Joo kaikki aina sönköttää sitä että ”Saat olla ihan oma itsesi!” mutta se vain tuo ongelmia. Se ei todellakaan ole totta. Jos esim olet tyttö jolla on lyhyet hiukset se on hyvin epänormaalia ja sinua kommentoidaan paljon. Jos meikkaat eri tavalla kuin muut siitä sanotaan. Jos pukeudut eri tavalla siitäkin joku huomauttaa. Jos olet millään tavalla epänormaali niin sinua kommentoidaan. Ei ylpeinkään ihminen tuollaista jaksa kokoaikaa. Itse olen yrittänyt elää elämääni tuolla periaatteella että rakasta itseäsi vaikka millainen olet ja ole reipas kokeilemaan eri asioita mutta ei. Ei kannata. Se tuo vaan niin paljon turhia asioita elämään. Tekisi hyvää olla kerrankin normaali ja sulautua joukkoon, mutta tyhmin asia on se että olen niin tottunut kommentointiin että en edes uskaltaisi olla normaali! Olen niin kyllästynyt kaikkeen. Kaikilla on niin väärentyneet käsitteet ja mielipiteet. Yritän kovasti parantua ja sulautua joukkoon mahdollisimman paljon. Elämä olisi helpompaa ja varmasti hauskempaa silloin. Kuullostan aivan siltä että olisin aivopesty :D
Normaalisuus
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuo on ärsyttävää. En oikein ole varma onko tuolle käytökselle suomessa edes hyvää termiä. Passiivinen vastustaminen, tai jotain vastaavaa. Ikään kuin sanotaan että saisit olla oma itsesi, mutta kuitenkin syytetään samalla siitä sininun omasta taakasta sitä sinun omaa erikoisuuttasi. Yksilöllehän se on hyvin raskasta, ja voi pahimmassa tapauksessa johtaa vaikka mihin.
- Anonyymi
Joo, on paljon tilanteita, joissa kannattaa olla parempi kuin oma inhottava itsensä.
- Anonyymi
Toi oma itses ei ole totta. Pitää olla samanlainen.
- Anonyymi
Kyllä sinä sulaudutkin joukkoon. Mutta kun itse ajattelee olevansa erillinen, niin silloin on.
Muiden typerille ja ilkeille kommenteille ei voi mitään koska tyhmyydellä ei ole rajaa. Mutta siitä kannattaa tuntea iloa jos ei ole pitkään aikaan haukuttu ja arvosteltu negatiivisesti. Joillakin se on oikeastaan täysipäiväinen harrastus. Ja nimenomaan haukkuminen syystä ja ilman syytä.- Anonyymi
Sanoma oy haukkuu ihmisiä päivittäin ja usein täysin ilman omaa syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoma oy haukkuu ihmisiä päivittäin ja usein täysin ilman omaa syytä.
ilman mitään oikeaa syytä.
- Anonyymi
Mitä yksilöllisempi on, sitä vaikeampaa on löytää sopiva viiteryhmä samanhenkisiä. Mutta muistakaa että kukaan ei ole täydellinen. Välillä elämässä tulee "mustetta linssiin", eli ikäviä asioita. Mutta luulen että teillä menee ihan hyvin :)
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä minkä näköinen on. Hautaanhan tämä luomus jossain vaiheessa kipataan.
- Anonyymi
Ihan turhaa. Kukaan ei kehoita ajattelemaan vapaastikaan🤣😂😅
No one - Anonyymi
Ole ihan oma itse,Pukeudu miten haluat .älä anna muiden märitellä itseäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384