Älkää tilatko woltin kautta mitään

Anonyymi

Rauma niin pieni paikka että ruuat voi hakea itse.

13

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai tuo 6 euron alennus ensimmäisestä tilauksesta kannattaa hyödyntää.

    • Anonyymi

      Totta. Kuljetus maksu on aivan törkeä.
      Sittariin ja Prismaan on lyhyt matka ja Saleen vielä lyhyempi.

    • Anonyymi

      Kuljetus maksulla saa paljon ruokaa kaupasta. No kai rikkaat on laiskoja ja käyttää sitä palvelua.

    • Anonyymi

      Ruuat ja muut ostokset voi toki hakea itse kauppiaalta. Tilaan ostokset kotiin toimitettuna mikäli olen kiireinen tai ulkona on sellainen keli, ettei viitsi kävellen tai polkupyörällä lähteä liikkeelle. Palvelusta joutuu maksamaan aina. Palvelun toimittajat eivät elä pyhästä hengestä.

    • Anonyymi

      Mieti nyt vähän...aina syy ei ole laiskuutta vaan voi olla esimerkiksi terveydellinen syy. Karanteenissa olevallakin tulee nälkä ja lonkkaleikkauksesta toipuva ei montaa kassia kanna kaupasta kotiin jne

    • Anonyymi

      Itse en halua pienentää yrittäjän saamaa tuloa, joten en käytä minkäänlaista 'rahastavaa välikättä'.

      Tuollaisille verenimijöille ei pidä antaa mitään!!!

      Ovat yhtä turhia kuin papit. Papit yrittävät saada ihmiset uskomaan, että ilman heitä ei ihminen pelastu.
      Emävale!
      Ja tuollaista saa syöttää jopa lapsille!!!
      Ja tämä on muka sivistysvaltio...

    • Anonyymi

      Pitäisikö verkkokauppojen myydä tuotteita ilman myyntikatetta? Ovatko kaikki muutkin verkkokauppiaat verenimijöitä?

      • Anonyymi

        Kutakuinkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutakuinkin!

        Voisitko perustella mielipiteesi?

        Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko perustella mielipiteesi?

        Miksi yhdenkään yrittäjän tulisi tehdä liiketoimintaa? Jos liiketoiminta ei saa tuottaa voittoa: Mistä sä ne maamoottorin uudet laakerit ostat? Teetko laakerit itse? Laakerien tekijä ei tosin saa saada ansiotuloa, koska muuten myyntikate on sinun rahoistasi poissa ja laakerien tekijä leimataan verenimijäksi.

        Verkosta ostan, koska saan halvemmalla, kotiin kuljetettuna.
        Saako ravintolasta ruokaa halvemmalla, kotiin kuljetettuna Woltin välityksellä?


    • Anonyymi

      Joskus tilasin ja toivat jotain muuta ruokaa mitä tilasin.

    • Anonyymi

      Ei kai työpäivänä mitään ruokaa pysty/kerkeä tekemään. Itse aloita työn klo 10.00 aamulla. Teen työtä kotoa käsin tietokoneilla, huom. monikko. Ostan ja myyn osakkeita klo. 10-18.25 se on niin intensiivistä työtä, että on mahdoton tehdä muuta kuin tilata ruuat. On melkein sama mitä työtä tekee, siinä on aina ruoka ostettava muualta. Siihen en ota kantaa, kuka mistäkin tilaa, mutta kehotan olemaan avoin kaikille alan yrittäjille. Itselle ei nuo pitsat ja kebabit uppoo, liian raisua mun mahalle.
      P.s Kokit vissiin ei tilaa ruokaa töihin.

      • Anonyymi

        Smirre?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe