Uutisointia.

Anonyymi

On arvosteltu uutisointien puutteellisuutta joten korjataan tilannetta ja annetaan aihetta perjantain kossukorkin narauttajalle.

Täällä Chiang Maissa näyttää siltä, että turre pysyy vielä loitolla.

Viisaan täyttöaste- / käyttöastenäkemykseen viitaten tiedoksi että vaikka Hua Hinissä hänen näkemyksensä mukaan hotellien käyttöaste ei voi olla 80% koska ei ole lapissakaan, niin kas kummaa, Pattayalla voi olla.

Niin ja totuustarkkailun tuloksena todettakoon, että Edeniä ei ole olemassa, eikä totuustarkkailijan kihlatulla ole kihlasormusta.

S

13

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pattayalla ei hotellin käyttä ja täyttöasteesta oikein voi edes puhua, lappu luukulla lopullisesti, isossa osassa, kun kassat eivät laulaneet.

      • Anonyymi

        Oli siellä saatu yhteen sadan huoneen läävään 80 prossan käyttöaste menneenä viikonloppuna, kun olivat siirtäneet kolmen hotellin asiakkaat yhteen.
        Kaikki asiakkaat thaimaalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siellä saatu yhteen sadan huoneen läävään 80 prossan käyttöaste menneenä viikonloppuna, kun olivat siirtäneet kolmen hotellin asiakkaat yhteen.
        Kaikki asiakkaat thaimaalaisia.

        Ai niin leikkisensei, vuorijuoksuun aikaa 1,5 viikkoa. Oletko valmistautunut jo sporttisen perheesi kanssa tapahtumaan?

        T 2010


      • Anonyymi

        Laulavat kassat on kyllä erinomainen vetonaula, hotellissa kun hotellissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin leikkisensei, vuorijuoksuun aikaa 1,5 viikkoa. Oletko valmistautunut jo sporttisen perheesi kanssa tapahtumaan?

        T 2010

        Hei Neiti 2010.

        En ole valmistautunut, mutta jos sinä kaipaat valmistautumista johonkin niin valmistaudu huolella.

        Jos tahdot valmistautua minun tapaamiseeni, niin älä jätä viimetinkaan räps räps.

        Tapaamisiin mikäli siis räps räps.

        Ystävällisin terveisin Sensei.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hei Neiti 2010.

        En ole valmistautunut, mutta jos sinä kaipaat valmistautumista johonkin niin valmistaudu huolella.

        Jos tahdot valmistautua minun tapaamiseeni, niin älä jätä viimetinkaan räps räps.

        Tapaamisiin mikäli siis räps räps.

        Ystävällisin terveisin Sensei.

        Moi! Mä asun Pattayan keskustassa. Voit tavata minut jos kuvaat vaimosi uimatornissa vappuna.

        SS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Mä asun Pattayan keskustassa. Voit tavata minut jos kuvaat vaimosi uimatornissa vappuna.

        SS

        Tapaile poju appelsiinikainalo pilleristi boniittia syövä itseäsi öljyttynä kuntosalin peilin kautta, ota fotoo hauiksestasi.


    • Anonyymi

      Numerosensein yksinpuhelut taas rules Kuopiosta käsin.

      Juu sieltä on Suomesta melkoinen kaarti tulossa jengiä jo marraskuussa. Talviasukit ovat jo Pattayalle saapuneet.

      Joka päivä lentoja ja miltei kaikki koneet täynnä HKI-BKK. Kun baarit aukeaa lähipäivinä niin jouluna saattaapi olla jo ruuhkaa Pattayalla.

      Buriram City aukeaa, mutta Nangrong ei kuulu avattaviin kohteisiin vielä, eikä täällä turistille ole muutenkaan oikein mitään. Elävää musiikkia kyllä on miltei joka ilta ja futista. Lyhyt matka tosin moniin nähtävyyksiin ja tekojärven rantaravintoloihin.

      Edelleenkään en tajua savolaisessa hoivakodissa asuvan sensein motiivia dissata Thaimaan matkailua ja samaan aikaan esittää asuvansa täällä. Taitaa tämän elämän osalta matkailut olla hänen osaltaan matkailtu ja mitä ihmettä hän missään tekisikään kun ei tee missään mitään?

      T 2010

      • Anonyymi

        Olen aivan varma että minä ja senssu ollaan ainoat täällä thaimaassa, voin vakuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan varma että minä ja senssu ollaan ainoat täällä thaimaassa, voin vakuuttaa.

        Tärkeintä on oleminen täällä Thaimaassa. Me vaan ollaan. Sama juttu lastenkasvatuksessa. Kun toljottaa lasta läheltä eikä puhu mitään, niin siinä se kasvaa läheiskasvatuksen parissa ilman mitään betoniviihdehömppää. Muijat ei vaan tykkää siitä toljottavasta ukosta joka ei tee koskaan mitään eikä käy missään. Ne väsyy yllättävän nopeasti ja lähtee.

        Zumba CM & Pumba Hua Hin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on oleminen täällä Thaimaassa. Me vaan ollaan. Sama juttu lastenkasvatuksessa. Kun toljottaa lasta läheltä eikä puhu mitään, niin siinä se kasvaa läheiskasvatuksen parissa ilman mitään betoniviihdehömppää. Muijat ei vaan tykkää siitä toljottavasta ukosta joka ei tee koskaan mitään eikä käy missään. Ne väsyy yllättävän nopeasti ja lähtee.

        Zumba CM & Pumba Hua Hin

        Tai pistää kahdesta eri pesästä ulkoruokintaan saman isukin molemmissa ollen lapsi rintaruokinnassa.


    • Anonyymi

      Meneekö puskaradion tiedotteet myös Niuvaan?

    • Anonyymi

      Kuka on lerppasanomien päätoimittaja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe