Että Lidl olisi tulossa, mutta koska ja minne?
Kovasti kylillä puhutaan
21
1658
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisen lukion paikalle. Lukio siirtyy Nilsiään. Urheilupainotteinen, kun taiteellisuus ei elätä ja kulttuuri on pannassa !
Tervemenoa, kauhea menoerä kunnalle ! Siellä laiskoja istuttaa ? - Anonyymi
kyllä lidli tulee lapinlahdelle olemme olleet yhteydessä pääpaikalle ja aivan mahtavaa kun tuleekin lähtee nuo kalliit kaupat sitten pois
- Anonyymi
Milloinkahan se aukeaa?
- Anonyymi
osula ja lidli riittää tälle kylälle
- Anonyymi
Toivottavasti ja pian!
- Anonyymi
Onko virallista tietoa ?
- Anonyymi
Huomenna tulee torin laitaan, kierrätetään liikettä.
- Anonyymi
Tää ois hienoa!
- Anonyymi
Joo joo varmaan myös tulee: hh,biltema,motonet,prisma ja citymarketkin ja pian.
- Anonyymi
Ei tule tänne ! Lopetetaan haaveilu ?
Kilpailuasetelma liian hepponen - liian vähän asukkeja ! - Anonyymi
Ee tule.
- Anonyymi
Kyllä tulloo, oottakee vuan raahassa.
Sinne päen se lähti, Iisalmen torilla on jo kuulema mänössä.
En lähe perrään haekaelemmaan, mänköön mänöjään ja mäkättäkkään männessään
Halapahallista ja Rismasta tien ostokset.
Kyllä näellä pärjee ja onhan se vielä Tokmannikii.
- Anonyymi
Kuulostaa aika absurdilta. 90 ihmistä viime vuonnakin väheni kunnasta. Riittääkö asiakkaita?
- Anonyymi
Mitähän tuokin kirjoitus nyt oikein tarkoitti oikein vai käsitinkö osan siitä väärin.
- Anonyymi
Ee tule,eekä tarvihekkaan.
- Anonyymi
Ei tarvittais kyllä. K-kaupasta saa kaiken mitä tarvii.
- Anonyymi
Ja kissan pieru. K kauppa kallis kauppa. Kyl Litukka tullee kun kerkiää. Mut siihen voi mennä aikaa.
- Anonyymi
Rakenteilla iisalmessa. Mukava paikka tulee.
- Anonyymi
Jalaksille rakentavat.pystyy siirtämään lapinlahteen ja muuallekin jos tarvis vaatii
- Anonyymi
honkaharjun tilalle siinä on tarpeeksi parkki paikkoja se missä oli tanssilava
- Anonyymi
Oon kuullut että Eväsvakkakin ois tulossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830