Mies ei näytä tavalliselta suomalaiselta. Mies on tehnyt vakavia rikoksia. Törkeä raiskaus ja törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Ainakin häntä syytetään näistä.
Siinä meni miljoonilla kuvattu kausi. Nelonen vaikertaa. Missä muuten on muiden ohjelmaan osallistuneiden oikeusturva? He ovat menneet ohjelmaan, joten heidän on saatava nolata itsensä tv:ssä. Heidän oikeutensa on tulla haukutuiksi ja panetelluiksi sosiaalisessa mediassa sekä perinteisessä mediassa. Heidän työsuhteensa tullaan päättämään epäselvissä olosuhteissa.
Nyt muilta kilpailijoilta jää kokematta tämä kauneus, jos Secomanin takia koko kausi perutaan. Secoman nussi siis kaiken puhki!
Marlon Secoman nussi Nelosen TIS-formaatin puhki!!!
22
1634
Vastaukset
- Anonyymi
Aika tympeistä rikoksista tätä ulkomaalaisnäköistä miestä syytetään yllä.
- Anonyymi
Matkalippu kotimaahan.
- Anonyymi
Ei peruta luki viimeksi kun luin tv 4- esittää ohjelman normaali aikaan ja kokonaan .
- Anonyymi
Nelonen on raiskausmyönteinen kanava. #eno
- Anonyymi
Niin lukee Iltalehden viihde sivulla, ohjelmaa ei peruta ja näytetään normaalisti ja kokonaan .
- Anonyymi
nelonen eivälitä raiskattujen tunteista mitään ja skoko suomen kansalle saa naäyttää tämän kaiken mistään pittaamatta vaikka tuomio tulisi ja mies vielä voittaa koko kisan
Edellisellä viikolla tuli Alaston ase 2 1/2, yhtenä näyttelijänä muuan O.J Simpson...
Ja se mies on tuomittu, eikä ketään kiinnosta vitun vertaa.
Uli Uli Uli 😭- Anonyymi
Päinvastoin, kansa näkee että on kunnon mies, vaikka horo yrittää raiskata maineen.
- Anonyymi
tempparit on täyttä viiiiiiiiiitun passskaaa saaaatana....hahahah
- Anonyymi
Onko tämä mies tuomittu?
- Anonyymi
Miksei tuotantoyhtiö tsekkaa tällaisia juttuja...
Toivottavasti tästä jotain opittiin. - Anonyymi
Nelonen näyttää kaiken ja raiskattujen on nieltävä se!
- Anonyymi
Ei pidä lähteä miesten mukaan asunoille ja riisua itsensä alasti ja kömpiä miehen kainaloon.Iltalehdessä juttu akka teki rikosilmoituksen ja onneksi hävisi oikeudessa juttunsa.👍
- Anonyymi
Totta kirjoitit .
- Anonyymi
Voi näitä lisko-osaston tyyppejä. Ei ihme että nämä on eristyksessä vankilassa. Pääsisi veronmaksajat helpommalla kun antaisi muiden vankejen nuijia hengiltä.
- Anonyymi
Karmiva täti tuo ekonomi.
- Anonyymi
Neloselle Boikotti!! Kukaan ei katso jos Sanoma kerta tahtoo edistää raiskauksia!
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842