Moi, onko kukaan kokeillutn oita Pedigreen DentaStixeja ja mitä mieltä olet?
Kun hampaidenpesu on tosi inhottavaa eikä koira yhtään anna tehdä sitä, niin jos siihen auttaisi edes joku tuollainen...
MITÄ VAA KOKEMUKSIA!
DentaStix?
5
7874
Vastaukset
- ~TytZi~
Noi DentaStixit on hyviä! Mun cairnterrierin hampaat on tosi valkoiset ja puhtaat niiden ansiosta!
- Cockeri
Kuinka monta sellaista luuta viikossa kannattaa antaa? Riittäkä kerran viikossa?
- syötän!
minä ainaskin syötän koiralleni tällä hetkellä ainaskin jotain saman nimisiä tikkuja joita annetaan päivässä yksi. kun hengitys rupes yhtäkkiä haisemaan niin jumalattoman pahalle! olen nyt 4 tikkua antanut, eikä haise kyllä enään yhtään pahalle. minun mielestä on kyllä auttanut.
- kyllä!
Annan kaikille koirilleni palan DentaStixiä joka päivä, paitsi niinä päivinä, kun pesen hampaat. Kyllä niistä hyötyä on ja lisäksi koirat tykkää niistä!
- Anonyymi
Meidän valkkari on syönyt niitä koko ikänsä (4v) samoin edellinen koira Basenji yli 10 vuotta.
Nyt on etsitty syitä koiran kutinaan ja kun ne jätettiin pois kutina helpotti osittain.
Ostin apteekista Virnacin Veggiedent fresh paketin, ei kelpaa koiralle.
Harmillista.
Edelliseltä koiralta ei koskaan tarvinnut poistaa hammaskiveä ja valkkarilta on poistettu kerran vähäiset kivet kun tuli poskihampaaseen murtuma.
Nyt varmaan aloitetaan hampaitten harjaaminen päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911909Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771733Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051540Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781425Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67934
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931