Tarvitaan selvitys Hennan juna seisakkeesta

Anonyymi

Koko Henna hanke kytkeytyy junaseisakkeeseen.
Jos käy niin että kyseinen seisake lakkautetaan, niin sitä on erittäin hankala saada jatkossa käyttöön. Sen uudelleen käyttöön saaminen edellyttäisi että kysyntää on ja paljon.
Parhaimmillaan seisaketta käytti noin 150 matkustajaa vuorokaudessa. Nykyisin 20 - 40 maksimissaan. Edes koronan hiipuminen ei taida palauttaa käyttöastetta tuohon menneeseen noin 150 matkustajaan.
Itärata tulee ja se tarkoittaa Hki - Lahti välille matkustajamäärän alenemista.
Jos nyt käy niin että Hennan seisake lakkautetaan, niin se on kuolinisku, viimeinen niitti Hennan arkkuun.
Nyt saatava selvyys tähän.

terveisin Raksa-Rane Mersedes mies ja rakentaja

13

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rankka Rane puhuu asijaa. Selvitys on tehtävä.
      Alun perin aseman käyttö ja tarve perustui tutkimuksen huijaukselle kun sitä sitoutui käyttämään n. 600 matkustajaa vuorokaudessa. VR sai keksittyjä lupauksia. Se maksaa nyt katkeran hinnan Orimattilalle.

      • Anonyymi

        Eikös kunta tehnyt jonkun kyselyn jossa selvitettiin kuinka moni käyttäisi asemaa silloin vuoisia sitten. Siinä kyselyssä varmaan tuli kuva että tuo 600 käyttäjää olisi luvassa. Paljon jäätiin jälkeen ja mykyisin on enää vain noin 10 - 20 autoa parkissa. Kohta loppuu asema jos ei ihmeitä tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kunta tehnyt jonkun kyselyn jossa selvitettiin kuinka moni käyttäisi asemaa silloin vuoisia sitten. Siinä kyselyssä varmaan tuli kuva että tuo 600 käyttäjää olisi luvassa. Paljon jäätiin jälkeen ja mykyisin on enää vain noin 10 - 20 autoa parkissa. Kohta loppuu asema jos ei ihmeitä tapahdu.

        Näin oli ja kokoomuslaiset olivat tuota kyselyä innolla vääristelemässä. Tottuus on nytten toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oli ja kokoomuslaiset olivat tuota kyselyä innolla vääristelemässä. Tottuus on nytten toinen.

        Näitä paskavalheitahan leviteltiin innokkaasti aikananaan. 2016 alueella lähikauppa ja Henna kasvaa tuhannen asukkaan vuosivauhdilla. Voi hevonvittu kuinka yksinkertaisia vedätettiin! https://yle.fi/uutiset/3-6748590


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä paskavalheitahan leviteltiin innokkaasti aikananaan. 2016 alueella lähikauppa ja Henna kasvaa tuhannen asukkaan vuosivauhdilla. Voi hevonvittu kuinka yksinkertaisia vedätettiin! https://yle.fi/uutiset/3-6748590

        Kyllä on ollut älyttömät suunnitelmat ja jotkut on noihin uskoneet.
        Tuo 1000 asukasta vuodessa on sellainen lukema jonka olisi pitänyt jo herättää ihmiset. Se vaatisi vähintään 10 keskisuurta kerrostaloa vuodessa että se olisi mahdollinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Persuilla olis nyt peli paikka tehdä aloite Hennan toimivuudesta. Mutta ei ne tätäkään osaa hoitaa kotiin.

      • Anonyymi

        Tässä on nyt kenen tahansa alettava ottaa asiaa esille. Ei näin voi enää jatkua. Nyt on alettava löytyä selkeitä vastauksia.
        Mielestäni olisi ihan kylmästi vaan laitettava koko Henna pariksi vuodeksi sivuun ja katsottava sitten miten maailma makaa.
        Terveisin Raksa-Rane Mersedes mies ja ammattirakentaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt kenen tahansa alettava ottaa asiaa esille. Ei näin voi enää jatkua. Nyt on alettava löytyä selkeitä vastauksia.
        Mielestäni olisi ihan kylmästi vaan laitettava koko Henna pariksi vuodeksi sivuun ja katsottava sitten miten maailma makaa.
        Terveisin Raksa-Rane Mersedes mies ja ammattirakentaja

        Tilanne on se että persut on ainua porukka joka voisi vastustaa Henna touhua. Ei sitä kyseenalaista muut kuin se Liike nyttin nainen jonka nimeä en muista. On tainnut vaan käydä niin ettei persujen johto ennää vastusta Hennaa. Se hillotolppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on se että persut on ainua porukka joka voisi vastustaa Henna touhua. Ei sitä kyseenalaista muut kuin se Liike nyttin nainen jonka nimeä en muista. On tainnut vaan käydä niin ettei persujen johto ennää vastusta Hennaa. Se hillotolppa.

        Saattaa olla kun pääsee parempaan vakanssiin niin takki kääntyy.
        Mutta jos noin on, niin se muistettakoon seuraavissa vaaleissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla kun pääsee parempaan vakanssiin niin takki kääntyy.
        Mutta jos noin on, niin se muistettakoon seuraavissa vaaleissa.

        Niin siinä käves. Ei muisteta ennää äänestäjiä kun pääs hillotolpaölle.


    • Anonyymi

      Voisiko asema selvityksen tehä alottaja eli tämä joka alan asijantuntija Raksa Rane,

      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Kyl siihen pitää 300 000 konsultti palkata. Henna on orimattilan helmi. Kupruhan vois tulla Jennin tilalle. Alkas tapahtumaan ja rahaa taas palamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1788
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      176
      1261
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1148
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      29
      1002
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      77
      948
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      870
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      796
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      741
    Aihe