En saa mitenkään uuteen Libre officeen suomenkielistä voikkoa toimimaan. Ohjelma sanoo, että on sisäänrakennettu kielisanasto, mutta sitten toisaalla, ettei sitä ole asennettu.
Aikaisemmin aina tuli punaisella alleviivaus väärin kirjoitettuun sanaan. Asiakirja oli helppo sitten korjata jäljestäpäin. Olen koettanut vaikak millä keinoin saada sitä oikolul´kua toiminaan, mutta ei sitä saa.
Onko se niin perin englanninkielinen, ettei se tunne suomen Voikkoa?
LIbre office oikoluku
14
151
Vastaukset
- Anonyymi
Haulla
libreoffice oikoluku
löytyy ohjeita. - Anonyymi
Eikö Ubuntussa ole sellaista kuvaa, josta sen oikoluvun saisi päälle, harmi.
- Anonyymi
Mikä versio? Ainakin versiossa 6.1.5.2 toimii niin kuin pitää, ainakin Writerissä.
- Anonyymi
Mulla oli 7.052, siinäkään ei toiminut, nyt 7.1.6, eikä toimi. Vaikka sieltä lisäosista klikkaa sitä voikkoa, niin ei kertakaikkiaan tule mitään "punakynähuoamutuksia" tekstiin, kten jossain todella aikaisemmassa versiossa.
Mistä sivulta minun pitäisi se Libreoffice ladata? Sen todentajahan on joku Torrentti tms.
Mulla on Windows 10. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli 7.052, siinäkään ei toiminut, nyt 7.1.6, eikä toimi. Vaikka sieltä lisäosista klikkaa sitä voikkoa, niin ei kertakaikkiaan tule mitään "punakynähuoamutuksia" tekstiin, kten jossain todella aikaisemmassa versiossa.
Mistä sivulta minun pitäisi se Libreoffice ladata? Sen todentajahan on joku Torrentti tms.
Mulla on Windows 10.Joo, ei mitenkään toimi. Olisi niin kiva korjailla oikeinkirjoitusta, jos näkisi heti virheet, kuten ennen. Pitäisiköhän ladata joku vanha Libre office versio...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei mitenkään toimi. Olisi niin kiva korjailla oikeinkirjoitusta, jos näkisi heti virheet, kuten ennen. Pitäisiköhän ladata joku vanha Libre office versio...
Kokeile käydä "manuaalisesti" oikoluetuttamassa dokumentti ensin. Äsken näytti siltä, että vasta sen jälkeen rupesi toimimaan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Windows 10.Aina kun kirjoitat on se kirjoitettu väärin, mitä noita sen tarkemmin etsimään.
- Anonyymi
Onhan sinulla suomenkielinen Libre Office?
- Anonyymi
Microsoftin tuotteet toimii ilman tappelua..
- Anonyymi
Eikä toimi!
- Anonyymi
Tääällä toimii, versiossa 7.2.2.2.
Tarkasta Asetukset->Kielet->... Tuoltahan voit myös hakea sanastoja verkosta.- Anonyymi
Toimii myös versiossa 4.3.1.2.
- Anonyymi
''Onko se niin perin englanninkielinen, ettei se tunne suomen Voikkoa?''
Ei ole. - Anonyymi
En tiedä oletko saanut apua ongelmaasi. Minä painin saman ongelman kanssa. Voikko oikoluku ohjelma on toiminut hienosti vuosia, mutta päivityksen yhteydessä lakkasi toimimasta, enkä ole onnistunut asentamaan sitä vaikka olen jo ainakin kuusi kuukautta yrittänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265