Veikkauksen haastattelema A.Kallonen

Anonyymi

Voispa melkein suoraan päätellä, että Kallosella on narsismiin viittaavia oireita, kun haastattelun luki.

Aina on taustalla se, kun MINÄ sitten olin taas "oikeassa" sen ja sen artistivalinnan suhteen, koska olen suurin ja mahtavin jne. Aika kauheeta tekstiä ja oman erinomaisuuden ympärillä pyörimistä tuo koko haastattelu oli!

Lainaus Veikkauksen haastattelusta: "Kalle Ahola kysyi minulta, että jos he pääsisivät meille. Minä sanoin, että pitää tehdä vähän parempia biisejä, ei tässä muuten mitään järkeä ole. Kalle vähän loukkaantui, mutta halusi jatkaa keskusteluja.”

"Ahola teki työtä käskettyä. Jonkin ajan kuluttua hän kysyi Kalloselta, haluaisiko tämä kuulla uuden biisin. Laita soimaan, Kallonen sanoi. Nyt kuuluu kitaran hiljaista nakutusta. Kallonen katsoo silmiin ja laulaa: "Täksi yöksi jää… Se on Don Huonojen Hyvää yötä ja huomenta -kappale."

"On mahdollista, että Kallonen on äärimmäisen hyvä näyttelijä, mutta näyttää ja tuntuu, että silmiin kihoavat kyyneleet ovat aitoja. Hän lopettaa laulamisen, katsoo silmiin, ja harmaakarhu ei ole enää pelottava."

Itse veikkaisin kuitenkin tuota ensimmäistä: "On mahdollista, että Kallonen on äärimmäisen hyvä näyttelijä..."

Kalloselta jäi kertomatta erittäin tärkeä asia, että kuinka paljon Warner Music Finland kykenee hallitsemaan juurikin radiosoittoihin pääseviä. Puhutaan siis Warnerin artisteista!

Suurilla maan kattavilla mainosradioasemilla ei juuri soi indie levy-yhtiöiden artisitit!?
Mistähän mahtaa johtua, oisko Suurella Kallosella päätäntä valtaa radiosoittolistoihin ja radiosoittoon pääsemisillä, kun suurimmaksi osaksi ja takuuvarmasti siellä soivat Warnerin artistit! Aikamoinen, tämä Kallonen!?

3

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, haitanneko tuo, jos joitakin kallosia riittää? Itse en ole koskaan edes kuullut tämän artistin nimeä, joten on samantekevää, mitä hän tekee tai sanoo.

• Anonyymi

Ei ole artisti, vaan Warner Music Finlandin se" isoin" ja "vanhin" tuottaja.

Kannattaa ottaa selvää kuka on, jos kuitenkin mieli tekee kommentoida ja ei siis tiedä mistä kommentoi!??

• Anonyymi

Hurriganesin neg. arvostelu on kyllä todella ammattitaidottomuuden mitta! Tuolla kokemuksella, pitäis asioita voida nähdä vähän jo eri perspektiivistä!?

Mutta, jos jos omaa narsistisia piirteitä, on pakko koittaa kääntää huomio pois oman minän heikkouksista, esim. ammattitaidonpuutteesta, tai ylipäätään omista puutteista!

Muistan kerran, kun tämä Kallonen sanoi tv:ssä (Idols?), jossain yhteydessä, että, "Madonnakaan ei alkuaikoinaan osannut laulaa yhtään..." !??

Kyllä Madonna on osannut ihan laulaa alkuaikoinaan ja myöhemminkin todella hyvällä ja persoonallisella äänellään. Ajatelkaapa esim. "Like a Virgin" ym. Myöhemmin esim. "Frozen" ja onhan näitä!

Että ei se Herra Kallonen ihan jyvällä ole lähellekään aina, vaikka onkin täynnä itseään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      61
      11615
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8821
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      10
      4393
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      21
      3944
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3851
    6. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3636
    7. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3590
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      13
      3429
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3222
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2405
    Aihe