Kultaa ja muuta ostavat. Heidän vaakansa ei täytä vaatimuksia, ja kuitista voi vain haaveilla.
Verottaja tutkii yrityksen toimintaa. Eli miettikää kahdesti ennen kuin käytte lahjoittamassa korunne hänelle.
Suomen Arvo-ostot taas Salossa
3
5287
Vastaukset
- Anonyymi
Tainnut jo mennä konkurssiin.. suomen kultahopea nimellä nykyisin
- Anonyymi
Onkohan kyseessä sama firma? Minä sain kuitin ja vaaka näytti saman kuin viereisessä kultasepänliikkeessä.🤔
- Anonyymi
SAO oli Joensuussa käymässä ja oli otettu uusi työntekijä perheyrityksen. Olin myymässä lähes 30 g 14K kultaa. Myyjä mies sanoi, että 15€g. Selitti kovasti kovasti yrityksessä nousseita kuluja!??? Sitten yhtäkkiä hän sanoi, että voikin maksaa 600 euroa eli 27€g. No, eipä saaneet korujani 14K ja 18K. Miettikää tarkkaan haluatteko oikeasti myydä enää tälle yritykselle mitään. En ainakaan minä enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984