Ei muuten pidä paikkaansa !Jos Suomi olisi itsenäinen niin kellojen kääntelykin olisi lopetettu jo ajat sitten ! Mutta ei kun ei voida lopettaa sillä ohjeet tulee EU : sta !
Suomiko itsenäinen
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Minä niiiiiin toivon että ensi kevään siirto on viimeinen. Ihan ketuttaa kun päivä lyheni tunnilla, enää ei töiden jälkeen ehdi käymään sienimetsässä :(
- Anonyymi
Eihän Suomen korruptoitunut hallitus pysty muuhun, kuin kansalaisten huijaukseen ja kohtuuttomien korvausten nostoon. Ministereilläkin tarvitsee olla kymmeniä avustajia, kun itse eivät pysty muuhun, kuin lipevään esiintymiseen. Kallis on tuo Suomen saamaton hallinto.
- Anonyymi
Voisitteko kertoa vähä tyhmemmälle miten eu määrittää kellojen siirron?
- Anonyymi
Sysmässä keltamahojen on hyvä köllötellä uuninpankolla olkoon kellot mitä tahansa. Kevääseen on aikaa kivasti aikaa, ettei tarvi tehdä muuta kuin leivästä p...skaa.
Se yksi toopeli voisi opetella kirjoittamaan.
Minä lähden nyt ravinteliin pitämään iltakurssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914