Some kiehuu! Erika petti (?!) ja Danny ei maksanut laskua: "Vanhus hermostuu", "Erika ei kerro..."

Ooh! Kyllä nyt somesoppa porisee ja keiton aineksina ovat itse Danny ja Erika!
https://www.suomi24.fi/viihde/some-kiehuu-erika-petti-ja-danny-ei-maksanut-laskua-vanhus-hermostuu-erika-ei-kerro?s24

143

17016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässähän vain vanhus on ostanut tavanomaisia tukipalveluita nuorilta naisilta. Miksi asiasta on julkisuudessa tehty tunkkainen seksisoppa?!

    • Anonyymi

      Pata kattilaa soimaa! Mitenkäs jos Liisa olisi antanut aikoinaan Ilkan maksaa oman
      ruokansa? Olisikohan vetänyt pussin herneitä nenäänsä?

      • Anonyymi

        Hahah, Danny on hankkinut aina omat rahansa :)


    • Anonyymi

      80 vuotias ukko varmaan tosissaan kuvitteli voivansa tyydyttää seksuaalisesti 20 vuotiaan naisen.

      • Anonyymi

        Vanhan miehen jutut ,muistutaa jo alkavaa alzmer tautia. Kukan nuori nainen ei häntä peiton alle mukaan ota. Hän on kuloinkin maksanut naisille.Leikitän meillä suhde.Pääset musikki ala nousee kontakteillani.Helpoin tie saada julkisuutta naisten ,jolla ei itse kunioitusta. Nyt tuo vanha mies yritää löpeissä myydä kirjaansa. Ketä kinostaa hänen kirja oikeasti? Kaikenhan on jo lehdistö kertonut. Ei anna edes kuoleiden nukua rauhassa ja ei anna rauhaa kuolen eläville omaisille: Armin suvulle!Pitää joka käntessä vetää kuolut henkilö esille. Kuollut kun ei voi itseään puolustaa: On helppo kohde.


      • Anonyymi

        Sinäpä sen sanoit!!!!


      • Anonyymi

        Voi olla lelujen avulla hyvinkin helppoa, 20-vuotias ei tiedä vielä mistään mitään.


      • Anonyymi

        Tyhmä kommentti!


      • Anonyymi

        Erika sai kuuluisuutta Dannyn varjolla kun ei pärjännyt omilla avuilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan miehen jutut ,muistutaa jo alkavaa alzmer tautia. Kukan nuori nainen ei häntä peiton alle mukaan ota. Hän on kuloinkin maksanut naisille.Leikitän meillä suhde.Pääset musikki ala nousee kontakteillani.Helpoin tie saada julkisuutta naisten ,jolla ei itse kunioitusta. Nyt tuo vanha mies yritää löpeissä myydä kirjaansa. Ketä kinostaa hänen kirja oikeasti? Kaikenhan on jo lehdistö kertonut. Ei anna edes kuoleiden nukua rauhassa ja ei anna rauhaa kuolen eläville omaisille: Armin suvulle!Pitää joka käntessä vetää kuolut henkilö esille. Kuollut kun ei voi itseään puolustaa: On helppo kohde.

        Luoja tuota suomenkieltä!!


      • Anonyymi

        Kirjoittaja kuulostaa siltä, että hänen äidinkielensä ei ole suomi ja jos näin on, hän itse asiassa kirjoittaa erittäin hyvää suomea. Sun kommentti sen sijaan on erittäin typerä monessakin mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kommentti!

        Niin, ei välttämättä ole muusta kiinni kuin nopeasta näppäilystä jota ei tarkista ennen lähettämistä. Huomaan omassa koneessa välillä, että näpytän liian nopeaan ja kirjaimet jää jälkeen. Mutta varmistan aina. Joten, annetaan anteeksi?


      • Anonyymi

        Kyllähän tuosta kirjoituksesta saa hyvin selvää. Tärkeää on ajatus, tärkeää on rohkeus sanoa sanottavansa. Me maahanmuuttajat emme välttämättä opi hallitsemaan vaikeaa suomen kieltä täydellisesti. Ole sinä iloinen siitä, että olet saanut opiskella peruskoulun ilmaiseksi ja voit käyttää oppimaasi hyvään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja kuulostaa siltä, että hänen äidinkielensä ei ole suomi ja jos näin on, hän itse asiassa kirjoittaa erittäin hyvää suomea. Sun kommentti sen sijaan on erittäin typerä monessakin mielessä.

