tässä lukio viimesellä vuodella tajusin että vedin aineet päin persettä ja niillä ei pitkälle pyritä. lääketiede kumminkin kiinnostaa ja nykyset aineet ei paljon pohjaa anna
onko mahdollista päästä lääkikseen pelkästään käymällä valmennuskurssin pääsykokeeseen? kellään kokemuksia? mafy:stä oon kuullut kehuja
Lääkikseen vain valmennuskurssilla?
2
891
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi suoraan jo kirjoittamasi aineet. Sinulla on siihen muistaakseni 1. mahdollisuus vielä, jos haluat korottaa arvosanojasi. Valmennuskurssi ei anna sinulle kuin avustusta itse pääsykokeeseen, ei anna niitä pisteitä mitä tarvitset parantaaksesi mahiksiasi päästä tutkinto-opiskelijaksi.
Jos lääkis tosiaan kiinnostaa niin tee huolellista taustatyötä siitä mitä opiskeluun pääsy vaatii, nyt rehellisesti sanottuna kuulostaa sille, että haluat jotain tekemättä sen eteen mitään, jos ei yhtään L tullut. - Anonyymi
Valmennuskurssi on viimeistelyä osaamiseen. Se yksin ei tuo sitä oppia, mikä saadaan lukion fysiikasta, kemiasta, biologiasta ja matematiikasta, jotka on lääkistä varten osattava hyvin. Käy kaikki näiden aineiden lukiokurssit uudestaan aikuislukiossa viimeisen päälle. Ei maksa paljon, mutta antaa paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337