Mikä teitä häiriköitä oikein vaivaa täällä! (Rek!)

Haluaisin todella tietää mikä teitä häiriköitä vaivaa kun pitää tulla meidän rekattujen ketjuun joka vaiheessa aukomaan päätä?

Ei kuulemma kiinnosta avauksemme, mutta kuitenkin avaat ne ja tulet kommentoimaan tyhmiä kommentteja...

Ja kun sinulle vastaa, niin et mitään järkevää osaa sanoa... Jatkat vaan samaa lapsellista touhua.

Syytät meitä, vaikka itse olet änkenyt juttuihimme häiriköimään!

Nyt oikeasti! Tee oma avauksesi ja jätä meidän jutut avaamatta ja meidät rauhaan!

Nauti syksystä harrastuksineen ja rauhoitu!

104

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi kun teitä rekattuja ei näe tai siis ei voi pitää yhteyttä muualla kuin täällä... Olisi kiva jättää tämä palsta ja olla muualla!

      • Oikeastaan oon jo kauan pitäny taukoa täältä ja vain harvojen takia olenkin nykyään enää käyny.

        Vanhaan aikaan täällä oli paljon porukkaa ja Oikeastaan ymmärrän miks he lähti.

        Itse en lähde kokonaan, mutta määrittömälle tauolle lähden. Tulen vielä piipahtamaan ennen taukoa ...


    • Toivottavasti te rekatut ja muut mukavat olette vielä täällä?

      • Anonyymi

        Outoa tuo teidän toiminta. Yksi viljeli yötä päivää aloituksia kirjoitusten toivossa. Aniharva vastaili ja pitkällä viiveellä. Hän kun luovutti, niin nyt toinen huhuilee "rekattuja".

        Ei voi kuin ihmetellä tätä touhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Outoa tuo teidän toiminta. Yksi viljeli yötä päivää aloituksia kirjoitusten toivossa. Aniharva vastaili ja pitkällä viiveellä. Hän kun luovutti, niin nyt toinen huhuilee "rekattuja".

        Ei voi kuin ihmetellä tätä touhua.

        Kuten aiemmin sanoin, minulla ei ole muuta kontaktia palstakamujen kanssa kuin täällä... Ja toki porukka käy täällä eri aikaan ja kaikki eivät niin usein.


      • Anonyymi

        Oon täällä. Toi yks ehdotti kerran että antaisin yhteistiedot sulle mutta en kai mä niitä tänne laita


      • Anonyymi

        Näytti tuolla yksi olevan, mutta ei sitä kiinnostanut näemmä.


    • Anonyymi

      Henkisesti sairas ihminen käyttäytyy poikkeavasti aina, kun näkee siihen mahdollisuuden ja löytää sopivan kohteen.

      Tai yksinkertaisesti on työtön.

      • Kiitos asiallisesta vastauksesta!

        Mutta minkä takia tuo häirikkö on takertunut minuun ja meidän rekattujen ketjuun kuin peffakärpänen?

        Mikä hänet oikeuttaa kiusata meitä? Ja kun siitä yritetään sanoa takaisin, niin minä ja muut ollaan ilkeitä, häiriköitä ja meitä uhkaillaan? Mitä me ollaan tehty että ei jätä meitä rauhaan?

        Epäilen itsekkin että on jotain mielenterveys taustaa takana, ja en sano tätä pahalla, koska itselläni on myös


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta!

        Mutta minkä takia tuo häirikkö on takertunut minuun ja meidän rekattujen ketjuun kuin peffakärpänen?

        Mikä hänet oikeuttaa kiusata meitä? Ja kun siitä yritetään sanoa takaisin, niin minä ja muut ollaan ilkeitä, häiriköitä ja meitä uhkaillaan? Mitä me ollaan tehty että ei jätä meitä rauhaan?

        Epäilen itsekkin että on jotain mielenterveys taustaa takana, ja en sano tätä pahalla, koska itselläni on myös

        myöskin mielenterveys taustaa..

        Oikeasti tyyppi pitäisi häipyä täältä ja keksiä muuta tekemistä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta!

        Mutta minkä takia tuo häirikkö on takertunut minuun ja meidän rekattujen ketjuun kuin peffakärpänen?

        Mikä hänet oikeuttaa kiusata meitä? Ja kun siitä yritetään sanoa takaisin, niin minä ja muut ollaan ilkeitä, häiriköitä ja meitä uhkaillaan? Mitä me ollaan tehty että ei jätä meitä rauhaan?

        Epäilen itsekkin että on jotain mielenterveys taustaa takana, ja en sano tätä pahalla, koska itselläni on myös

        Todennäköisesti viette häneltä huomiota keskusteluillanne. Tai yksinkertaisesti kateellisuus vain nostaa päätään. Liekö myös yksinäinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti viette häneltä huomiota keskusteluillanne. Tai yksinkertaisesti kateellisuus vain nostaa päätään. Liekö myös yksinäinen?

        Jos vain osallistuu asiallisesti keskusteluihin, niin varmasti saa juttuseuraa täällä. Kateellinen ei tarvitse olla, se on turhaa. Ja jos yksinäisyys painaa, niin siihenkin on apua.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Jos vain osallistuu asiallisesti keskusteluihin, niin varmasti saa juttuseuraa täällä. Kateellinen ei tarvitse olla, se on turhaa. Ja jos yksinäisyys painaa, niin siihenkin on apua.

        Sota on kaunista, siinä on voimaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sota on kaunista, siinä on voimaa.

        Tiedän tuon sanoituksen. Mitä jos oppisi laskemaan aseensa ja tulisi rauha?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tiedän tuon sanoituksen. Mitä jos oppisi laskemaan aseensa ja tulisi rauha?

        Sota on hirveää mutta raunioista voi nousta uusi parempi tuleva aika

        https://m.youtube.com/watch?v=hdbEQdWUtis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sota on hirveää mutta raunioista voi nousta uusi parempi tuleva aika

        https://m.youtube.com/watch?v=hdbEQdWUtis

        Sanoppa se tuolle häirikölle... Kiitos musa kappaleesta! Vähän raskasta musaa minun makuuni, mutta kiitos!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Jos vain osallistuu asiallisesti keskusteluihin, niin varmasti saa juttuseuraa täällä. Kateellinen ei tarvitse olla, se on turhaa. Ja jos yksinäisyys painaa, niin siihenkin on apua.

        Mikä on asiallinen keskustelu? Jos kaikki ovat samaa mieltä kuin nämä"rekatut" keskenään, niin se ei ainakaan ole. Perustakaa suljettu ryhmä paskanjauhamiselle ja itsestäänselvyyksien esiintuonnille, niin kaikki ovat tyytyväisiä eikä teidänkään tarvitse joka välissä pahoittaa pientä mieltänne.


      • Anonyymi

        taitaa se oikeasti tykätä


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        myöskin mielenterveys taustaa..

        Oikeasti tyyppi pitäisi häipyä täältä ja keksiä muuta tekemistä.

        on mt potilaillakin oikeus kirjoittaa yleiselle palstalle Mitä muuta tekemistä heillä olisi päivät pitkät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        on mt potilaillakin oikeus kirjoittaa yleiselle palstalle Mitä muuta tekemistä heillä olisi päivät pitkät?

        Ei tässä siitä ollut kysymys! Toki saa mt-potilaat myös kirjoittaa täällä. Puhuin kiusanteosta ja häirinnästä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei tässä siitä ollut kysymys! Toki saa mt-potilaat myös kirjoittaa täällä. Puhuin kiusanteosta ja häirinnästä.

        Kuka on muka kiusannut j häiriköinyt? kukaan ei tunne täällä ketään, eikä siten voi kiusata tiettyä henkilöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on asiallinen keskustelu? Jos kaikki ovat samaa mieltä kuin nämä"rekatut" keskenään, niin se ei ainakaan ole. Perustakaa suljettu ryhmä paskanjauhamiselle ja itsestäänselvyyksien esiintuonnille, niin kaikki ovat tyytyväisiä eikä teidänkään tarvitse joka välissä pahoittaa pientä mieltänne.

        Ainut vaan että kerro mulle miten saan omat tietoni annettua muutamille tyypille?


    • Anonyymi

      Ei voi ku nauraaa! Onpa sisältöä elämässä! Mitä ees tarkoittaa rekatut?!tulee mieleen rekkamieheltä saanut, hekoheko

      • Anonyymi

        Ei ole paljon sisältöä myöskään siellä suunnalla. Klo 00:44 ja sälli keikkuu palstalla:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljon sisältöä myöskään siellä suunnalla. Klo 00:44 ja sälli keikkuu palstalla:D

        Osa on silloin töissä kai. ei kaikki oo työttömiä tai virastoaikoina töissä käyviä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paljon sisältöä myöskään siellä suunnalla. Klo 00:44 ja sälli keikkuu palstalla:D

        No jotkut voivat olla yökyöpeleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa on silloin töissä kai. ei kaikki oo työttömiä tai virastoaikoina töissä käyviä

        Töissä Kla-palstalla?:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä Kla-palstalla?:D

        On joku töissä palstallakin. ne kai viestejä poista?!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No jotkut voivat olla yökyöpeleitä.

        Pitäiskö tehdä väliaikainen sähköposti osoite?

        Sekä sun että mun.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Pitäiskö tehdä väliaikainen sähköposti osoite?

        Sekä sun että mun.

        Minä en osaa sellaista tehdä, omaa sähköpostia en voi tänne laittaa, kun siinä on nimeni..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä en osaa sellaista tehdä, omaa sähköpostia en voi tänne laittaa, kun siinä on nimeni..

        Tiedän sen ja siks tein uuden. Toivottavasti saat tuolta mun omien tiedoista mun sähköposti osoitteen...

        Mielenkiintoinen paikka tämä palsta. Ihmiset avaa aloituksia jotka heitä ei kiinnosta. No. Ei se mitään.

        Positiivista fiilistä on vaikeaa tänne palstalle tuoda. Olisi luullut että ihmiset olisivat tarvinnu pimeän syksyn aikana jotain iloista luettavaa.

        No. Ehkä he kuuntelee äänikirjoja


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Tiedän sen ja siks tein uuden. Toivottavasti saat tuolta mun omien tiedoista mun sähköposti osoitteen...

        Mielenkiintoinen paikka tämä palsta. Ihmiset avaa aloituksia jotka heitä ei kiinnosta. No. Ei se mitään.

        Positiivista fiilistä on vaikeaa tänne palstalle tuoda. Olisi luullut että ihmiset olisivat tarvinnu pimeän syksyn aikana jotain iloista luettavaa.

        No. Ehkä he kuuntelee äänikirjoja

        Sitä iloista luettavaa saa muualta ku pulipali höpölöpö rekattu pekattu palstalta Samoin seura on muualla parempaa, täällä se vaihtuu ja laatu kuraa


    • Anonyymi

      Jos et ole sattunut huomaamaan, niin tämä on yleinen keskustelupalsta. Ei teillä "rekatuilla" ole täällä mitään ikiomaa ketjua. Mikä tässä nyppii on se, että te paskanjauhajat luulette olevanne jotenkin erityisiä. Älkää tuomitko, niin teitäkään ei tuomita.

      • Anonyymi

        Yleinen on, joten kaikilla on vapaa keskustella, myös näillä parjaamillasi henkilöillä.

        Miksi lukea tai avata ketjua, joka ärsyttää? Avaa vsin ne, joita itse luet mielelläsi. Kaupunkipalstat kuolee. Annetaan tämän elää ja kaikki kyllä mahtuu tänne.

        Yläosiossa lukee, että aiheet voi olla sellaisia, mikä itseä kiinnostaa, joten tänne käy myös ystäväpiirit. Ei kukaan varmasti estä myös sinua osallistumasta.


    • Anonyymi

      Yleinen keskustelupalsta. tänne saa kirjoittaa vaikka miljoona ihmistä mielipiteensä jos muilta hommilta aikaa on. sellainen sääntö olis hyvä että suljettu palsta pitäis perustaa jos haluaa vain parin tyypin kans jutella ja otsikoita ja ketjuja ei sais muodostaa tietyille tyypeille. aika loukkaavaa se onki. yp vois kiinnittää niihin huomiota ja heti poistaa!

      • Anonyymi

        Kylymää kyyytiä o ku talvi tullu ja lunta EI aurata ajoissa


    • Anonyymi

      Kompataan avaajaa! On tämä kumma paikka kun väki pitää ajaa yksi kerrallaan ulos.

      • Anonyymi

        Häh?


      • No niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?

        No ollaan kuin nälkäinen susilauma näppimässä kintereillä. Mitä saat sanoa, mitä et saa sanoa. Miksi olet täällä, mikset häivy. Jne. K u i n k a h e l e v e t i n v a i k e a a o n v a i n OHITTAA itselle epämieluisat avaukset.


      • Anonyymi

        Elämä on niin kuin sen järjestää, sano. Hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No niinpä!

        Mikä teitä rekattuja vaivaa? Syytätte kunnollisia kansalaisia
        Rekattu on rekkamieheltä kunnon patukkaa saanut


      • Anonyymi

        Pimeyyys o sotkenu myös palstan ku ihmisillä o masennusta


    • Anonyymi

      Mikä teitä rokotettuja vaivaa? Levitätte koronaa toisiin ihmisiin ja väitätte itseänne vastuulliseksi. 😂😂

    • Anonyymi

      HyvÄ! :)

    • Olen miettinyt miten antaisin tiedot kittielle mutta puhelinnumeroni en tänne laita.

      Sähköposti osoitteen en laita.

      Entinen lakkasi toimimasta ku puhelin vaihtui ja sähköposti salasana ja kaikki hävisi.

      Onko mitään huuhaa sähköposti paikkaa jossa vois tehdä väliaikainen sähköposti osoitteen ja sen antaisin täällä kittielle ja sen kautta voisit saada tietoni.

      • Anonyymi

        Se sähköpostisi ei hävinnyt mihinkään. Se jäi sinne vanhan puhelimen muistiin. Olisit siirtänyt sen Sim-kortille, jonka luultavasti panit uuteen puhelimeen. Jos on typerä, niin siihen ei auta vaikka olisi "rekattu" pariin kertaan.


      • Anonyymi

        On. voit tehdä esim luukku tai gmail.com sähköpostin nimimerkillä ja kun varmistuu että oikea henkilö keskustelee kanssasi voit antaa omat henkilötiedot jos haluat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se sähköpostisi ei hävinnyt mihinkään. Se jäi sinne vanhan puhelimen muistiin. Olisit siirtänyt sen Sim-kortille, jonka luultavasti panit uuteen puhelimeen. Jos on typerä, niin siihen ei auta vaikka olisi "rekattu" pariin kertaan.

        Salasana hävisi. Ilman sitä ei voi käyttää


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Salasana hävisi. Ilman sitä ei voi käyttää

        Ei salasanakaan mihinkään häviä. Siellä se on harvassa päässäsi tai paperilapulla jossain.


    • Anonyymi

      Häirikkö kysyy, että miksi muut häiriköivät. Koska kysyjä itse vastaisi omaan kysymykeen vaikka sillä toisella nimerkillä.

      • Edelleen mä ja kittie emme ole samoja ihmisiä ku kittie asuu jossain muualla.


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Edelleen mä ja kittie emme ole samoja ihmisiä ku kittie asuu jossain muualla.

        Heippa! heihei sit vaan! Kohta on muuten joulu ei enää syksy.


    • Sitäpaitsi se edellinen lakkasi toimimasta ku en ollu käyny pitkään aikaan... Joten vaikka uudella kännykällä testasin ei toiminu...

      Ylös olen laittanu omiin tietoihin väliaikainen sähköposti osoitteen ja ole hyvä kittie.

    • Haluaisin kiittää kaikkia vanhoja tuttuja ja en lähde kokonaan, mutta kiitos kukkastyttö olit mukava ihminen. Kiitos tiina-liina että olit kiva mulle.

      Kiitos Artargan monista hauskoista höpinöistä.

      Kiitos Tonttu ku olit tonttuna täällä.

      Kiitos Ariel ettet ikinä mua haukkunut.

      Kiitos kaikille heille joilla ei ollut positiivista asiaa mulle, ku olihan se mielenkiinnosta että teitä kiinnosti mitä kirjoitin.

      Kiitos Ressu ku oot Ressu.

      Kiitos tukkirekka mutta aurinko nousee ja tämä laiva jatkaa matkaa kohti tulevia seikkailuja.

      Ja talvi unille en lähde vaan nauttimaan syksyn kauneudesta.

      • Anonyymi

        Talviunet on tarkoitettu eläimille. miks mainita moista ihmisestä? Hohhoijaa


    • Sullahan Kittie taisi olla useampikin Desigualin laukku. Millaisia kokemuksia sulla on ollut niiden materiaalin/vetoketjujen jne. kestävyydestä, jos pitää ihan arkilaukkuina? Löysin Zalandon valikoimasta pari tosi kivan näköistä kukkakuvioitua laukkua, mutta kaipaisin jonkun tutun rehellistä mielipidettä ennen kuin tilaan. (◕‿◕✿)

      • Anonyymi

        Onpa kysymys ketä kiinnostaa?! käyttötavara kai jossain vaihheessa tulee tiensä päähän ja hajoaa, Oli sit zalando kamaa tai prismasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kysymys ketä kiinnostaa?! käyttötavara kai jossain vaihheessa tulee tiensä päähän ja hajoaa, Oli sit zalando kamaa tai prismasta.

        Lähe nyt vi^^^^n siitä. Tämä paikka tarvii näitä palstaa piristäviä ihmisiä!


      • Anonyymi

        Tainnut partaheppu kyltyä ty ^hjäpää^ hän, Ressusta koitti saada eilisillalla juttuseuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähe nyt vi^^^^n siitä. Tämä paikka tarvii näitä palstaa piristäviä ihmisiä!

        Onko hermo kireellä? kannattaa ottaa kunnon hikilenkki ja sauna päälle Tai varata Mallorcan matka. myös kylpylä matka voisi toimia. ei tarvi maalittaa viattomia palstalaisia. hahahha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut partaheppu kyltyä ty ^hjäpää^ hän, Ressusta koitti saada eilisillalla juttuseuraa?

        Puhuisin ennemmin seinnillekki kuin tolle, joten enpä ihmettele.


      • Anonyymi

        Koitti kai tulla uk ^ konsa perässä, heh. Ei mennyt tuubiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut partaheppu kyltyä ty ^hjäpää^ hän, Ressusta koitti saada eilisillalla juttuseuraa?

        Lusikat on näemmä lusikoitu, arki koittaa olipa käsipuolessa mimmoinen hempukka.


      • Anonyymi

        Älypäät yrittää vetää kuhunkin tietyt seikat, jotta saa porukan lähtemään.

        Säälittäviä, päästään vinksahtaneita palstavartijoita.


      • Anonyymi

        Nohnoh, maltti on valttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusikat on näemmä lusikoitu, arki koittaa olipa käsipuolessa mimmoinen hempukka.

        Aha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitti kai tulla uk ^ konsa perässä, heh. Ei mennyt tuubiin.

        Onko toi mikään ihme että partaheppu kaipaa vaihtelua ku jalassa roikkuu tommoinen lässytin lässytin??


      • Et kysyny minulta, mutta kyllä laukut ovat hienoja.

        Älä välitä noista joita ei laukut Kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lusikat on näemmä lusikoitu, arki koittaa olipa käsipuolessa mimmoinen hempukka.

        Voi sua polosta. osta kunnon punkkupullo perjantaina ja lähe jodeliinista kattomaan löysitkö uutta tyyppiä sinut jättäneen tilalle. Elämä voittaa aina! älä ainakaan masennu.


      • Anonyymi

        ostin oikeen hienon vallilan kynnysmaton tänään minimanista. käyppä kattomassa nii hienoja on Kohta tulee jouluaiheisiaki ja kesäks kevyemmät värit Mieli kirkastuu ku hieman sisustaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitti kai tulla uk ^ konsa perässä, heh. Ei mennyt tuubiin.

        Häpeää tota ja taatusti toivois että häipyis niin pitkälle ku pippuri kasvaa. Heppu tahtoi siitä hiuksn hengähdystaukoa niin eikö tää ole heti perässä. Pilaa ton hepun elämän tota menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi mikään ihme että partaheppu kaipaa vaihtelua ku jalassa roikkuu tommoinen lässytin lässytin??

        Ajan kysymys millon se dumppaa ton.


      • ♡♡♡


      • Anonyymi

        Pus sulle


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        ♡♡♡

        Viimeiset säälipojot.


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        ♡♡♡

        Ei kestä kiittää! Toi on niin viimeisrn päälle nolattu että taatusti jättää sut rauhaan.


      • Anonyymi

        Lienee itsellesikin selvää, että olet suloinen nuori nainen, kaunis, lahjakas ja ilmiselvän kadehdittu. Toki et minulta vastaanottaisi, mutta mielikuvissani annan sinulle uuden laukun joka päivälle. Näiden hyeenoiden kynsiin en päästäisi sinua:)

        https://youtu.be/yqFz7T5v3iU

        Sinä mielessäni.

        ~Tukkirekka~


    • Anonyymi

      sieltä saa tilattua kotiin ennen kuin maksaa ja palautettua ilmasex jos haluu kokeilla.

      • Anonyymi

        Hyvä vinkki. rekattu ei tiiä miten yhteiskunnassa tilataan tavaraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vinkki. rekattu ei tiiä miten yhteiskunnassa tilataan tavaraa

        Toi vähä älynen ei tajua


    • Anonyymi

      Miksi välität moisista herjaviesteistä? Juuri tuohon he pyrkivätkin että väki lähtee. Annatko heidän voittaa?

    • Ei rekatut ole kokonaan kaikki lähteny vaan joillakin on ihan muutaki tekemistä ja heillä on kiirettä elämässä. Hi. Jouluun on vielä pitkä aika ja eikä talvi ala ennen ku on pakkasta.

      • Anonyymi

        pakkasöitä on jo ollu ja joulukalenterit ja krääsä marketeissa vahvasti esillä.


      • Anonyymi

        no niin on Koko viikonloppu meni ihanalla rentoutukismatkalla mahtavan tyypin kans ja on niin hyvä mieli että laulattaa Kohta alkais kiireinen viikko taas Ei kannata huolestua jos koko ajan en oo tällä palstalla. tuun sillo tällö mutta alkaahan tää hiipua. facessa puskaradionplstalla tapahtuu enemmän eikä kieli oo yhtä kamalaa kuntäällä. facessa jos sanoo että painu v***** jolleki nii seuraavaks soittaa jo poliisi kuulusteluun. Siks kai onkinsuositumpaa siellä keskustella ja täällä käy ehkä eläkeikäiset?! suosittelen myös kunnon irtiottoa ja pientä matkaa kodin ulkopuolelle On mahtava olla kun saa uusia kokemuksia!


    • Anonyymi

      Oon niin onnellinen

    • Anonyymi

      Rakkautta piisaa ja ihania ajatuksia pörrää mielessä. elämä on kaunista. en kaipaa enään nuoruuden kuohuntaa, on ihana olla lämminhenkinen aikuinen jolla sydän pulppuua myötätuntoaa toisia ihmisiä kohtaan. tasapaino elämässä vie kohti unelmia. Muutama haukkuma sana palstalla ei haittaa. Ohitan ne, olen niiden ulkopuolella ja myötätuntoni on ihmisten puolella jotka koronan tai muun ongelman takia ovat ehkä kärsineet ja nyt kirjoittavat ja riitelevät palstalla. toivon kaikille voimia oman onnen löytämiseen.

    • Anonyymi

      Mistä nyt taas on kyse?? pohjanmaan poliisi auttaa kunhan ehtii munkkikahvilta

      • Anonyymi

        vakava rikos lienee tapahtunut, joku kirjoitti jotain rekattujen ketjuun, ihmisoikeusrikkomus ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vakava rikos lienee tapahtunut, joku kirjoitti jotain rekattujen ketjuun, ihmisoikeusrikkomus ehkä?

        Kyllä varmaankin kyseessä erittäin vakava ihmisoikeusrikkomus kuten jo mainitsit,mutta mikäs onkaan tuomio? onkohan tuomio tuplahampurilainen shellillä? pohjanmaan poliisin ja heidän päällikkönsä valvoessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaankin kyseessä erittäin vakava ihmisoikeusrikkomus kuten jo mainitsit,mutta mikäs onkaan tuomio? onkohan tuomio tuplahampurilainen shellillä? pohjanmaan poliisin ja heidän päällikkönsä valvoessa?

        Mä voin käydä sen purkerin syömässä, Koskas vallesmanni kerkiäisi tulla valvomaan?


    • Anonyymi

      Loppuuko ketju jo

      • Anonyymi

        Loppuu kaikki, joten kiittäkää itseänne. Tässä teille palsta olkaa hyvä.


      • Anonyymi

        Voisiko joku rekattu kertoa miten "rekattu" eroaa tavan tallaajasta. Onko ainut ero alhaisempi älykkyysosamaarä ja pohjaton tarve tuoda itseään esiin loputtomalla lätinällä, joka on kuin lehmä veteen paskoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko joku rekattu kertoa miten "rekattu" eroaa tavan tallaajasta. Onko ainut ero alhaisempi älykkyysosamaarä ja pohjaton tarve tuoda itseään esiin loputtomalla lätinällä, joka on kuin lehmä veteen paskoisi.

        vaikea tietää koska rekattuja ei varmaan yhdistä yhtään mikään vaan on tuulesta temmattu käsite


    • Anonyymi

      Hallelujah

    • Anonyymi

      Oodi rekatuille

      • Anonyymi

        Oodi pohjanmaan poliisille ja heidän päällikölleen siinä vasta toimiva yksikkö


    • Anonyymi

      kuka ees on keksinyt sanan rekattu? mitkä on taustat? ei ainakaan ole kielemme kaunein sana

    • Anonyymi

      Maailma o keksinyt

    • Anonyymi

      Tällä sivulla nuo vassarit aiheuttaa eniten ongelmia eli niihin pitäisi puuttua ihan Kokkolan poliisin taholta jo

    • Anonyymi

      Tiemestari nukkuu .

    • Anonyymi

      On tämä elämä outoa itä naapuri maa sotii toisessa maassa, mutta me kokkolassa haukutaan toisiamme, vaikka 3 maailman sota lähenee koko ajan.

      On kokkola outo kaupunki kun maahanmuuttajia puolustutetaan, mutta omia köyhiä emme puolusta ja auta.

      Ensiksi pitää heitä auttaa, jotka on jo Suomessa.

      Omia köyhiä emme Kokkolassa auta ja miksi se on näin?

      Ei he pääse suosta nuosemaan jos he eivät saa apua, että he voivat parantaa omaa elämää.

      Kokkolassa on jo oman maan kansalaisia, jotka on kodittomia. Koska he ovat erehtyneet tekemään virheen elämässä, ja miten heidän elämä voi parantua jos heillä ei edes ole kotia.

      Kokkolassa on tyhjiä asuntoja muille jakaa ja päihdekuntoutusta avun ottava vastaan koditon pitäis olla mahdollisuus saada sellainen tuettu asuminen jossa tuetaan päihteestä eroon pääseminen.

      Miten ihminen jos on koditon ja käyttää päihteitä vääriin voi päästä niistä eroon, jos ei ole tietoa että elämä voi parantua?

      Kuka muka kestää olla koditon ja ilman päihteitä? Saa olla todella vahva että pystyy elämään ilman kotia ja kestää kylmyyden ulkona.

      Eikös se olis parempi että päihteitä vääriin käyttäjät olisivat jossain muualla kuin puistoissa päihteitä käyttämässä. Siellä he voisivat saada apua ja kuntoutusta ja eivätkä aiheuttaisi pelon tunteita muille ihmisille.

      Hylättyjä rakennuksia kokkolassa on ja miks jostain niistä ei tehtäisiin päihde kuntoutus yksikkö?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe