Onko ufoporukoissa paljon

Anonyymi

rokote ja lääketiede vastaisia höyrypäitä?

29

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun määrittelet ensin sen ufoporukan niin jatketaan aiheesta sitten lisää. Onko teillä lestaporukoissa paljon pedofiliaa? Siitä on uutisissa tosi usein että paneskelette omia ja naapureittenne lapsia ja kaikkein irstaimpia sikoja ovat saarnasmiehenne.

      • Anonyymi

        "Onko teillä lestaporukoissa paljon pedofiliaa?"

        En tiedä ketä nämä "teillä" ovat mutta tämäkin kysymys voidaan ottaa esille rokote ja lääketiedevastaisuuden lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko teillä lestaporukoissa paljon pedofiliaa?"

        En tiedä ketä nämä "teillä" ovat mutta tämäkin kysymys voidaan ottaa esille rokote ja lääketiedevastaisuuden lisäksi.

        Joo en minäkään tiedä keitä on ufoporukat niin en osaa vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en minäkään tiedä keitä on ufoporukat niin en osaa vastata.

        En kuulu ufoporukoihin oli ne sitten mitä vaan.

        En ole liiioin rokote ja lääketiede vastainen . Syy miksi en ole on se että eiväthän nämä itsekkään tiedä omaa kantaansa. En minä voi silloin verrata omia näkemyksiäni heidän näkemyksiinsä. Otetaan esimerkiksi laumasuoja.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-kolmesta-syysta-80-prosentin-rokotekattavuus-ei-riita-pysayttamaan-koronaepidemiaa-suomessa-en-osaa-sanoa-riittaako-mikaan/8276290#gs.ei6why

        Lähes kaikki joutuvat ottamaan piikkejä töittensä vuoksi, ei siinä mielipiteitä kysellä.
        Näin se ei saisi olla, koska kyseessä on kokeellinen "rokote" .

        Voi olla että Denverin lentokentällä on ruuhkaa, jos piikit osoittautuvat hengenvaarallisiksi. Hyvässä uskossa lapsensa rokottaneet voivat olla vihaista sakkia.
        Lentokentän taulut ja sen ulkopuolella oleva komea Mustangi patsas nähdään tarkemmin kuin koskaan foliopäiden keskuudessa. Patsaan turvassa olevat hyvin erottuvat verisuonet nähdään kuin vihjeenä jne...


    • Anonyymi

      tuota varmaan pitää kysyä ufoilta eikä tältä foorumilta, siis kyselepä taikasieni demari kavereiltasi.

    • Anonyymi

      Kun kyselet ufoporukoilta, niin ota muutama valokuva ja videonpätkä todisteeksi. Näistä on kaiketi luvattu palkkiokin. Yritä samalla saada selvyyttä siitä ufon tekniikasta.

    • Anonyymi

      Päinvastoin. Voisin väittää rokotteen olevan täysin avaruusteknologialla valmistettu ns. haamuvallan ase ihmisten tuhoamiseksi. Siitä on todisteet ja varmast sellaiset, uutiset kun ei kehtaa semmoisista kertoa kansalle.

      • Anonyymi

        En tiedä tuosta mutta toisen rokotteen jälkeen elokuussa en ole ollut päivääkään terve. Heikottaa, niskat jumissa, kramppeja, joudun ottamaan 2-3 päiväunet, jaloista on voima pois joka toinen päivä, etureisilihakseni on kadonneet, olen lihonut melkein 10 kiloa, rinnassa on limaa jatkuvasti joka ei irtoa, olen alkanut kuorsaamaan, herään yskimään öisin, tokkurainen olo, hajuaisti olematon, makuaisti heikentynyt, pientä tulehdusta koko ajan kaikkialla, hikoilukohtauksia jne.

        Siinä suurinpiirtein oireet. Olin ennen rokotetta 15 vuotta terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tuosta mutta toisen rokotteen jälkeen elokuussa en ole ollut päivääkään terve. Heikottaa, niskat jumissa, kramppeja, joudun ottamaan 2-3 päiväunet, jaloista on voima pois joka toinen päivä, etureisilihakseni on kadonneet, olen lihonut melkein 10 kiloa, rinnassa on limaa jatkuvasti joka ei irtoa, olen alkanut kuorsaamaan, herään yskimään öisin, tokkurainen olo, hajuaisti olematon, makuaisti heikentynyt, pientä tulehdusta koko ajan kaikkialla, hikoilukohtauksia jne.

        Siinä suurinpiirtein oireet. Olin ennen rokotetta 15 vuotta terve.

        Ei muuta kuin korvausvaatimus valmistajalle, paitsi jos olet allekirjoittanut jonkun lapun, jossa otat vastuun itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tuosta mutta toisen rokotteen jälkeen elokuussa en ole ollut päivääkään terve. Heikottaa, niskat jumissa, kramppeja, joudun ottamaan 2-3 päiväunet, jaloista on voima pois joka toinen päivä, etureisilihakseni on kadonneet, olen lihonut melkein 10 kiloa, rinnassa on limaa jatkuvasti joka ei irtoa, olen alkanut kuorsaamaan, herään yskimään öisin, tokkurainen olo, hajuaisti olematon, makuaisti heikentynyt, pientä tulehdusta koko ajan kaikkialla, hikoilukohtauksia jne.

        Siinä suurinpiirtein oireet. Olin ennen rokotetta 15 vuotta terve.

        Siltä varalta jos et ole kuullut jälkiseurauksista:

        Covid19 virus aiheuttaa joillekin ihmisille pitkään kestävän / mahdollisesti pysyvän jälkisairauden. Jälkisairauden oireet olisivat kirjoittamasi kaltaisia, jos nyt oikein muistan lukemaani juttua.


    • Anonyymi

      Keitä on ufoporukat?

      • Anonyymi

        Mitään kiinteää homogeenistä ufoporukkaa ei ole olemassakaan, mutta on tiedossa keitä ufojen vastustusporukka on. Sen he ovat varsin selkeästi ilmaisseet. He ovat fundamentalisti kristittyjä, jotka ovat keksineet tulkita Raamattua ikiomalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään kiinteää homogeenistä ufoporukkaa ei ole olemassakaan, mutta on tiedossa keitä ufojen vastustusporukka on. Sen he ovat varsin selkeästi ilmaisseet. He ovat fundamentalisti kristittyjä, jotka ovat keksineet tulkita Raamattua ikiomalla tavallaan.

        Fundamentalisti kristittyjen lisäksi on paljon suurempi ryhmä joka vastustaa UFO ilmiöitä.

        Nimittäin osa haluaa vain pilkata ja ärsyttää. Ja on joku ottanut elämäntehtäväkseen UFO ilmiöllä hauskan teon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fundamentalisti kristittyjen lisäksi on paljon suurempi ryhmä joka vastustaa UFO ilmiöitä.

        Nimittäin osa haluaa vain pilkata ja ärsyttää. Ja on joku ottanut elämäntehtäväkseen UFO ilmiöllä hauskan teon.

        Yli-ja ali-ikäiset nettikiusaajat vaikuttavat kaikilla keskustelupalstoilla, mutta heidän agendansa on pelkkä härnääminen. He ovat todennäköisesti vammaisia tai vammautuneita ja siksi katkeria. Heitä itseään on todennäköisesti kiusattu joskus. Haluavat satuttaa.
        Fundamentalisti kristityt paljastuvat siitä että he ovat patologisia valehtelijoita jotka esittävät niin naurettavia väitteitä ettei niihin uskoisi ekaluokkalainenkaan. He ovat siis älyllisesti heikkolahjaisia, paniikissa ja peloissaan. Heitä kävisi sääliksi ellei heidän käytöksensä olisi niin törkeää ja sanansa silkkaa valhetta.


