Älkää tilatko woltin kautta mitään

Anonyymi

Rauma niin pieni paikka että ruuat voi hakea itse.

13

1002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai tuo 6 euron alennus ensimmäisestä tilauksesta kannattaa hyödyntää.

• Anonyymi

Totta. Kuljetus maksu on aivan törkeä.
      Sittariin ja Prismaan on lyhyt matka ja Saleen vielä lyhyempi.

• Anonyymi

Kuljetus maksulla saa paljon ruokaa kaupasta. No kai rikkaat on laiskoja ja käyttää sitä palvelua.

• Anonyymi

Ruuat ja muut ostokset voi toki hakea itse kauppiaalta. Tilaan ostokset kotiin toimitettuna mikäli olen kiireinen tai ulkona on sellainen keli, ettei viitsi kävellen tai polkupyörällä lähteä liikkeelle. Palvelusta joutuu maksamaan aina. Palvelun toimittajat eivät elä pyhästä hengestä.

• Anonyymi

Mieti nyt vähän...aina syy ei ole laiskuutta vaan voi olla esimerkiksi terveydellinen syy. Karanteenissa olevallakin tulee nälkä ja lonkkaleikkauksesta toipuva ei montaa kassia kanna kaupasta kotiin jne

• Anonyymi

Itse en halua pienentää yrittäjän saamaa tuloa, joten en käytä minkäänlaista 'rahastavaa välikättä'.

Tuollaisille verenimijöille ei pidä antaa mitään!!!

Ovat yhtä turhia kuin papit. Papit yrittävät saada ihmiset uskomaan, että ilman heitä ei ihminen pelastu.
      Emävale!
      Ja tuollaista saa syöttää jopa lapsille!!!
      Ja tämä on muka sivistysvaltio...

• Anonyymi

Pitäisikö verkkokauppojen myydä tuotteita ilman myyntikatetta? Ovatko kaikki muutkin verkkokauppiaat verenimijöitä?

• Anonyymi

Kutakuinkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutakuinkin!

Voisitko perustella mielipiteesi?

Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko perustella mielipiteesi?

Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.

Verkosta ostan, koska saan halvemmalla, kotiin kuljetettuna.
        Saako ravintolasta ruokaa halvemmalla, kotiin kuljetettuna Woltin välityksellä?

• Anonyymi

Joskus tilasin ja toivat jotain muuta ruokaa mitä tilasin.

• Anonyymi

Ei kai työpäivänä mitään ruokaa pysty/kerkeä tekemään. Itse aloita työn klo 10.00 aamulla. Teen työtä kotoa käsin tietokoneilla, huom. monikko. Ostan ja myyn osakkeita klo. 10-18.25 se on niin intensiivistä työtä, että on mahdoton tehdä muuta kuin tilata ruuat. On melkein sama mitä työtä tekee, siinä on aina ruoka ostettava muualta. Siihen en ota kantaa, kuka mistäkin tilaa, mutta kehotan olemaan avoin kaikille alan yrittäjille. Itselle ei nuo pitsat ja kebabit uppoo, liian raisua mun mahalle.
      P.s Kokit vissiin ei tilaa ruokaa töihin.

• Anonyymi

Smirre?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      228
      20905
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      96
      4184
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      74
      2848
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      49
      2170
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      192
      1798
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1622
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1561
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      135
      1540
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      168
      1494
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1384
    Aihe