Autoharrastajia on monenlaisia ja aiheiden valokuvat sen mukaisia.
Yksi tapa on se, että kuvissa on ihmisiä, jopa koira jos sellainen matkassa.
Toinen tapa on fotosopata takapenkille internetimuroitu, ottaa valokuva takapuskurista ja kolmas se, että ottaa parkissa olevasta autosta selfien pistäen pärstänsä linssin eteen.
https://ibb.co/tp9PrBz
Ai että mikä jänskättää ... kerron ... katsokaas se, että koska julkaistaan valokuva kauniin perheen buudelinsa kanssa istumassa mebassaan isukin ja äiskän iloisesti huiskuttaen terveisiä vasemmalla kädellään molemmilla ollen nimettömässä rengastus.
Toinen jänskä juttu on se, että tuleeko kaunis perhe tänne meballaan vuorijuoksuja katselemaan, vai puskajuoksemaan sieltä puskahuudellen isukin tavan mukaan, entä uskaltaako isukki kokeilla tuleeko pläsiin niin että pätäjää ja isukki palaa Eedeniinsä hampaattomana pandana.
Pääsylippu edelleen räps räps.
Mukavaa sunnuntaita junttilaan kun joskus siellä heräätte.
Jänskättää hurjasti täällä Chiang Maissa.
11
<50
Vastaukset
Ai niin unohtui se harmiton leikkimielinen sgaba, että kellä oikea kellä haave.
https://ibb.co/nDjjWwP
Eli oliko vaiko eikö ollut Totisen törpön kihlatulla ulkonevalla timantilla oleva kihlasormus, entä miten Neidon rengastettu Tinderi?- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ja pisteitähän sai tuplakuvasta.
https://ibb.co/LdB4KyF
Tumputtamisiin rakkaat.Noilla kuvillako tuo vanha akka hurmasi sinut postimyyntikuvastossa? Et saanut sitten sitäkään pidettyä Suomessa? Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla kuvillako tuo vanha akka hurmasi sinut postimyyntikuvastossa? Et saanut sitten sitäkään pidettyä Suomessa? Miksi?
Siksi koska me molemmat mieluummin asumma täällä Chiang Maissa, kuin Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska me molemmat mieluummin asumma täällä Chiang Maissa, kuin Suomessa.
Muistatko sensei kun ripitit Kymppiä siitä että hän ei tuo vaimoaan Suomeen asumaan ja synnyttämään ja kerroit että thainaisille on ensimmäiseksi hommattava kelakortti ja suomalainen sosiaaliturva? Puhuit siitä usein ja esittelit avioliittotodistuksen pussukkaa kuksan kanssa. Kuinka sinä sitten nyt asut Chiang Maissa? Se vaimosihan lähti Suomesta Thaimaahan viime vuonna oliko helmikuussa? Sinä jäit Suomeen. Ihme että hän jaksoi niinkin kauan katsella koneen ääressä istuvaa pierunhenkeä. Siihen loppui kielikäännökset ja kommentit kuiteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko sensei kun ripitit Kymppiä siitä että hän ei tuo vaimoaan Suomeen asumaan ja synnyttämään ja kerroit että thainaisille on ensimmäiseksi hommattava kelakortti ja suomalainen sosiaaliturva? Puhuit siitä usein ja esittelit avioliittotodistuksen pussukkaa kuksan kanssa. Kuinka sinä sitten nyt asut Chiang Maissa? Se vaimosihan lähti Suomesta Thaimaahan viime vuonna oliko helmikuussa? Sinä jäit Suomeen. Ihme että hän jaksoi niinkin kauan katsella koneen ääressä istuvaa pierunhenkeä. Siihen loppui kielikäännökset ja kommentit kuiteista.
Olisi mielenkiintoista jos linkittäisit väitteidesi tueksi kirjoitukset joihin viittaat alituisena kohteenasi ollen sensei.
Minä en ole lukenut asumisesta mitään ja tiedän että perheenyjditämisen jälkeen tulee automaattisesti kela kortti, ei sitä tarvitse hommata.
Kielenkäännöksien osalta voit kääntyä Neidin puoleen, hän on kansainvälisen koulun lähes rehtori ensivuonna.
Toisaalta kysyisin sinulta onko sinun ainoa elämänsisältö tämä palsta noilla jutuillasi, sinä olet toistanut itseäsi jo joitakin vuosia.
Jos sinulla on avioliittotodistus, niin voithan sinä sen esitellä myös, mutta minä tiedän että sinun kympilläsi sellaista ei ole. - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ja pisteitähän sai tuplakuvasta.
https://ibb.co/LdB4KyF
Tumputtamisiin rakkaat.Resupepuille lisää kadehtittavaa tässä vanha mebani myynnissä ollen...
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/huutokauppahelmet-mercedes-benz-300-ce-3-4-amg-brabus-widebody/
- Anonyymi
Laiffin turha osallistua suomiflösöllään, sekä puuroa syövä hyväksytään vaan jos on puun oksalla, 44:n facesta imuroima naiskokoelma jääköön julkaisematta.
- Anonyymi
Kommentoikaa nyt minun hienoa aloitusta, olen niin yksin ja joudun vastaamaan itse itselleni
S- Anonyymi
Maatalousplösöllä on löysä ja roikkuvat, vanha akka kun on, loppuun ajettu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2786091Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651969- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942