Irtisanomisilmoitus toimitettu sähköpostilla, jossa liitteenä skannattu kirjallinen irtisanomisilmoitus minun allekirjoituksilla. Sähköpostiin on laitettu myös piilokopion vastaanottajiksi tuttaviani, jotka voivat todistaa sen lähetetyksi. Vuokranantaja ei kuitenkaan ole vastannut irtisanomiseen mitenkään. Yritetty myös soittaa ja laittaa tekstiviestiä. Asumme eri puolella Suomea ja sähköposti on aina ollut pääasiallinen viestintäkanavamme. Kuu vaihtumassa kohta, joten voiko vuokranantaja tällä tavalla pitkittää vuokrasuhdetta vai onko tuo sähköpostilla lähetetty skannattu ilmoitus ollut riittävä?
Vuokranantaja ei vastaa irtisanomisilmoitukseen
Anonyymi
3
648
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaikka yrittäisit soittaa kaverisi numerosta?
- Anonyymi
aloituksen vaikeusaste ainakin 9
- Anonyymi
Maksa vuokrarästisi pois. Eiköhän vuokranantaja sen jälkeen vastaa viesteihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741