Mutta ihmettelen, että ovatko hänen työntekijänsä ihan oikealla asialla, kun vauva.fi sivustoon pääsee läpi ne, jotka ihannoivat seksiä alaikäisten kanssa, niin niitä ei poisteta ei myöskään perse -Arskaa, mutta jos sanoo oman mielipiteensä näillä sivuilla, et pääse edes sanomaan tavallista arkipäivän asiaa. Eli minun sähköposti estetty näille sivuille. Kun puutuin vanhusten kohteluun ym. Ei ole enää sanan vapautta, koskien vauva.fi. Toki en enää mene sinne ja poistun kuvioista. Ja toki perse arska sanoo joka ikinen päivä tissi, peppu ym. Todella hauskaa. 😂Ei voi kuin itkeä tätä koko vauva.fi palstaa, että oikeudenmukaisuus ei enää tule toteen. Vauva.fi palsta suosii näköjään vain tietyn laisia ihmisiä. Ja olen huomannut, kun valittaa heille itselleen modeen, niin aloittavat keskustelun haukkumalla jotain tiettyä ihmistä kohtaan. Eli mielestäni mode voi puuttua keskusteluun ja haukkua jotain yksittäistä ihmistä. Mutta näin vain tapahtuu, sen olen huomannut.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Onhan se vähän kummallinen keskustelupasta. Valvojat ovat kuin maanisdepressiivisiä, välillä poistavat kiihkeästi asiallisetkin keskustelut ja kommentit, ja toisinaan siellä saa laukoa vaikka mitä skeidaa eikä kukaan puutu mihinkään. Huokaus miten huonosti hoidettu sivusto. Olisi kuitenkin potentiaalia parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52564
- 60544