        Äkkiseltään lähtisin hakemaan Viroa tai neuvostoliittoa äidinkielenä. Se 40-50 suomessa olo vuoden jälkeen näyttää juuri tuollaiselta kirjoitettuna.


    • Anonyymi

      Tulinpa vaan sanomaan että ketään ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Niinkö no miksi ei ? Miksi kiinostaa sitten S ja S- ja myös M ja H- niin kovasti .?🤔


      • Anonyymi

        Ei luulis kiinnostavan,mutta some kuulemma kiehuu!!!!!.Kait se tätä takapajuista kansaa sitten kiinnostaa.Ku itelle ei tapahu mitään ,niin pitää elää toisten elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö no miksi ei ? Miksi kiinostaa sitten S ja S- ja myös M ja H- niin kovasti .?🤔

        Jotain kirjaimia lisää mitkä ei voisi vähempää kiinnostaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kirjaimia lisää mitkä ei voisi vähempää kiinnostaa..

        J-H joka asuu Ruotsissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J-H joka asuu Ruotsissa

        *eye roll* kuka lie..


      • Anonyymi

        Voisitko kertoa tarkemmin?


    • Anonyymi

      MIKÄ on ns. syrjähyppy ???Hyppikööt kuka minnekkin ... mitä se muille kuuluu ?? Kateellisia !!!!! 66v ukko !!!!

      • Anonyymi

        Dannylla ei vielä paljon faneja, osa toki teholla koronan takia.


    • Anonyymi

      Miks minä maksaisin vielä petturille kaiken jälkeen? Kosto on sulainen.
      Ja kyllä, aikuinen mies myös voi olla uhri!!!

      • Anonyymi

        Erika sai kuuluisuutta Dannyn siivellä


      • Anonyymi

        Erika petti Dannya sen vanhan näyttelijän kanssa


      • Anonyymi

        Erikan täytyy tehdä tutkintapyyntö ihmiskaupasta, jos elämäon ollut vastikkellinen ja pidetty täytysin maksajan kontrolloimana.


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole ollut näkemässä ja todistamassa hurahtannen dänin puheita puhu pukille sano saunamatti papille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikan täytyy tehdä tutkintapyyntö ihmiskaupasta, jos elämäon ollut vastikkellinen ja pidetty täytysin maksajan kontrolloimana.

        Meinaat siis että Erikalla ollut joku sutenööri, onko se tuotu venäjältä? Ihan kamalaa!


    • en ihmetteli että petti

      • Anonyymi

        Ei kukaan ihmettele. Parikymppinen nainen ja setisemänkymppinen äijänkääpä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihmettele. Parikymppinen nainen ja setisemänkymppinen äijänkääpä...

        Toinen osapuoli oli myös vanha mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihmettele. Parikymppinen nainen ja setisemänkymppinen äijänkääpä...

        No mutta aisaparikin on jo ikämies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihmettele. Parikymppinen nainen ja setisemänkymppinen äijänkääpä...

        On se niin väärin kun ämmänkurpat ei saa nuoria miehiä :(


    • Anonyymi

      Niin ett Danny saa pettää naistaan, mut nainen ei saa pettää dannya. Ei erikalla ollut mitään seksi juttuja dannyn kans

      • Anonyymi

        Ravintola-illan isäntä maksoi laskun, mutta ei Erikan syömisiä ja juomisia. Aika velikulta tuo Danny. 😁 Kosto oli taas kerran suloista! 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintola-illan isäntä maksoi laskun, mutta ei Erikan syömisiä ja juomisia. Aika velikulta tuo Danny. 😁 Kosto oli taas kerran suloista! 🤔

        No onhan eerikalla rahaa maksaa itse jos Danny ei maksanut


      • Anonyymi

        Ehkä olisi saanut, noin kaksi kertaa vuodessa. Jos olisi vielä ottanut eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintola-illan isäntä maksoi laskun, mutta ei Erikan syömisiä ja juomisia. Aika velikulta tuo Danny. 😁 Kosto oli taas kerran suloista! 🤔

        Liisarukka olis voinut tehdä saman monta kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintola-illan isäntä maksoi laskun, mutta ei Erikan syömisiä ja juomisia. Aika velikulta tuo Danny. 😁 Kosto oli taas kerran suloista! 🤔

        Paksu lompakko = ei ne suuret tulot, vaan pienet menot, Danny on tarkka rahoistaan.


      • Anonyymi

        Erikalla ei siis ollut mitään seksijuttua ison D:n kanssa, mutta kun Erika anto pörsäänsä Koivulalle, niin Iso D heitti posliinipiirakan pihalle?


      • Anonyymi

        Aina kun halusi, erika oli tosissaan laulajan uransa kanssa ja valmis mihin vaan. Tietäisitpä mitä vanhat miehet ovat erikalle tehneet, yhdessä ja erikseen. Erika on menestyksensä ansainnut, hän on joutunut kestämään tuplapanojen lisäksi kaikenlaista inhottavaa, josta tavan pyrkyritytöt eivät ole edes kuulleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun halusi, erika oli tosissaan laulajan uransa kanssa ja valmis mihin vaan. Tietäisitpä mitä vanhat miehet ovat erikalle tehneet, yhdessä ja erikseen. Erika on menestyksensä ansainnut, hän on joutunut kestämään tuplapanojen lisäksi kaikenlaista inhottavaa, josta tavan pyrkyritytöt eivät ole edes kuulleet.

        Kerro toki lisää. Mistähän nääkin "tiedot" on peräisin? Jostain hevosmiesten tietotoimistosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan eerikalla rahaa maksaa itse jos Danny ei maksanut

        Rahasta ei tiedä mutta jotain valuuttaa kait löytyy paidan alta. Näin hän itse on ilmoittanut. Mitä lie oravannahkoja ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää. Mistähän nääkin "tiedot" on peräisin? Jostain hevosmiesten tietotoimistosta?

        Täh, onko Erika pyörinyt ravipiireissäkin??


    • Anonyymi

      Dannylla ei seiso enää.

      • Anonyymi

        Dänillä ei ole muuta jäykkää kuin käytös


      • Anonyymi

        Kenelläkään ei ole seisonut kanssasi :D


    • Anonyymi

      Iso-D.n jutussa ei ole mitään uutisen arvoista...vanha ukko joka luuli itsestään liikaa, siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Ihanan katkeraa :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Danny on saita mies ja jumalattoman ahne.

      • Anonyymi

        Perisynnin kuva vielä kaiken lisäksi ja hyväksikäyttäjä. Last season anyway - fanitkaan ei muistihäiriöiden takia enää muista häntä tai tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perisynnin kuva vielä kaiken lisäksi ja hyväksikäyttäjä. Last season anyway - fanitkaan ei muistihäiriöiden takia enää muista häntä tai tunnista.

        Oletko kokeillut fosforia, kuulema auttaa, mutta etkös kertonut saaneesi diagnoosin alzheimerista, sitten se on menoa.


    • Anonyymi

      Hienoa että sitäkin petetään.

    • Anonyymi

      Dannyn on ihan turha loukkaantua pettämisestä. Hän petti Vaimoaan Armin Aavikon kanssa miltei niin kauan kuin Armi eli ja lupailihänelle vaikka mitä. Kaksinaismoralismia.

      • Anonyymi

        Aivan niin, mutta maksaisitko itse jos kumppanisi olisi pettänyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, mutta maksaisitko itse jos kumppanisi olisi pettänyt ?

        No en helvetissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, mutta maksaisitko itse jos kumppanisi olisi pettänyt ?

        En, mutta jos olisin yli seitsemänkymppinen varakas ukkeli, en myöskään elätteilisi lapsellisia kuvitelmia, että kukaan nuori nainen on minun kanssani vain minun itseni takia, vaan ymmärätisin jo suhteeseen ryhtyessäni, että tuskin olen ainoa mies kyseisen neitosen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, mutta maksaisitko itse jos kumppanisi olisi pettänyt ?

