Aivot ei saa Suomessa (Salo/Tku/Hki) signaaleja

Anonyymi

Teerfoor on otaksuttava, että elämiseen tarvittavat ainekset eivät jakaudu enää näillä tietyillä alueilla näissä kaupungeissa - luonnosta.
Niitä on silloin hankittava.
Metallikin (teräs, rauta, kupari) on synteesi, eli yhdiste, tai niin.
Kaveripiireistä pois jääminen
Työpaikan menettäminen tuotannollis-taloudellisista syistä (tehdään mitä vain että...)
Kun liikaa on rajoituksia, vain lääkkeet auttaa, (mieti muitakin kuin normilääkkeitä, matolääkettä niin, niin kauan kuin siivoatte meikää pois töistä, saatte...uusia terveysaiheisia yllätyksiä. Kiitän suuresti ilman...)

4

175

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä landella nainen odottaa, että joku komia pelastusmies puhuu niin tuhmia, että tulee lisäuutisia. Mies odottaa, että veijari virkistyy. Ei tarvita kuin signaali, että oma naama tulee kaikkien kohteen FB-kaverien läpi, ja tytsy on jo pruutannut. Lassen. Nyt vain katsotaan miten se tapahtui 666

• Anonyymi

Punkit hoitaa kyllä asiasi kuntoon. Patikointi metsässä auttaa.

• Anonyymi

Etkö tiedä, jäät pois elämästä itsevahingoittamiskehotuksiesi kanssa. Jälkikasvusi ei saa älyä mistään. Mikään työsi ei auta ketään

• Anonyymi

Aha, olen otaksunut samankaltaista vaalikaudel... Bryss... Miehet tuhoaa kärhämillään
      kaiken paitsi maasta muuttavat
      Juu Juu
      Tala
      iset

Markkinoin uutta vanhaa peliä Outcast pleikkarille neloselle. Iha sairaan hyvä. Onkohan päähahmo skitsofreenikko. Juttelee oudon näköisille kummajaisille. Ei tainnut billy riittää elämän signaaliksi tälle Robert Whitakerille. Opium

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe