Moikka
Meillä on muutamissa erilaissa koneissa Debian 11 mate päivittäisessä käytössä. Yksi ongelma on ilmaantunut, joka näyy toistuvan eri laitealustoilla. Joskus satunnasesti äänenvoimakkuuden säätökuvake katoaa yläpalkista kun hiiren vie sen päälle. Äänenvoimakkuuden hallinnnan saa edelleen käynnistettyä valikoiden kautta mutta kuvake ei tule näkyviin ennenkuin tietokoneen käynnistää uudelleen.
Onkohan tälle tehtävissä jotain?
Debian mate ja äänenvoimakkuuden hallinta
Anonyymi
1
885
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä Debian jorpakkoon, ja asenna oikea Linux Distribution, kun vielä muistat valintaa tehdessäsi katsoa ettei se tulevakaan pohjaudu Debianista, niin ei voi mennä vikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191