Kultaa ja muuta ostavat. Heidän vaakansa ei täytä vaatimuksia, ja kuitista voi vain haaveilla.
Verottaja tutkii yrityksen toimintaa. Eli miettikää kahdesti ennen kuin käytte lahjoittamassa korunne hänelle.
Suomen Arvo-ostot taas Salossa
3
7259
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut jo mennä konkurssiin.. suomen kultahopea nimellä nykyisin
- Anonyymi
Onkohan kyseessä sama firma? Minä sain kuitin ja vaaka näytti saman kuin viereisessä kultasepänliikkeessä.🤔
- Anonyymi
SAO oli Joensuussa käymässä ja oli otettu uusi työntekijä perheyrityksen. Olin myymässä lähes 30 g 14K kultaa. Myyjä mies sanoi, että 15€g. Selitti kovasti kovasti yrityksessä nousseita kuluja!??? Sitten yhtäkkiä hän sanoi, että voikin maksaa 600 euroa eli 27€g. No, eipä saaneet korujani 14K ja 18K. Miettikää tarkkaan haluatteko oikeasti myydä enää tälle yritykselle mitään. En ainakaan minä enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850