Moikka! Luin Uutis-Jousen nettisivujen uutisjutuista, että sinne Kuilun montun rinteeseen on valmistumassa kuntoiluportaat? Ovatko ne miten pitkät ja jyrkät, eli lähtevätkö ihan sieltä montun alapäästä, ja rinteen yläosaan päättyvät? Täytyypä ensi kerralla tulla testailemaan ne, kun siellä tulee joskus taas käytyä. Ennen vanhaan sitä tuli itse juostua niitä hyppyrimäen jyrkkiä puuportaita. Kymmenen kertaa alhaalta ylös, niin kyllä sai jalat hapoille. Mutta trendilajihan se porrasjuoksu nykyään on!
Kuilun kuntoportaat
28
3417
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä naisten perseet pyöristyy kun ravaa niitä portaita...
- Anonyymi
Sepä juuri, tekee hyvää naisille. Piukat paikat ja timmit naiset ovat minun makuuni.
- Anonyymi
ketä kiinnostaa jotkut portaat
- Anonyymi
Portaat kiinnostavat meitä kaikkia porrasjuoksijoita. Vielä enemmän, kun edellä juoksee piukkaperseinen nuori nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portaat kiinnostavat meitä kaikkia porrasjuoksijoita. Vielä enemmän, kun edellä juoksee piukkaperseinen nuori nainen.
Juuri näin, mutta kannattaa etsiä ikäistään seuraa siihen perseen perään juoksemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin vanha per..... vai oliko ne kundeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, mutta kannattaa etsiä ikäistään seuraa siihen perseen perään juoksemiseen.
Eipä ole portaissa näkynyt ikäisiäni naishenkilöitä. Kaikki porrasjuoksijanaiset ovat nuorehkoja. Joten he toimivat hyvinä kirittäjinä tällaiselle vanhemmalle herrasmiehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole portaissa näkynyt ikäisiäni naishenkilöitä. Kaikki porrasjuoksijanaiset ovat nuorehkoja. Joten he toimivat hyvinä kirittäjinä tällaiselle vanhemmalle herrasmiehelle.
No hyi, en halua tietää enempää fantasioistasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy poissa sieltä vanha ukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy poissa sieltä vanha ukko.
Kyllä vanhallakin on oikeus hoitaa kuntoaan juoksemalla portaissa. Ja kun vielä kirittäjinä on kaunispyllyisiä naisia niin harjoittelu on sitäkin tehokkaampaa! Sitä tuntee nuortuneensa vähintään kymmenen vuotta aina juoksun jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vanhallakin on oikeus hoitaa kuntoaan juoksemalla portaissa. Ja kun vielä kirittäjinä on kaunispyllyisiä naisia niin harjoittelu on sitäkin tehokkaampaa! Sitä tuntee nuortuneensa vähintään kymmenen vuotta aina juoksun jälkeen.
Ei kai siinä, sitten vaan juoksemaan! Älä kompastu vaan portaissa, jos katse on enemmän niissä pyllyissä kuin askelluksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai sulla lasit mukana meinaa että erotatko siilin ladyboyt, ikävä yllätys jalkojen välissä kun houkuttelet unelmiesi "naisen" päiväkahville. Vai onko.
- Anonyymi
legginsit, plääh... kunnon perinteiset löysät tuulihousut ne olla pitää, jotka pingottuvat sitten sileäksi siitä pakaroiden kohdalta... :P
- Anonyymi
olen kyllä tiennyt että kylällämme asuu outoa porukkaa mutta ihan petojakin hyi
- Anonyymi
Pelkkiä takamuksiako ne ihmiset nykypäivänä sitten vain tuijottelevatkin?
Hyi hyi!
Se kehonosakun ei edes ole kaunein.
Ylipäätään alapää ja siellä olevat paikat ovat ihmisen rumimpia...- Anonyymi
En tuijota suinkaan pelkkiä takamuksia. Mutta kun portaissa juoksee edellä piukkaperseinen nuori nainen, niin mihinkäs siinä silmänsä panee? Ja kyllä nuorehkon naisen lantio on kuitenkin niitä kauneimpia ruumiinosia! Tässä tilanteessahan ko. naisen ei tarvitse tietää mitään jäljessä tulevan miehen ajatuksista, joten kukaan ei häviä mitään. Ja pelkät mielikuvat ja ajatukset eivät ole pedofiliaa vaan noita arjen pikku piristyksiä!
- Anonyymi
mutta kun tissien tuijotuksesta jää liian helposti kiinni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuijota suinkaan pelkkiä takamuksia. Mutta kun portaissa juoksee edellä piukkaperseinen nuori nainen, niin mihinkäs siinä silmänsä panee? Ja kyllä nuorehkon naisen lantio on kuitenkin niitä kauneimpia ruumiinosia! Tässä tilanteessahan ko. naisen ei tarvitse tietää mitään jäljessä tulevan miehen ajatuksista, joten kukaan ei häviä mitään. Ja pelkät mielikuvat ja ajatukset eivät ole pedofiliaa vaan noita arjen pikku piristyksiä!
Kukaan ei halua olla jonkun jokin seksiobjekti. Tai likaisten ajatusten kohde.
Sellainen on ihmisen esineellistämistä.
- Anonyymi
Siis se kehonosa kun ei ole ihmisen kauneimpia kohtia.
- Anonyymi
Ei ihme että nuoret lähtevät kaupunkeihin kun tollaisia ällöttäviä vanhoja junttiukkoja täällä siilissäkin.
- Anonyymi
Ei se kaupungissakaan välttämättä ole sen kummempaa, Kuopiossa Valkeisenlammen setämies ja tuhansien aiheiden tyyppi.
- Anonyymi
Pöljällä ollaan
- Anonyymi
mulla lipes jalka rappusissa.
- Anonyymi
Tee valitus kuntaan ja hae korvauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee valitus kuntaan ja hae korvauksia.
Mulla meni nilkka ja jouduin käymään tk:a. Oli niin huonosti puhdistettu portaat että minäkin laitan laskun kunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla meni nilkka ja jouduin käymään tk:a. Oli niin huonosti puhdistettu portaat että minäkin laitan laskun kunnalle.
eräät saa varmaan elinkeinonsakin vain portaissa liukastumalla, ammattiliukastujia ja korvausten hakukin sujuu jo rutiinilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eräät saa varmaan elinkeinonsakin vain portaissa liukastumalla, ammattiliukastujia ja korvausten hakukin sujuu jo rutiinilla...
Totta, mä nyrjäytin kuukausi sitten nilkan ja sain korvauksia. Viime viikolla teloin polven ja korvaushakemus on jo matkalla. Lekuri vaan nauro kun aina vaan samalle tyypille sattuu ja tapahtuu.
- Anonyymi
Minäpä kävin viime kesänä juoksemassa Kuilun portaita ja mun edessä kipusi nuori tyttö valkeissa housuissa ja mä näin persehikeä ja ruskean pläntin sen takamusessa. Peppu pitäisi pyyhkiä paremmin jos housut hankaa persevakoa syvemmältä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694