Tesla tekee BMW M malleista naurettavia

Anonyymi

Niin se vain on. Model 3 voitti myös syheröisellä radalla M3…..myös giulia GV ja amg C63S mallit.

Suoralla bemarin M mallejen ei kannata toki edes yrittää kun ei siitä mitään tule. Teslan model 3 on performance mallina ylivoimainen kaikessa. Ja kaikki tämä alle puoleen hintaan M3 hinnasta. Moni bmw M kuski onkin jo siirtynyt teslalle oikeiden rata autojen pariin. Tesla model 3 on siis nimenomaan radalla myös kovempi kuin bmw M.

13

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti noilla Tesloilla ei ole käytettynä jälkimarkkinoita, ne eivät käytettyinä yksinkertaisesti käy kaupaksi. Näin minua informoitiin autokaupassa.

      • Anonyymi

        Autokaupassa on vähän oma lehmä ojassa. Tesla nimittäin myy autot suoraan kuluttajille. Autoliikkeet eivät tästä jostain syystä pidä...


    • Anonyymi

      Entä laatu?

      • Anonyymi

        Teslan laatu on parantunut jatkuvasti. Nyt on jo vähintään BMW:n tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan laatu on parantunut jatkuvasti. Nyt on jo vähintään BMW:n tasolla.

        Siihen ei paljon vaadita, että saavuttaa BMW:n tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan laatu on parantunut jatkuvasti. Nyt on jo vähintään BMW:n tasolla.

        No ei kovin korkealla ole jos on Bemarin "tasolla". Laatu on lähinnä vitsi molempien kohdalla. Bemarin saa sentään korjaamolle, Tesla remonttia saa odotella kuukausia.


    • Anonyymi

      Kaikkea se kateus ja rahattomuus teettää amispojille.

      • Anonyymi

        Juuri näin, aloittajalla ei ole edes Teslaa saati M3 bemaria, aika noloa pullistelua🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, aloittajalla ei ole edes Teslaa saati M3 bemaria, aika noloa pullistelua🤣🤣🤣

        M3 on ollut..ja pari eri amg meseä. Teslaa ei ole ollut mutta olen useasti ajanut. Odotan että saan omani ensi vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M3 on ollut..ja pari eri amg meseä. Teslaa ei ole ollut mutta olen useasti ajanut. Odotan että saan omani ensi vuonna.

        Jatka haaveilua sen Derbin puikoissa🤣


    • Anonyymi

      Eikä muutenkaan tällä palstalla kellään noita autoja ole, joten aika noloa pullistelua.

      Lähinnä tohon aloitukseen vastaan, niin että MITÄ SITTEN??

    • Anonyymi

      Tuollahan se tilasto on katuautoille. Missä Tesla, oliko niin että Tesla ei ole ajettava? Mersu tekee mitä haluaa, BMW M4 perheauto hyvällä ajalla, Audi on etana vaikka puhutaan ostetusta Lambon koneesta ja 2-paikkaisesta muka-urheiluautosta R8.

      https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

      Missä Tesla?

    • Anonyymi

      Seisooko kellään teistä? Ikinä? Muuten kuin poikaporukassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe