tässä lukio viimesellä vuodella tajusin että vedin aineet päin persettä ja niillä ei pitkälle pyritä. lääketiede kumminkin kiinnostaa ja nykyset aineet ei paljon pohjaa anna
onko mahdollista päästä lääkikseen pelkästään käymällä valmennuskurssin pääsykokeeseen? kellään kokemuksia? mafy:stä oon kuullut kehuja
Lääkikseen vain valmennuskurssilla?
2
916
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi suoraan jo kirjoittamasi aineet. Sinulla on siihen muistaakseni 1. mahdollisuus vielä, jos haluat korottaa arvosanojasi. Valmennuskurssi ei anna sinulle kuin avustusta itse pääsykokeeseen, ei anna niitä pisteitä mitä tarvitset parantaaksesi mahiksiasi päästä tutkinto-opiskelijaksi.
Jos lääkis tosiaan kiinnostaa niin tee huolellista taustatyötä siitä mitä opiskeluun pääsy vaatii, nyt rehellisesti sanottuna kuulostaa sille, että haluat jotain tekemättä sen eteen mitään, jos ei yhtään L tullut. - Anonyymi
Valmennuskurssi on viimeistelyä osaamiseen. Se yksin ei tuo sitä oppia, mikä saadaan lukion fysiikasta, kemiasta, biologiasta ja matematiikasta, jotka on lääkistä varten osattava hyvin. Käy kaikki näiden aineiden lukiokurssit uudestaan aikuislukiossa viimeisen päälle. Ei maksa paljon, mutta antaa paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382407- 352104
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156