Rauma niin pieni paikka että ruuat voi hakea itse.
Älkää tilatko woltin kautta mitään
13
954
Vastaukset
- Anonyymi
Kai tuo 6 euron alennus ensimmäisestä tilauksesta kannattaa hyödyntää.
- Anonyymi
Totta. Kuljetus maksu on aivan törkeä.
Sittariin ja Prismaan on lyhyt matka ja Saleen vielä lyhyempi. - Anonyymi
Kuljetus maksulla saa paljon ruokaa kaupasta. No kai rikkaat on laiskoja ja käyttää sitä palvelua.
- Anonyymi
Ruuat ja muut ostokset voi toki hakea itse kauppiaalta. Tilaan ostokset kotiin toimitettuna mikäli olen kiireinen tai ulkona on sellainen keli, ettei viitsi kävellen tai polkupyörällä lähteä liikkeelle. Palvelusta joutuu maksamaan aina. Palvelun toimittajat eivät elä pyhästä hengestä.
- Anonyymi
Mieti nyt vähän...aina syy ei ole laiskuutta vaan voi olla esimerkiksi terveydellinen syy. Karanteenissa olevallakin tulee nälkä ja lonkkaleikkauksesta toipuva ei montaa kassia kanna kaupasta kotiin jne
- Anonyymi
Itse en halua pienentää yrittäjän saamaa tuloa, joten en käytä minkäänlaista 'rahastavaa välikättä'.
Tuollaisille verenimijöille ei pidä antaa mitään!!!
Ovat yhtä turhia kuin papit. Papit yrittävät saada ihmiset uskomaan, että ilman heitä ei ihminen pelastu.
Emävale!
Ja tuollaista saa syöttää jopa lapsille!!!
Ja tämä on muka sivistysvaltio... - Anonyymi
Pitäisikö verkkokauppojen myydä tuotteita ilman myyntikatetta? Ovatko kaikki muutkin verkkokauppiaat verenimijöitä?
- Anonyymi
Kutakuinkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutakuinkin!
Voisitko perustella mielipiteesi?
Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko perustella mielipiteesi?
Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.Verkosta ostan, koska saan halvemmalla, kotiin kuljetettuna.
Saako ravintolasta ruokaa halvemmalla, kotiin kuljetettuna Woltin välityksellä?
- Anonyymi
Joskus tilasin ja toivat jotain muuta ruokaa mitä tilasin.
- Anonyymi
Ei kai työpäivänä mitään ruokaa pysty/kerkeä tekemään. Itse aloita työn klo 10.00 aamulla. Teen työtä kotoa käsin tietokoneilla, huom. monikko. Ostan ja myyn osakkeita klo. 10-18.25 se on niin intensiivistä työtä, että on mahdoton tehdä muuta kuin tilata ruuat. On melkein sama mitä työtä tekee, siinä on aina ruoka ostettava muualta. Siihen en ota kantaa, kuka mistäkin tilaa, mutta kehotan olemaan avoin kaikille alan yrittäjille. Itselle ei nuo pitsat ja kebabit uppoo, liian raisua mun mahalle.
P.s Kokit vissiin ei tilaa ruokaa töihin.- Anonyymi
Smirre?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631596Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä291574Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251262- 1281135
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1761115Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047- 781046
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3121043