        Mä en lähtisi edes ravintolaan syömään petturin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, mutta maksaisitko itse jos kumppanisi olisi pettänyt ?

        Miks pettäjän kanssa pitäis edes ruokailla samassa pöydässä, Erikan olis kannattanut lähteä jo aikasemmin, kyl se ties, ettei "vanha patu" mitään maksa, ois jättäny sen vapisemaan siihen pöytään, saamarin elostelija YÖK!


      • Anonyymi

        Ei voi pettää jos ei ole naimisissa.Sittenkin on peite svioliittoja,avoimia avioliittoja yms.Mieti sitä,jos ei ole muuta tekemistä.Tee perässä jos sinua harmittaa D:n tekemiset.Kaikkihan on vain valintaa.Elämä on ainutkertainen seikkailu.


      • Anonyymi

        Danny oli suhteessa omaan sihteeriin ja muutamiin muihinkin tuon Armin lisäks. Tais olla jotain Jasmin mäntylänkin kans yhdessä välissä. Käytti naisia, lupaili kaikkea urasta lähtien. Ihmeen paljon sen vaimo jaksoi kestää ja lukea jutuista. Olihan Danny vissiin kihloissa katri-helenankin kans, tais jäädä rysän päältä kiinni, katri-helena itse löysi sen ja ero tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta jos olisin yli seitsemänkymppinen varakas ukkeli, en myöskään elätteilisi lapsellisia kuvitelmia, että kukaan nuori nainen on minun kanssani vain minun itseni takia, vaan ymmärätisin jo suhteeseen ryhtyessäni, että tuskin olen ainoa mies kyseisen neitosen elämässä.

        jos näitä tunnettuja suomalaisia nuoria naisia pääsisin halutessani painamaan, niin erikalle en ihan ensimmäisten joukossa soittelisi.

        Koivulalle kelpas kun oli tilanne jossa vaihtoehdot nolla ja nuorempaa persettä teki mieli. Itellä käynyt samanlailla joskus, en toki erikan kanssa, mutta se ainoa paikalla oleva oli astuttava kun ei ollut valinnanvaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi pettää jos ei ole naimisissa.Sittenkin on peite svioliittoja,avoimia avioliittoja yms.Mieti sitä,jos ei ole muuta tekemistä.Tee perässä jos sinua harmittaa D:n tekemiset.Kaikkihan on vain valintaa.Elämä on ainutkertainen seikkailu.

        Sen sijaan mies, jonka kanssa Erikan sanotaan pettäneen oli tahollaan naimisissa. Ja erosi jännä kyllä näihin aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta jos olisin yli seitsemänkymppinen varakas ukkeli, en myöskään elätteilisi lapsellisia kuvitelmia, että kukaan nuori nainen on minun kanssani vain minun itseni takia, vaan ymmärätisin jo suhteeseen ryhtyessäni, että tuskin olen ainoa mies kyseisen neitosen elämässä.

        Näinpä... ja siinähän olikin... Pertsa, joka on melkein 10 vuotta nuorempi kun iso D🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pettäjän kanssa pitäis edes ruokailla samassa pöydässä, Erikan olis kannattanut lähteä jo aikasemmin, kyl se ties, ettei "vanha patu" mitään maksa, ois jättäny sen vapisemaan siihen pöytään, saamarin elostelija YÖK!

        Se oli " syntisten plytä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny oli suhteessa omaan sihteeriin ja muutamiin muihinkin tuon Armin lisäks. Tais olla jotain Jasmin mäntylänkin kans yhdessä välissä. Käytti naisia, lupaili kaikkea urasta lähtien. Ihmeen paljon sen vaimo jaksoi kestää ja lukea jutuista. Olihan Danny vissiin kihloissa katri-helenankin kans, tais jäädä rysän päältä kiinni, katri-helena itse löysi sen ja ero tuli.

        Kyllä sitä itsekkin olisi parikymmentä vuotta sitten voinut tuohon Jasmin Mäntylään kuorman tehdä, mutta tänäpänä en enään välttämättä.


    • Anonyymi

      Kun näin Dannyn kuvan ensimmäisen kerran 1970-luvun alussa, niin huomasin, että hänen silmänsä ovat falskin ihmisen silmät.

      Ne ovat sitä edelleenkin, vaikka D onkin Senilix. Ei sille fiilingille mahda mitään, vaikka kuinka kehuisivat Dannya mukavaksi ym. Silmien ilme pysyy.

      • Anonyymi

        Hienoa, että joillakin on näkevät silmät. Enkä puhu nyt D:stä.


      • Anonyymi

        Ja yhä vaan fantasioit...


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa tämän kupen touhut aivan kuvottava🙄

      • Anonyymi

        SOMEHAN KUOHUU,ETTEKÖ YMMÄRRÄ AINAKIN TOIMITTAJAN MIELESTÄ KAIIIIIKKKKIA IHMISIÄ KIIIIINNNNOSTAAAA....


    • Anonyymi

      Liki kahdeksankymppisen ukon täytyy kyllä olla aika narsistinen hoopo, jos hän kuvittelee tosissaan, että joku parikymppinen likka ryhtyy hänen kanssaan suhteeseen silkasta rakkaudesta ja ihastuksesta eikä vilkuile muita (nuorempia) miehiä.

      • Anonyymi

        Danny luulee kaikkien nuorten naisten haluavan "kaksikerroin parempaa"


      • Anonyymi

        Aika karmeeta tekstiä täällä. Mutta karmee on kyllä Erikakin jos myös D. Erika "luo sitä hutsahtavaa uraa". Että ihmettelen jos nuorellekaan käy seuralaiseksi. Kauniinpi olisi ilman rajua meikkiä ym. Mutta kuka mitenkin.


      • Anonyymi

        Siinä mielessä kyllä Dannyä ymmärrän, että kivempihan se on tuommoisen hoikan 20v likan kans saunoa kun jonkun ikäisensä kurttuisen mummun??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä kyllä Dannyä ymmärrän, että kivempihan se on tuommoisen hoikan 20v likan kans saunoa kun jonkun ikäisensä kurttuisen mummun??

        Toi rakastuminen ja rakkaus kuuluu teini ikään ainakin itselläni kuului. Aikuisena nämä asiat hoidetaan enemmän järjellä kun tunteilla.

        Kivahan se tietenkin on jos saa kireetä nuorta persettä siinö ohessa.


    • Anonyymi

      Danny on kyllä kova.

    • Anonyymi

      Sitä saa, mitä tilaa!

      • Anonyymi

        Flaksi tuli pyytämättä ja yllättäen!


    • Anonyymi

      Siis miten petti ? Eihän Dstä oo enää mihkään miesten hommiin ja jos Eee jollekin
      kelpaa niin hyvä juttu.

      • Anonyymi

        Ei kukaan pysty sinun kanssasi, nuoret varsinkaan :)


    • Anonyymi

      Kertokaa nyt joku sille dannylle että vetäytyy nyt jo julkisuudesta. Ei kommentteja enää yhtäkään kertaa. Nolaa niin totaalisesti ittensä.
      Kaikki nauraa sille, NAURAA

      • Anonyymi

        Ei me naureta sinulle, mutta hymyilyttää kyllä :)


    • Anonyymi

      Ei tarvi oksennuslääkettä kun katsoo seuraavan sokeripappa uhrin kanssa otettuja kuvia. Tarina on 1:1 aikaisempii sokerileivoksiin.

      • Anonyymi

        Mikset hae apteekista lääkettä, voisit myös kertoa tohtorille pakkomielteestäsi kun suollat katkeria viestejäsi kymmeniä joka päivä :D

        Oletko harkinnut koksaan mennä töihin kun et kuitenkaan enää asiakkaita saa!


    • Anonyymi

      Kyllä noi sokeri papat 20sen hoitaa. Lähinnä raha-asiat, unelmien fiktiot, päihteet jaaaa... Diiliin kuuluu näytelmä, että sokeripappa ihan luonnollisin keinoin saa näitä blondeja kainaloon. Hannu Lauerma sanois sormea napsauttamalla diagnoosin mutta joo...

    • Anonyymi

      Ei tommosta friidua kyllä ikämies hylkää muutamankaan syrjähypyn takia . Kokemukset tekevät mestarin myös tuolla alueella .

      • Anonyymi

        Vaihtelu virkistää.


    • Anonyymi

      Dänniii luulee kansan haluavan nähdä häntä nahkaliivissä ilman paitaa käsivarsien nahkojen heiluessa alleina alaspäin kuin märät ryhjät ilmapallot.
      Dännniii hoitokotiin. Mene jo.

      • Anonyymi

        Hyvä idea, voisi katri-helena, paula, virve ja madonnakin esittellä allejaan ja heilauttaa välillä roiskeläpät olan yli!!!!


    • Anonyymi

      Onko Dannyllä rahat loppu, että se yrittää väkisin myydä vanhuuksien tarinoita mediassa?🤔

    • Anonyymi

      Danny on tullut tiensä päähän, no nyt kun oikein mietin, niin mites se P. Nygård, eiks sekin halunnut aina nuorikoita ja Dannylla kans niitä piisaa nurkissa, ettei vaan olis samat jekut . . . . . . . ja harmittaa kun nuoremmat vie "tukhat" pesästä ;))

      • Anonyymi

        Ihan kamalaa, toiset saa nuoria kumppaneita elämänsä loppuun asti, toiset joutuu vaan kärvistelemään puutteessa ja kiukuttelemaan netissä.


    • Anonyymi

      Kyl maar se niin on, että nuoret kiltsit hakeutuu varakkaiten herrasmiesten seuraan, tehden ihan mitä vaan, koska saavat nostetta ja suhteita ja totta kai rahhoo...joten kumpikin saa. joten eiköhän me pers aukiset tyydytö vetään lapaan...

    • Anonyymi

      Miksi taas tätä ikärasismia?

      • Anonyymi

        Se on se kateus kun vanhat ämmät ei saa nuoria miehiä tai yleensä ketään miestä (


    • Anonyymi

      Danny on kauhea. Hän petti Armia vaimonsa Liisan kanssa.

    • Anonyymi

      Ierikalla on kyllä joku isäkompleksi vai perätikö isoisä kun nuita vanhoja kääkkiä jahtaa. Vai on itsestään niin epävarma reppana ettei omanikäisten kanssa eiitä kanttia seukata ja usko itsenäiseen pärjäämiseen puuttuu kokonaan, vanhojen äijien rahoilla elelee. Näille lokeille on nimikin tuolla suuressa maailmassa...

      • Anonyymi

        Vanhassa vara parempi.


    • Anonyymi

      Vanhainkotiin jo rauhoittumaan!

      • Anonyymi

        Äl nyt, Erikalla voi olla vielä pitkä ura edessä ja monta miestäkin!


    • Anonyymi

      Nytkö se Danny jyystää Erikan siskoa? Mihin se Helmi oikein katosi? Palasivatko hänen vanhat kaverit vai häippäsivätkö pysyvästi? On siinä Loukasmäillä maine kannettavanaan.
      Eikös tuo Danny ole jonkinmoinen narsisti? Arvostellut naiset, joilla ei ole korkokenkiä, jotenkin manipuloija on ollut. Miten nuo kaikki häneen haksahtaneet naiset, on antaneet noin itseään kohdeltavan?

    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä Dannyn pilkkaamista, ei se teiltä ole pois miten elämäänsä elää. Saisitte hävetä, onko oma elämänne läpivalaisun kestävää ja puhdasta.

      • Anonyymi

        Kaikki ei työnnä elämöönsä kaikille arvosteltavaksi??

        Täytyy ollä vikaa päässä jos tämä joka työntää, kuvittelisi saavansa pelkkiä kehuja ja ylistyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei työnnä elämöönsä kaikille arvosteltavaksi??

        Täytyy ollä vikaa päässä jos tämä joka työntää, kuvittelisi saavansa pelkkiä kehuja ja ylistyksiä?

        Hahah, ei ole tarvinnut tyrkyttääö yhtään juttua, jopa kirjaan ovat muut kertoneet Dannysta, ei Danny itse.


    • Anonyymi

      Höperö vanha äijä.Elää jossakin 50 vuoden takaisessa ajassa. Dementian merkit ikävästi näkyvissä.

      • Anonyymi

        Varo ettet kuole kateuteesi, katkeruus vie ennenaikaiseen hautaan :)


    • Anonyymi

      Tänään Arto Nybergissä Danny ja pappansa kanssa laulava Lotta. Nyt Lotta tarkkuutta, ettet ole seuraava.

    • Anonyymi

      Lapsetkin jo häpeää isäänsä,joka on nainut puolet suomen akoista aina Katri-Helenasta lukien. Iso Kyrpä on vienyt maailmanääriin.

      On tämä kovin outoa vielä vanha ukko pitää saada nuorta,mutta varmaan hän hakee itselleen vain piikoja, joille maksaa. Kun olisi muuten niin yksin.

      Lapsetkaan ei taida käydä isänsä luona, kun ei aikanaan heistä välittänyt ja meni ja kävi naimassa muita naisia koko avioliittonsa ajan.

      Mies ei itse ymmärrä taitaa olla jo niin seniili ja vanha ukko.

      Minusta saisi hävetä,millaista peliä on koko elämänsä ajan tehnyt.

      Mulkku vienyt miestä koko elämän ajan ja nyt vielä täytyy saada nuoria piikoja avustajaksi. Häpeäisi jos osaa.

      • Anonyymi

        Ihanan katkeraa kateutta :)


    • Varsinsinen kusiaivo se Erika.

    • Anonyymi

      Iso D nimi tulee siitä että deen lemmenmiekka kolomekymmentä senttiä..

      • Anonyymi

        No en kyllä usko hetkeäkään tätä soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en kyllä usko hetkeäkään tätä soopaa.

        Mutta kovasti fantasioit :)


    • Anonyymi

      Rannyllä on 15 cm kovana.Oon nähny
      Korkokengät jalas plus10cm

      • Anonyymi

        Et kai laita koirallesi korkokenkiä, sairasta muutenkin eläimiin sekaantuminen.


    • Anonyymi

      Ilkka on Cova

      • Anonyymi

        Eerika nyt on täysin tyhjänpäiväinen julkkis. Tuli kuuluisaksi Dannyn avustuksella. Ei osaa laulaa. Ääni ei riitä. Ja ne biisit pelkkää paskaa. Danny oli nuorena suuri stara. Hyviä biisejä oli levykaupalla. Eerika voisi jo vaipua unholaan. Dannylla alkaa jo ikäkin painamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eerika nyt on täysin tyhjänpäiväinen julkkis. Tuli kuuluisaksi Dannyn avustuksella. Ei osaa laulaa. Ääni ei riitä. Ja ne biisit pelkkää paskaa. Danny oli nuorena suuri stara. Hyviä biisejä oli levykaupalla. Eerika voisi jo vaipua unholaan. Dannylla alkaa jo ikäkin painamaan.

        On niitä huonompiakin, Kikka kakkosellekin riittää kuuntelijoita.


    • Anonyymi

      Kahdenväliset asiat ovat luottamuksellisia, ne ovat sitä sekä hyvinä että huonoina hetkinä, jos ihminen täyttää ihmisen mitat. Ei niitä tulisi retostella julkisuudessa ilman toisen osapuolen suostumusta. Mutta aikuistuessaan ihminen on pitkän lapsekas - ja vanhuudessa muuttuu lapseksi jälleen...

      • Anonyymi

        No naiset nyt antaa lehdille aina juttuja kun pääsevät siipeilemään jonkun julkkiksen kanssa.


    • Anonyymi

      Tämähän on aivan järkyttävää jos iso D on petetty. Melkein poliisit voitais kutsua paikalle.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Erika ei ala ryyppäämään, eiköhän se järkytys mene ohi aikanaan!


    • Anonyymi

      No, sitä sai , mitä tilaa. Eiköhän Danny pettänyt vaimoaan Armi Aavikon kanssa. Näin tämän on "pariskunnan" Danny ja Armi Pukevassa ostoksilla....

      • Anonyymi

        Taitaa tulla uudet naiset ihan tilaamatta :)


    • Anonyymi

      Näkee tämänkin vistiketjun suosiosta että Danny on edelleen kuumimpia nimiä suomen viihdeteollisuudessa.

    • Anonyymi

      Keväällä Rodokselle ja Cactushotellin altaalle.
      Seiskalehti maksaa.Kuka sisaruksista on mukana vai onko Helmi

    • Anonyymi

      Kolmena päivänä peräkkäin kertomassa samat jutut tv ssä, ja kukaan ei uskalla kysyä suoraan Helmistä ja Eerikasta. Tänään viiden jälkeen ohjelmassa kuullaan samat jutut, kirja julkaistu , avioero, uusia levyjä kymmenittäin, pappa oli pirturokari , jäähyväiskierros neeljaännen kerran ym. Aina muutenkin julkisuudessa, ihmemies intiasta, mitä hän haluaa, kaikki jurraa tätä samaa, Legenda, olisiko muita vaihteeksi saman ajan artisteja, vai eikö heillä ole syveneviä suhteita nuoriin neitosiin tms.

      • Anonyymi

        Katsot jokaisen ohjelman uusinnatkin, luet jokaisen jutun ja kirjan, käyt joka keikalla..., melkoinen vetovoima edelleen!


    • Anonyymi

      Ihana Danny ja Erika ja kaikki muutkin.Elä ja anna toistenkin elää


      ..

    • Anonyymi

      Kuins pitkään hyö ol naimisissa ylipäätänsä kun kerran petti ja mukamas ketä vielä ja missä?

    • Anonyymi

      Eikö tässä tiivisty koko likainen sugardaddy ilmiö:

      Rahalla kiristämistä ja alistamista loppuun asti. Mutta kun ei toimi kaikkiin naisiin, niin sitten alistutaan tällaiseen maximinoloon ja moukkamaiseen tekoon. Hyi hyi Danny, eikö hävetä?

      Erika sai jo Dannysta mitä halusi, miksi olisi jäänyt papan kanssa elelemään? Kyllä tänä päivänä naiset rulaa maailmaa, papparaisten syytä tottua siihen.

    • Anonyymi

      Vanhainkotiin jo höpisemästä!

      • Anonyymi

        Etkö muuten osaa pysyä poissa netistä?


    • Anonyymi

      Suomen kansan perusoikeuksien päälle tallotaan (korona tekosyynä) ja samaan aikaan suomi24 suosituin keskustelun aihe " ERIKA PETTI DANNYN".

      Ihmiskunnan tyhmyys on aivan absoluuttisen korkealla tasolla. Ehkä tämän kansan täytyykin valua täydellisen pohjalle.

      • Anonyymi

        Totta, emme voineet kieltäytyä koronatukien maksamisesta rikkaille ja jopa ulkomaille, onneksi voit kieltäytyä koronarokotteesta ja hoidoista, venäjällä kohta miljoona valinnut kuoleman tai voi olla jo ylikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, emme voineet kieltäytyä koronatukien maksamisesta rikkaille ja jopa ulkomaille, onneksi voit kieltäytyä koronarokotteesta ja hoidoista, venäjällä kohta miljoona valinnut kuoleman tai voi olla jo ylikin!

        Mitä yrität sanoa? :-)


    • Anonyymi

      Kyllä tällä aiheella nyt pistetään rahoiksi joka puolella.
      Jopa iso D on kirjoittanut/kirjoituttanut kirjan jossa ilmeisesti suuren osan saa Erikan ja hänen suhteensa kun taas ex vaimo kieltäytyi osallistumasta elämänkertaan tai mikä tämä teis nyt on, 'naisseikkailut'?
      Erika ottaa kaiken mahdollisen julkusuuden mitä saa ja D hyödyntää nyt tämån tyhjänpäiväisen juoruilun, lieneekö Helmi mukana teoksessa.
      Loistaako Erikan tähteys vaan D:n ansiosta ja tukemana vaikka ovatkin eronneet?

      • Anonyymi

        Ketkä rahastaa, Danny ei osallistunut kirjan tekoon millään tavalla.


    • Anonyymi

      45 ja 555

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe