Älkää tilatko woltin kautta mitään

Anonyymi

Rauma niin pieni paikka että ruuat voi hakea itse.

13

1008

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai tuo 6 euron alennus ensimmäisestä tilauksesta kannattaa hyödyntää.

• Anonyymi

Totta. Kuljetus maksu on aivan törkeä.
      Sittariin ja Prismaan on lyhyt matka ja Saleen vielä lyhyempi.

• Anonyymi

Kuljetus maksulla saa paljon ruokaa kaupasta. No kai rikkaat on laiskoja ja käyttää sitä palvelua.

• Anonyymi

Ruuat ja muut ostokset voi toki hakea itse kauppiaalta. Tilaan ostokset kotiin toimitettuna mikäli olen kiireinen tai ulkona on sellainen keli, ettei viitsi kävellen tai polkupyörällä lähteä liikkeelle. Palvelusta joutuu maksamaan aina. Palvelun toimittajat eivät elä pyhästä hengestä.

• Anonyymi

Mieti nyt vähän...aina syy ei ole laiskuutta vaan voi olla esimerkiksi terveydellinen syy. Karanteenissa olevallakin tulee nälkä ja lonkkaleikkauksesta toipuva ei montaa kassia kanna kaupasta kotiin jne

• Anonyymi

Itse en halua pienentää yrittäjän saamaa tuloa, joten en käytä minkäänlaista 'rahastavaa välikättä'.

Tuollaisille verenimijöille ei pidä antaa mitään!!!

Ovat yhtä turhia kuin papit. Papit yrittävät saada ihmiset uskomaan, että ilman heitä ei ihminen pelastu.
      Emävale!
      Ja tuollaista saa syöttää jopa lapsille!!!
      Ja tämä on muka sivistysvaltio...

• Anonyymi

Pitäisikö verkkokauppojen myydä tuotteita ilman myyntikatetta? Ovatko kaikki muutkin verkkokauppiaat verenimijöitä?

• Anonyymi

Kutakuinkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutakuinkin!

Voisitko perustella mielipiteesi?

Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko perustella mielipiteesi?

Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.

Verkosta ostan, koska saan halvemmalla, kotiin kuljetettuna.
        Saako ravintolasta ruokaa halvemmalla, kotiin kuljetettuna Woltin välityksellä?

• Anonyymi

Joskus tilasin ja toivat jotain muuta ruokaa mitä tilasin.

• Anonyymi

Ei kai työpäivänä mitään ruokaa pysty/kerkeä tekemään. Itse aloita työn klo 10.00 aamulla. Teen työtä kotoa käsin tietokoneilla, huom. monikko. Ostan ja myyn osakkeita klo. 10-18.25 se on niin intensiivistä työtä, että on mahdoton tehdä muuta kuin tilata ruuat. On melkein sama mitä työtä tekee, siinä on aina ruoka ostettava muualta. Siihen en ota kantaa, kuka mistäkin tilaa, mutta kehotan olemaan avoin kaikille alan yrittäjille. Itselle ei nuo pitsat ja kebabit uppoo, liian raisua mun mahalle.
      P.s Kokit vissiin ei tilaa ruokaa töihin.

• Anonyymi

Smirre?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      18
      5858
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      84
      5472
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3494
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      93
      3462
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1231
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1177
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1112
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      909
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45