Onko alto hyvä kulkija

Anonyymi

Onko kestävii perus autoksi, niitä saa aika edullisesti :) onhan niissäkin pelit ja vehkeet nykyään ilmastointii k lukko s ikkunaan tehostinta abs sun muuta:))

3

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En suosittele, neljälle pyörälle nostettu peltinen postilaatikko.

    • Anonyymi

      Meillä oli käytettynä ostettu Alto vaimon käytössä monta vuotta. Hyvä peli se oli, määräaikaishuollot teetettiin eikä mitään varsinaista korjattavaa kertaakaan.

    • Anonyymi

      En tiedä nöistä viimeisimmän korimallin vehkeistä, mutta mulla oli pitkään vm.04 Alto ja oli kyllä hyvä.
      Siis halpa kuluiltaan ja harvoin oli vikaa, nekin mitä oli, olivat aika pieniä.
      Yllättävänkin tilava ja ketterä ajettava. Maantiellä oli kyllä onneton vaikka sillä pärjäsikin myös siellä, mutta sen nyt tiesin ostaessa, että tuollainen renkailla varustettu säilykepurkki ei ole mikään huippu ajoltaan kaikissa ympäristöissä.
      Lapin reissulle en olisi omallani lähtenyt, mutta kyllä sillä ihan hyvin muuten ajeli 100k säteellä asuinpaikaltani.
      Ja turvatonhan se oli, Alton paras turvavaruste on se, että onnettomuuteen joutuessa henki lähtee aika varmasti heti eikä jää kitumaan.
      Mutta kestäviä pirulaisia ainakin nämä vuosituhannen alkupuolen mallit ovat/olivat ja kestäviä myös pelleiltään.
      Ja edullisia käyttökuluiltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe