Toivottavasti Sanna eiravistele tuollaisia pois

Upea tarina ahkeruudesta ja onnistumisesta.

12

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Pääministeri institutiota tosiaan aikoi ravistella,ja todella ravistelikin 2x murhaajan kanssa kuvissa alkuun, sitten Bilettä klo 4 asti.


    • Anonyymi

      Päinvastoin, Marin on hyvin pienyrityksiä tukeva ja kannustava:

      PÄÄMINISTERI Sanna Marin (sd) aikoo jatkossakin nostaa sosiaalisessa mediassa esiin suomalaisia yrityksiä. Marin esitteli viime viikolla Instagram-tarinoissaan suomalaiselta Pihka Collection -yhtiöltä hankkimaansa Aapo-reppua puolelle miljoonalle seuraajalleen. – Mielestäni on todella hienoa, että meillä on nuori sukupolvi yrittäjiä, jotka tekevät intohimolla ja palolla omaa työtänsä. Jos omalta osaltani voin sitä työtä auttaa, sen mielelläni teen. Jatkossakin aion antaa kiitosta näille yrittäjille, hän sanoo IS:lle perääntymättä.  En lähde vertaamaan itseäni muihin pääministereihin. Jokainen toimii kuten parhaaksi katsoo. Itse pidän hyvin tärkeänä sitä, että meidän pienet yrityksemme menestyvät ja pärjäävät, ja omalta osaltani haluan kiittää niitä suomalaisia yrityksiä ja toimijoita, jotka tekevät erittäin hyviä ja kestäviä tuotteita. He suunnittelevat ja osa myös valmistaa tuotteita kotimaassa.

      • Anonyymi

        Sanna on yritysten vastustaja, nähtiin jo !
        Mistä Suomen pääaiallinen tulotulee, mm metsäteollisuus.
        Sannan yksi reppu nyt ei mitään tue. Muuta kuin sitä jonninjoutavaa höpinäänsä vain, kun ei muuhun kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on yritysten vastustaja, nähtiin jo !
        Mistä Suomen pääaiallinen tulotulee, mm metsäteollisuus.
        Sannan yksi reppu nyt ei mitään tue. Muuta kuin sitä jonninjoutavaa höpinäänsä vain, kun ei muuhun kykene.

        Katsokaa, mulla on uusi reppu, iloitsee lapsi koulun alkaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on yritysten vastustaja, nähtiin jo !
        Mistä Suomen pääaiallinen tulotulee, mm metsäteollisuus.
        Sannan yksi reppu nyt ei mitään tue. Muuta kuin sitä jonninjoutavaa höpinäänsä vain, kun ei muuhun kykene.

        Siinä tuli perskokkarilta jonninjoutavaa höpinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tuli perskokkarilta jonninjoutavaa höpinää!

        o...ei tullut !
        Suomi elää tuotteillaan.
        Lapsikin iloinen uudesta repustaa, ei siinä nyt pahaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on yritysten vastustaja, nähtiin jo !
        Mistä Suomen pääaiallinen tulotulee, mm metsäteollisuus.
        Sannan yksi reppu nyt ei mitään tue. Muuta kuin sitä jonninjoutavaa höpinäänsä vain, kun ei muuhun kykene.

        Aloittaja nosti esiin pienyrittäjän, ei metsäteollisuutta. Sanomalehtipaperin valmistus on ollut jo pitkään vaikeuksissa eikä se olla Sannan syy vaan digitalisaation , kohta ei kukaan lue sanomalehtiä muuta kuin nettiversiona ymmärrettävästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja nosti esiin pienyrittäjän, ei metsäteollisuutta. Sanomalehtipaperin valmistus on ollut jo pitkään vaikeuksissa eikä se olla Sannan syy vaan digitalisaation , kohta ei kukaan lue sanomalehtiä muuta kuin nettiversiona ymmärrettävästi!

        Sannan syy?
        Onko Sanna edes pääministeri, sekin muiden syy.


    • Anonyymi

      "äitiii mulla on uusi reppu " -Sanna.

    • Anonyymi

      Nuo ei äänestä vasemmistoa, siksi heille turha.

    • Anonyymi

      Eikö Suomen päämisteri Sanna Marin muista mitä olutta on juonut Helsingin yössä ehkä Corona olut, ilmeisesti hän on ollut melko sekaisin,
      Hiukan tahdikkuutta Suomen päämisteri, ei kovin hyvää mainosta, esim. Haily mirror artikkeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe