Irtisanomisilmoitus toimitettu sähköpostilla, jossa liitteenä skannattu kirjallinen irtisanomisilmoitus minun allekirjoituksilla. Sähköpostiin on laitettu myös piilokopion vastaanottajiksi tuttaviani, jotka voivat todistaa sen lähetetyksi. Vuokranantaja ei kuitenkaan ole vastannut irtisanomiseen mitenkään. Yritetty myös soittaa ja laittaa tekstiviestiä. Asumme eri puolella Suomea ja sähköposti on aina ollut pääasiallinen viestintäkanavamme. Kuu vaihtumassa kohta, joten voiko vuokranantaja tällä tavalla pitkittää vuokrasuhdetta vai onko tuo sähköpostilla lähetetty skannattu ilmoitus ollut riittävä?
Vuokranantaja ei vastaa irtisanomisilmoitukseen
Anonyymi
3
496
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaikka yrittäisit soittaa kaverisi numerosta?
- Anonyymi
aloituksen vaikeusaste ainakin 9
- Anonyymi
Maksa vuokrarästisi pois. Eiköhän vuokranantaja sen jälkeen vastaa viesteihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787933
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264338- 503968
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513265- 513026
- 492689
- 442499
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262426Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552045