On arvosteltu uutisointien puutteellisuutta joten korjataan tilannetta ja annetaan aihetta perjantain kossukorkin narauttajalle.
Täällä Chiang Maissa näyttää siltä, että turre pysyy vielä loitolla.
Viisaan täyttöaste- / käyttöastenäkemykseen viitaten tiedoksi että vaikka Hua Hinissä hänen näkemyksensä mukaan hotellien käyttöaste ei voi olla 80% koska ei ole lapissakaan, niin kas kummaa, Pattayalla voi olla.
Niin ja totuustarkkailun tuloksena todettakoon, että Edeniä ei ole olemassa, eikä totuustarkkailijan kihlatulla ole kihlasormusta.
S
Uutisointia.
13
62
Vastaukset
- Anonyymi
Pattayalla ei hotellin käyttä ja täyttöasteesta oikein voi edes puhua, lappu luukulla lopullisesti, isossa osassa, kun kassat eivät laulaneet.
- Anonyymi
Oli siellä saatu yhteen sadan huoneen läävään 80 prossan käyttöaste menneenä viikonloppuna, kun olivat siirtäneet kolmen hotellin asiakkaat yhteen.
Kaikki asiakkaat thaimaalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siellä saatu yhteen sadan huoneen läävään 80 prossan käyttöaste menneenä viikonloppuna, kun olivat siirtäneet kolmen hotellin asiakkaat yhteen.
Kaikki asiakkaat thaimaalaisia.Ai niin leikkisensei, vuorijuoksuun aikaa 1,5 viikkoa. Oletko valmistautunut jo sporttisen perheesi kanssa tapahtumaan?
T 2010 - Anonyymi
Laulavat kassat on kyllä erinomainen vetonaula, hotellissa kun hotellissa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin leikkisensei, vuorijuoksuun aikaa 1,5 viikkoa. Oletko valmistautunut jo sporttisen perheesi kanssa tapahtumaan?
T 2010Hei Neiti 2010.
En ole valmistautunut, mutta jos sinä kaipaat valmistautumista johonkin niin valmistaudu huolella.
Jos tahdot valmistautua minun tapaamiseeni, niin älä jätä viimetinkaan räps räps.
Tapaamisiin mikäli siis räps räps.
Ystävällisin terveisin Sensei.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei Neiti 2010.
En ole valmistautunut, mutta jos sinä kaipaat valmistautumista johonkin niin valmistaudu huolella.
Jos tahdot valmistautua minun tapaamiseeni, niin älä jätä viimetinkaan räps räps.
Tapaamisiin mikäli siis räps räps.
Ystävällisin terveisin Sensei.Moi! Mä asun Pattayan keskustassa. Voit tavata minut jos kuvaat vaimosi uimatornissa vappuna.
SS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Mä asun Pattayan keskustassa. Voit tavata minut jos kuvaat vaimosi uimatornissa vappuna.
SSTapaile poju appelsiinikainalo pilleristi boniittia syövä itseäsi öljyttynä kuntosalin peilin kautta, ota fotoo hauiksestasi.
- Anonyymi
Numerosensein yksinpuhelut taas rules Kuopiosta käsin.
Juu sieltä on Suomesta melkoinen kaarti tulossa jengiä jo marraskuussa. Talviasukit ovat jo Pattayalle saapuneet.
Joka päivä lentoja ja miltei kaikki koneet täynnä HKI-BKK. Kun baarit aukeaa lähipäivinä niin jouluna saattaapi olla jo ruuhkaa Pattayalla.
Buriram City aukeaa, mutta Nangrong ei kuulu avattaviin kohteisiin vielä, eikä täällä turistille ole muutenkaan oikein mitään. Elävää musiikkia kyllä on miltei joka ilta ja futista. Lyhyt matka tosin moniin nähtävyyksiin ja tekojärven rantaravintoloihin.
Edelleenkään en tajua savolaisessa hoivakodissa asuvan sensein motiivia dissata Thaimaan matkailua ja samaan aikaan esittää asuvansa täällä. Taitaa tämän elämän osalta matkailut olla hänen osaltaan matkailtu ja mitä ihmettä hän missään tekisikään kun ei tee missään mitään?
T 2010- Anonyymi
Olen aivan varma että minä ja senssu ollaan ainoat täällä thaimaassa, voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan varma että minä ja senssu ollaan ainoat täällä thaimaassa, voin vakuuttaa.
Tärkeintä on oleminen täällä Thaimaassa. Me vaan ollaan. Sama juttu lastenkasvatuksessa. Kun toljottaa lasta läheltä eikä puhu mitään, niin siinä se kasvaa läheiskasvatuksen parissa ilman mitään betoniviihdehömppää. Muijat ei vaan tykkää siitä toljottavasta ukosta joka ei tee koskaan mitään eikä käy missään. Ne väsyy yllättävän nopeasti ja lähtee.
Zumba CM & Pumba Hua Hin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeintä on oleminen täällä Thaimaassa. Me vaan ollaan. Sama juttu lastenkasvatuksessa. Kun toljottaa lasta läheltä eikä puhu mitään, niin siinä se kasvaa läheiskasvatuksen parissa ilman mitään betoniviihdehömppää. Muijat ei vaan tykkää siitä toljottavasta ukosta joka ei tee koskaan mitään eikä käy missään. Ne väsyy yllättävän nopeasti ja lähtee.
Zumba CM & Pumba Hua HinTai pistää kahdesta eri pesästä ulkoruokintaan saman isukin molemmissa ollen lapsi rintaruokinnassa.
- Anonyymi
Meneekö puskaradion tiedotteet myös Niuvaan?
- Anonyymi
Kuka on lerppasanomien päätoimittaja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674