikeutettu lainkaan vaikkapa sosiaaliturvaan, sekin on hyvä kysymys, osalle jopa laitonta joka johtaa tuomioon, väärät elämäntavat eivät ole rikoksia, verojen välttely ja pakoilu taas jossain tapauksessa on..
Mutta siinä olet oikeassa, valtiolla on liianvähän tuloja, osittain verovälttelyn takia laillista tai ei, asia ei ole vain niin mustavalkoinen kuten väität. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö numerosensei tosissasi että sinusta tuli tuollainen laatikkopää ilman viinaa? https://ibb.co/ncyPv5D (Huom! Itse postitit tuon kuvan vuodelta 2008 jolloin jäit sairaseläkkeelle)
Olet ollut kunnan hommissa suojatöissä parikymmentävuotta ja saanut siitä minimaalisen eläkkeen kun tulit työkyvyttömäksi sydän- ja verisuonitautien vuoksi.
Miksi söit Fredin?
Olet väärä henkilö puhumaan alkoholin vaaroista, mutta mielenterveysongelmista olet hyvä puhumaan, koska sinulla on omakohtaista kokemusta niistä. Olethan kertonut jopa lähetenumerotkin millä kaavakkeella pääsee osastolle.
Tuo jakaantunut persoonasi ei jätä tulkinnanvaraa muutenkaan. Olet seinähullu. Asuuko se toinen persoonasi tuossa ylimääräisessä leuassa?
Muistisi on ilmiömäisen huono. Kerroin avoimesti dokanneeni aivan liikaa 2010-2011 talvet Thaimaassa. Sen jälkeen sain tilanteen hallintaan.
Vaikka dokasinkin paljon silloin parina talvena, niin silti se ei häirinnyt töitäni eikä harrasteita. Kävin punttisalilla ja pelasin golfia. Oli myös seuraa ja juhlia, joten kalsarikännäilyäkään se ei ollut. On myös hauskoja muistoja niistä ajoista.
Sinä laatikkopää et ole varmaan koskaan edes omistanut lenkkareita tai tennareita?
T 2010Kun lukee näitä 2010:n kirjoituksia niin vain täysin ymmärrystä vailla olevat uskovat hänen Eedenelämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö numerosensei tosissasi että sinusta tuli tuollainen laatikkopää ilman viinaa? https://ibb.co/ncyPv5D (Huom! Itse postitit tuon kuvan vuodelta 2008 jolloin jäit sairaseläkkeelle)
Miksi söit Fredin?
T 2010No niin minä en ole tuossa kuvassa lainkaan, tuo on vain yksi opiskelija kuva sadoista, ellei tuhansista joka joku oli lainannut fasestani, mutta tiedän keitä kuvassa on tuo iso mies on myös Ari nimeltään jonkun lajin tuomari jyväskylästa, en muista tarkkaan nimeä, olemme hieman samannäköisiä.
Mutta olen minä dokannut tarpeeksi, mutta ei minulla ole siitä koskaan ongelmaksi ollut, työni olen tehnyt, viimeisen päälle.
Sinun tilanteesi on paljon epäilyttävämpi, olet kertonut dokanneesi 10 vuotta rajusti, ja eläneesi kahdeksan vuotta osakaslainalla, ja maksaneesi veroja kun jaksat, joten suo siellä ja vetelä taas kalsareissasi,
Niinkuin sanoin sinun on helppo tarkastaa kuka olen etsit vain yhden kiinteistönvälittäjän, jopa on ollut duunissa ennen vuotta 2008 opkk, kaikki siellä tuntivat minut, oli sitten kyse helsingistä, tampereesta, oulusta, kotkasta, kuopiosta tai mista vaan muistaakseni 84 toimipaikasta, työasemia 250 yhteisessä tietokannassa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin minä en ole tuossa kuvassa lainkaan, tuo on vain yksi opiskelija kuva sadoista, ellei tuhansista joka joku oli lainannut fasestani, mutta tiedän keitä kuvassa on tuo iso mies on myös Ari nimeltään jonkun lajin tuomari jyväskylästa, en muista tarkkaan nimeä, olemme hieman samannäköisiä.
Mutta olen minä dokannut tarpeeksi, mutta ei minulla ole siitä koskaan ongelmaksi ollut, työni olen tehnyt, viimeisen päälle.
Sinun tilanteesi on paljon epäilyttävämpi, olet kertonut dokanneesi 10 vuotta rajusti, ja eläneesi kahdeksan vuotta osakaslainalla, ja maksaneesi veroja kun jaksat, joten suo siellä ja vetelä taas kalsareissasi,
Niinkuin sanoin sinun on helppo tarkastaa kuka olen etsit vain yhden kiinteistönvälittäjän, jopa on ollut duunissa ennen vuotta 2008 opkk, kaikki siellä tuntivat minut, oli sitten kyse helsingistä, tampereesta, oulusta, kotkasta, kuopiosta tai mista vaan muistaakseni 84 toimipaikasta, työasemia 250 yhteisessä tietokannassa,Muuten omistan useat lenkkarit jopa nauhoilla, ja ihan itse maksetut, käytätkö sinä vielä tarralenkkareita, eli osaatko jo solmia nauhat, vai äitikö auttaa..
Muuten sinun tietosi selvisi, joskaan en saa niitä vielä, sinulla on passiivinen tunnus vuodesta2010 rekisteröity nimellesi, sinisellä, olet sulkenut sen mutta se ei ole poistunut mihinkään,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lukee näitä 2010:n kirjoituksia niin vain täysin ymmärrystä vailla olevat uskovat hänen Eedenelämään.
Jep varsinkin kun en ole tuossa luvassa lainkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin minä en ole tuossa kuvassa lainkaan, tuo on vain yksi opiskelija kuva sadoista, ellei tuhansista joka joku oli lainannut fasestani, mutta tiedän keitä kuvassa on tuo iso mies on myös Ari nimeltään jonkun lajin tuomari jyväskylästa, en muista tarkkaan nimeä, olemme hieman samannäköisiä.
Niinkuin sanoin sinun on helppo tarkastaa kuka olen etsit vain yhden kiinteistönvälittäjän, jopa on ollut duunissa ennen vuotta 2008 opkk, kaikki siellä tuntivat minut, oli sitten kyse helsingistä, tampereesta, oulusta, kotkasta, kuopiosta tai mista vaan muistaakseni 84 toimipaikasta, työasemia 250 yhteisessä tietokannassa,Lol! Mikä luikkija! Sinähän se olet lootapää. Miksi muuten pullakäpälä olisit sitä kuvaa laittanut?
Mikä sinulle vehnäkäpälälle on niin vaikeaa tuossa luetun ymmärtämisessä? Minä bilettelin pari talvea kymmenen vuotta sitten. Parivuotta ei ole kymmenen vuotta.
Luet ihan miten sattuu ja puhut ihan mitä sattuu.
Osakaslainasta en ala enää luennoimaan sinulle mitään, kun et tajua niin et tajua. Minä olen maksanut veroja firmojeni ja itseni kautta kymmeniä miljoonia euroja, kun sinä taasen elät muiden verorahoilla.
Minulla on velkaa nolla euroa ja niin varmaan sinullakin, mutta minulla on omaisuutta miljoonia, sinulla ei mitään.
Minä olen työ- ja yrityselämässä edelleen, ei mitään perussairauksia. Sinä olet sairaseläkkeelle dokannut ja lääkinnyt itsesi jo 48 vuotiaana. Nyt olet dementoitunut mätisäkki.
Minä olen 54 vuotias ja täysin terve, ei ole grammaakaan ylipainoa Hölköttelen sellaisen kolme kilometriä Cooperissa, joka on ikämiehelle erinomainen tulos. Voimatasoni ovat kovemmat kuin 99,8% nuorista miehistä.
Minulla toimii yläpää ja alapää, sinulla ei kumpikaan. Minulla on perhe ja kaunis vaimo, sinulla postimyyntivaimo joka on vain siksi, että saat oleskeluluvan reilun tonnin eläkkeelläsi.
Kiinteistövälittäjät ovat 99% luusereita, jotka ei muuta hommaa keksi. Samaa porukkaa puhelinmyyjien kanssa.
Jos olisit hoitanut asiasi kunnolla, et asuisi vuokralla Hua Hinin halvimmassa kopissa ja sinulla olisi omaisuutta. Epäilen että et edes ole uusinut enää ajokorttiakaan terveydellisistä syistä ja pelkäät aivan kaikkea. Liikennettä, rokotteita, naisia, bakteereja, tuntemattomia ja elämää.
Siksi olet siellä kopissasi yksin PA- erakkona soittamassa tyhmää päätäsi, kun et muuhun kykene.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep varsinkin kun en ole tuossa luvassa lainkaan...
Mielenkiintoinen keskustelun aihe tuo 90%, henkilö joka tekee kaikkensa välttääkseen verojen maksun on kaiketi viimeinen ken voi arvostella, muiden tekemiä elämänvalintoja kun lopputulos on tarkalleen sama, verotuloja liian vähän kuluja taas liikaa... tosin elämäntavat eivät ole rikos, mutta verottajan kusettaminen taas on.
- Anonyymi
Niikuin sanoin en ole siinä kuvassa, lainkaan, Ari on vuoden 2021 superpesis tuomareita,
- Anonyymi
Verovaroin elätti
- Anonyymi
Ihmettelen vaan miksi numeromies söi Arttu Viskarin ja Fredin ennen muuttoa betonikuutioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen vaan miksi numeromies söi Arttu Viskarin ja Fredin ennen muuttoa betonikuutioon.
Kyseessä on kovakuntoinen hävittäjälentäjä majuri, eikä mikään pullukka kiinteistönvälittäjä Jyväskylästä. Timantit pohkeet, vähäsuolainen ja päihteetön. Titaani-amxia koko mies ja salaa varakas salarakas.
Hänellä on valeprofiileita sen takia jos jokin ilkeän maan maailmanvaltaa hamuavan diktaattorin tiedustelupalvelu haluaa raivata hänet tieltään tai kaapata omaan tiimiinsä. Ihmisnerosta kun puhutaan.
- Anonyymi
Kun tästä "Hua Hinin miehestä" paljastui totuus, niin arvovaltaiselta senseiltä katosi oma elämä aivan kokonaan. Se oli jo kadonnut suurelta osalta jo aiemmin.
Kadonneita palstalla on kitaranmallinen vaimo, road racing poika, hammasklinikka, ravintolakonserni, tatuointistudio, jahtiarmada, merenrantahuvilat, sijoitusasunnot, moottoripyörät, vesipelit, altaat, uimahyppytornit, harrasteautot, miljoonatontit Cha amista, savusaunat, kulosaaren ja kaskisaaren huvilat, saaret, Espanjan huvilat, Saimaan Targat, tarjoilijoiden omakotitalot, hyväntekeväisyys, orpolapset, matkailu, tyttären kultabisneksen hoitaminen, kellohametanssiaiset, prosenttiliivijengi, Happy Days ravintolan avajaiset, kassalippaiden sisällön laskenta ja monet muut ennen arkipäivää olleet asiat.
Nyt hän on vain numban kokopäivätoiminen sihteeri jolla ei ole facebookia mutta hän on numban facebook-kaveri silti joka postittaa numban kuvia lupaa kysymättä.
Lieneekö tarkistanut ne kuvat sadantuuman telkkaristaan?
TT- Anonyymi
Looginen päätteltykykysi epäilyttää vahvasti.
Moi totinen torvelontti.
Kyllä minä näitä teidän juttuja luen, vaan en näe aihetta kommentoida.
Minulle on käynyt selväksi että Eden on hullujenlinnan raunio ja yhdelläkään rakkaalla ei ole rakasta sormuksella.
Voit toki kuten aiemminkin toimia "minuna" ja sitten irvailla minusta, ei haittaa, minulle on selvinnyt että ei yhdelläkään rakkaalla ole montaa muumia kanootissaan.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Minulla ei ole eikä tule facea joten en siten myöskään vieraile kenenkään faceissa.
Kaksi sihteeriä siis feikkimajurilla. Erittäin uskottavaa. Sinä Jormasensei ja miksi sitten kutsuisimme tätä kakkossihteeriä? Jarmosensei? Onko sikariharrastus Jarmollakin?
- Anonyymi
Minulla on yli 400 facekaveria, ja uusia on tullut viimeisen kuukauden aikana kymmenkunta, kaikkia en tunne henkökohtaisesti, todennäköisesti joku toinenkin palstavaikuttaja on palstalta kaveripyynnön lähettänyt.
- Anonyymi
2010 on selvästi ja useasti kertonut olevansa tervepäinen miljonääri, kertomansa mukaan hän on liimaillut mattoja lattiaan, hän ei ole missään vaiheessa avannut salaista arkkuaan mistä on miiljoonansa tiennannut, vuosia thaimaassa rahaa tulee ovista ja ikkunoista, matoista nyt puhumattakaan, rakennusalan keskimääräinen tuotto on 8 % hyvässä kohteessa, yleensä alle... en usko sanaakaan, taysin epälooginen tarina, lisäksi ei uskalla kertoa nimeään numballille, vaikka on itse julkaissut numbal oikean nimen täällä, voisi olla että totuuspaljastusi, miljoonille.
- Anonyymi
Mielestäni täysin tervepäistä ei ole olemassakaan ja juuri se tekee elämästä mielenkiintoista. Jos me oltaisiin kaikki täydellisiä, niin mitä merkitystä elämällä olisi? Kaikilla sama oppi, elämä ja ajatuksenkulku? Ei kiitos. Kaikki tietäisi mitä toinen ajattelee ja tekee ja itse tekisivät samalla tavalla. Siksi epätäydellinen elämä on täydellinen, kun siinä on sattuma ja yksilönvapaus ja valinta mukana. Nöyryys ja kohteliaisuus ilmenee muun muassa totuudessa pysymisenä. Tätä taitoa ei ole sinulle suotu, vaan olet ammattimainen paskanpuhuja, vaan et kovinkaan taitava sellainen, koska sinulla menee tarinat, ajatukset, sanat ja roolit sekaisin ja ylösalaisin.
Siksi on helppoa pysytellä totuudessa, kun ei tarvi muistalla mitä on sanonut. Jos ei kaltaisiasi olisi olemassa, voisimme kaikki puhua täälläkin omilla nimillä ja naamoilla.
TT - Anonyymi
Tuokin kommentti kertoo omaa karuaan kieltä 2010stä "Amerikan diiliohjelmassa miljardööri ripitti lihavat ja laiskat kilpailijat, että jos te ette huolehdi itsestänne niin miten te kuvittelette voivanne pystyä vetämään yritystä, huolehtimaan sen työntekijöistä ja edes perheestänne?" miten oikea liikemies voi pitää ameriikan diiliä oikeana elämänä, ja elämän ohjenuorana yhtään mihinkään... kateutta ja katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin kommentti kertoo omaa karuaan kieltä 2010stä "Amerikan diiliohjelmassa miljardööri ripitti lihavat ja laiskat kilpailijat, että jos te ette huolehdi itsestänne niin miten te kuvittelette voivanne pystyä vetämään yritystä, huolehtimaan sen työntekijöistä ja edes perheestänne?" miten oikea liikemies voi pitää ameriikan diiliä oikeana elämänä, ja elämän ohjenuorana yhtään mihinkään... kateutta ja katkeruutta.
Pikku hiljaa elämänpiiri kaventuu https://yle.fi/uutiset/3-12161736, kannukset busineksessä onkin hankittu varastamalla verottajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni täysin tervepäistä ei ole olemassakaan ja juuri se tekee elämästä mielenkiintoista. Jos me oltaisiin kaikki täydellisiä, niin mitä merkitystä elämällä olisi? Kaikilla sama oppi, elämä ja ajatuksenkulku? Ei kiitos. Kaikki tietäisi mitä toinen ajattelee ja tekee ja itse tekisivät samalla tavalla. Siksi epätäydellinen elämä on täydellinen, kun siinä on sattuma ja yksilönvapaus ja valinta mukana. Nöyryys ja kohteliaisuus ilmenee muun muassa totuudessa pysymisenä. Tätä taitoa ei ole sinulle suotu, vaan olet ammattimainen paskanpuhuja, vaan et kovinkaan taitava sellainen, koska sinulla menee tarinat, ajatukset, sanat ja roolit sekaisin ja ylösalaisin.
Siksi on helppoa pysytellä totuudessa, kun ei tarvi muistalla mitä on sanonut. Jos ei kaltaisiasi olisi olemassa, voisimme kaikki puhua täälläkin omilla nimillä ja naamoilla.
TTKerrankin olen totuuspellen kanssa samaa mieltä, tältä palstalta ei tervepäisiä juurikaan löydy, se on tullut vuosien varrella selväksi, eroa on vain mt-häiriöiden laadussa ja määrässä, toiset on hullumpia kuin toiset, hulluin on kopio chaingmai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei numeromies! Sinulla on erikoinen tapa ajatella asioita. Oletko siis vakavissasi sitä mieltä että ihmisen fyysisellä kunnolla ja hyvinvoinnilla ei ole mitään merkitystä siihen miten hän jaksaa tehdä töitä ja toimia johtajana, perheenisänä, aviopuolisona yms?
2010 on täysin oikeassa. Johtajan on näytettävä mallia omalla esimerkillään. Ei mistään tule mitään jos on romuna eikä jaksa tehdä mitään. Ei laiska läskipönttö ole ees kivaa katseltavaa. Siinä menee duunareiltakin motivaatio, jos pomo ei huolehdi itsestään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei numeromies! Sinulla on erikoinen tapa ajatella asioita. Oletko siis vakavissasi sitä mieltä että ihmisen fyysisellä kunnolla ja hyvinvoinnilla ei ole mitään merkitystä siihen miten hän jaksaa tehdä töitä ja toimia johtajana, perheenisänä, aviopuolisona yms?
2010 on täysin oikeassa. Johtajan on näytettävä mallia omalla esimerkillään. Ei mistään tule mitään jos on romuna eikä jaksa tehdä mitään. Ei laiska läskipönttö ole ees kivaa katseltavaa. Siinä menee duunareiltakin motivaatio, jos pomo ei huolehdi itsestään.TOTTAPA TOSIAAN JOHTAJA 2010 ON NÄYTTÄNYT ESIMERKKIÄ OMASTA KÄYTÖKSESTÄÄN AIVAN OMAVALINTAISELLA JA HÄNELLE OMINAISELLA KIELENKÄYTÖLLÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 on täysin oikeassa. Johtajan on näytettävä mallia omalla esimerkillään. Ei mistään tule mitään jos on romuna eikä jaksa tehdä mitään. Ei laiska läskipönttö ole ees kivaa katseltavaa. Siinä menee duunareiltakin motivaatio, jos pomo ei huolehdi itsestään.Niinhän se on jos diiliä katselee, ei kuulu ohjelma valikoimiini, perinteisesti johtajat ovat suomessa olleet elintasovatsaisia, varsin teollisuuslaitosten patruunat. Toki mallit ovat muuttuneet noista vuosista, mutta itse päätän olenko lihava vai laiha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on jos diiliä katselee, ei kuulu ohjelma valikoimiini, perinteisesti johtajat ovat suomessa olleet elintasovatsaisia, varsin teollisuuslaitosten patruunat. Toki mallit ovat muuttuneet noista vuosista, mutta itse päätän olenko lihava vai laiha.
Ei sinun tarvitse olla minusta huolissasi, olen pärjännyt thaimaassa jo 10 vuotta ja varmasti pärjään vielä toisenkin 10 vuotta heittämällä, kiinnitä enemminkin huomiota itseesi, ei kovin normaalia 54 vuotialta miljonääriltä jatkuva amaliasta, invahomoista ja onkopojista kertominen...
- Anonyymi
Sana on vapaa samoin sinun mielikuvituksesi.
- Anonyymi
" hän ei ole missään vaiheessa avannut salaista arkkuaan mistä on miiljoonansa tiennannut"
Onpas; Lääkemarijuanan viljely!
Se on miljaardi bisnes maailmalla.
Suomeenkin pitäisi saada vapaus viljellä että talous tasapainottuisi ja nuorisolle duunia.
Belgia on viisas - sai piikkipaikan EUssa.- Anonyymi
ai niin tuo unohdin,
- Anonyymi
Numpsukkaa hävettää tunnusta joutuneensa sairaseläkkeelle jo alle viiskymppisenä psyykkisten ongelmien vuoksi. Siksi vaihtoi paikkakuntaa ja keksi tarinan sotilasurasta, jolla voi selittää varhaisen eläköitymisensä. Pitkäaikainen riippuvuussuhde suomalaiseen terveydenhuoltoon ja kansaneläkelaitokseen näkyy rakkautena kelakorttiin ja demareihin.
Haluaisi Thaimaahan mutta pelkää kielitaidottomana joutuvansa pulaan ilman ilmaista terveydenhuoltoa ja lääkkeitä.
Monen vanhan kansan immeisen ajatusmaailma kulkee niin että SDP pitää köyhän puolia ja turvaa heidän sosiaaliturvansa. Demareiden äänestäjät ovat vanhuksia ja julkisen sektorin matalapalkka-alojen työntekijöitä, kaupan kassoja, siivoojia ja niin edespäin. Vähintään asumistuettuja.
Yrittäjien puolue SDP ei ole ja numpsukkahan väittää olleensa monella alalla nerokas yrittäjä ja keksijä. Ei ole mahdollista. Sotilasurakin on aivan höpönlöpön soopaa, sillä seitkytluvun lopussa sotilasuransa aloittaneet upseerit ovat isänmaallisia. Numpsukassa kun ei ole rahtuakaan isänmaallisuutta ja hän selkeästi haluaa Suomeen Saharan eteläpuolelta väkeä ja on vieläpä sitä mieltä että he ovat nokkelia ja ahkeria.Ei välttämättä nokkelia mutta vikkeliä.. heillä on lahkeessaan sellainen tunteiden tunkki joka tekee kellohameen alla gutamaisteria, höpötitiä, jummijammia ja naminamia.
- Anonyymi
Teen tohtorin väitöskirjaa reppanoista. Siksi tämä kysely ja pohdinta.
- Anonyymi
Onnea! Hyvin harva meistä on tohtori ja majurilentokapteeni, insinöörikeksijä ja koelentäjä, IT-nero ja USA:n erikoisjoukkojen kuljettaja joka puhuu sujuvaa ranskää, väkivallan ammattilainen täysillä 30 vuoden palvelusvuosilla, lukuisien patenttien haltija, hyväntekeväisyysmies ja lähetystöjen parkettien partaveitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea! Hyvin harva meistä on tohtori ja majurilentokapteeni, insinöörikeksijä ja koelentäjä, IT-nero ja USA:n erikoisjoukkojen kuljettaja joka puhuu sujuvaa ranskää, väkivallan ammattilainen täysillä 30 vuoden palvelusvuosilla, lukuisien patenttien haltija, hyväntekeväisyysmies ja lähetystöjen parkettien partaveitsi.
Asunnonvälittäjä unohtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva meistä on rautaa, kuten Reetu totesi 1970.
Palvelusvuosia minulle kertyi vain 25. Täysin palvelleena eläkkeelle 1995 siirtyessäni 45 ikäisenä sotilasmestarina ei ole hassumpi saavutus. Utti ja Upinniemi sekä erityisesti Emski olivat minulle hyviä ja kotoisia palveluspaikkoja. Tosin lentämään enkä sukeltamiseen en päässyt koska Kyproksella tärykalvoni puhkesivat, kun nuo paikalliset meille niin hurrasivat.
Sotilasarvoni on tietenkin muuta kuin tuo mainitsemani sotilasmestari eikä majurin tai komentajakapteenin arvot siihen riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelusvuosia minulle kertyi vain 25. Täysin palvelleena eläkkeelle 1995 siirtyessäni 45 ikäisenä sotilasmestarina ei ole hassumpi saavutus. Utti ja Upinniemi sekä erityisesti Emski olivat minulle hyviä ja kotoisia palveluspaikkoja. Tosin lentämään enkä sukeltamiseen en päässyt koska Kyproksella tärykalvoni puhkesivat, kun nuo paikalliset meille niin hurrasivat.
Sotilasarvoni on tietenkin muuta kuin tuo mainitsemani sotilasmestari eikä majurin tai komentajakapteenin arvot siihen riitä.Joojoo Numba voittais sut sata-nolla pelkällä peukalon tyvinivelellä naks ja pam, viuh ja auts ja sitten olisit aivan ähtärin pandana, khiai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotilasarvoni on tietenkin muuta kuin tuo mainitsemani sotilasmestari eikä majurin tai komentajakapteenin arvot siihen riitä.Olen rautaa, koska kalsarini ovat ruosteessa takaa.
- Anonyymi
Jetro nro 2?
Tuon "Turun tollon" kaksoisveli?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421