Mistä löytyy maksullisia naisia (eli seksialan ammattilaisia), jota saa alistaa kunnolla? En ole ikinä törmännyt tällaisiin, lieneekö joku turvallisuuskysymys, mutta onhan niitä oltava kun kerran mitä tahansa muutakin saa kun vaan tarpeeksi rahaa löytyy?
Mistä maksullista alistuvaa?
Anonyymi
7
67
Vastaukset
Minä olisin valmis maxaa vähän jos joku nainen tulisi mun luo 24 tuntia ja alistaa ja nöyryyttää minua!Anna minulle piiskaa!
- Anonyymi
Kuinka paljon maksaisit? Kyllähän noita ammattidominoita on pilvin pimein.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon maksaisit? Kyllähän noita ammattidominoita on pilvin pimein.
Minä en ymmärä tuo pilvin pimein?Mitä se on?
- Anonyymi
täällä mies jota saa alistaa ja naida peppuun ilimaseks
- Anonyymi
No sellasia tuntuu riittävän, mutta missä naiset??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellasia tuntuu riittävän, mutta missä naiset??
Ei missään sulle tuhkamuna
- Anonyymi
Jostain syystä poistunut.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622574Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.222042Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131642- 1021387
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251309- 851201
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241083Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411076Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141053Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58957