Moi, onko kukaan kokeillutn oita Pedigreen DentaStixeja ja mitä mieltä olet?
Kun hampaidenpesu on tosi inhottavaa eikä koira yhtään anna tehdä sitä, niin jos siihen auttaisi edes joku tuollainen...
MITÄ VAA KOKEMUKSIA!
DentaStix?
5
8023
Vastaukset
- ~TytZi~
Noi DentaStixit on hyviä! Mun cairnterrierin hampaat on tosi valkoiset ja puhtaat niiden ansiosta!
- Cockeri
Kuinka monta sellaista luuta viikossa kannattaa antaa? Riittäkä kerran viikossa?
- syötän!
minä ainaskin syötän koiralleni tällä hetkellä ainaskin jotain saman nimisiä tikkuja joita annetaan päivässä yksi. kun hengitys rupes yhtäkkiä haisemaan niin jumalattoman pahalle! olen nyt 4 tikkua antanut, eikä haise kyllä enään yhtään pahalle. minun mielestä on kyllä auttanut.
- kyllä!
Annan kaikille koirilleni palan DentaStixiä joka päivä, paitsi niinä päivinä, kun pesen hampaat. Kyllä niistä hyötyä on ja lisäksi koirat tykkää niistä!
- Anonyymi
Meidän valkkari on syönyt niitä koko ikänsä (4v) samoin edellinen koira Basenji yli 10 vuotta.
Nyt on etsitty syitä koiran kutinaan ja kun ne jätettiin pois kutina helpotti osittain.
Ostin apteekista Virnacin Veggiedent fresh paketin, ei kelpaa koiralle.
Harmillista.
Edelliseltä koiralta ei koskaan tarvinnut poistaa hammaskiveä ja valkkarilta on poistettu kerran vähäiset kivet kun tuli poskihampaaseen murtuma.
Nyt varmaan aloitetaan hampaitten harjaaminen päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953