      • Anonyymi

        Ei liity kyllä puoluekannat mitenkään ufotutkimukseen. Ameriikassakin sekä demari että republikaani-pressoista löytyy ufouskovaisia. Niitä löytyy myös venäjältä, vihreistä, kokoomuksesta ja aivan kaikkialta. Uskonnot liittyy asiaan vaan ei politiikka.
        Tiedevastaiset löytyy uskovaisten porukoista, vaikka te muuta väitätte. Rokotevastaisia löytyy kaikkialta. Jopa lääkäreitäkin. Maahanmuuttajat kuulema vastustaa sitkeiten rokotteita, myös hoitoalalla työskentelevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity kyllä puoluekannat mitenkään ufotutkimukseen. Ameriikassakin sekä demari että republikaani-pressoista löytyy ufouskovaisia. Niitä löytyy myös venäjältä, vihreistä, kokoomuksesta ja aivan kaikkialta. Uskonnot liittyy asiaan vaan ei politiikka.
        Tiedevastaiset löytyy uskovaisten porukoista, vaikka te muuta väitätte. Rokotevastaisia löytyy kaikkialta. Jopa lääkäreitäkin. Maahanmuuttajat kuulema vastustaa sitkeiten rokotteita, myös hoitoalalla työskentelevät.

        Lue: nämä=fundamentalisti kristityt.


    • Anonyymi

      Ei ole.
      Ennemminkin ovat aina valmiita ottamaan kaiki mahdolliset transhumanismia edistävät tieteen edistysaskeleet käyttöön.

    • Anonyymi

      Mitenkäs minut kategorioitte?

      Uskon ufoihin ja siis sitä myötä myös potentiaaliseen elämään ympäri valtavan universumin. Olen humanistisen koulutuksen saanut, mutta myös Jumalann olemassaoloon uskon. Luotan myös moderniin tieteeseen, mutta esimerkilsi näiden koronarokotteiden suhteen olen kriittinen.

      • Anonyymi

        Itsekin uskon ufoihin ja elämään maailmankaikkeudessa mutta myös Jumalaan. Olen rokote myönteinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin uskon ufoihin ja elämään maailmankaikkeudessa mutta myös Jumalaan. Olen rokote myönteinen.

        Elämä ja olemassaolo on niin voimallinen ja valtaisa mysteeri, että minäkin uskon Jumalaan. Vaan en Raamatun Jumalaan.


      • Anonyymi

        Kristittyyn Jumalaanko?


    • Anonyymi

      Eiköhän foliopäät vastusta yleisesti kaikkea tiedettä.

      • Miksi "foliopäät" vastustaisi mitään tiedettä? Tiedätkö mitä on tiede? Annetaan Wikipedian kertoa se sinulle lyhyesti:

        "Tiede tarkoittaa todellisuuden ilmiöiden ja niiden välisten suhteiden järjestelmällistä ja arvostelevaa tutkimista sekä sen avulla saatua tietojen jäsentynyttä kokonaisuutta.
        Tieteen tehtävänä on selittää ympäröivää maailmaa ja sen ilmiöitä. Tieteellinen tutkimus on järjestelmällistä ja järkiperäistä uuden tiedon hankintaa, mutta myös aikaisemman tieteellisen tiedon päälle rakentamista sekä selitysten ja ennustusten todentamista"

        Sitten taas ufologia:

        "Ufologia tai ufotutkimus on tutkimusala, joka tutkii havaintoja ja väitteitä tunnistamattomista lentävistä esineistä (Unidentified Flying Object, Ufo) ja niihin liittyvistä ilmiöistä. Ufologia ei ole kansainvälisen tiedeyhteisön tieteelliseksi hyväksymä tutkimusala. Alalla toimii sekä selkeästi tieteellisyyteen pyrkiviä tutkijoita että perustelemattomia näennäistieteellisiä väitteitä esittäviä kirjoittajia, ja kaikkea tältä väliltä"

        Foliopäät eivät usko 6000 vuotta vanhaan universumiin, ei Nooan arkkiin, ei Aatamiin ja Eevaan eikä sensellaiseen hömppään.

        Ufotutkimustahan ei tee pelkästään foliopäät, vaan maailman suurimmat tiedustelu ja tutkimusorganisaatiot, avaruusjärjestöt, ilmailujärjestöt, ase- ja puolustusvoimat.

        Heitä on varsin vaikeaa kutsua foliopäiksi saamatta itse hölmön leimaa. Koeta mennä heille selittämään että "Hei foliopäät, ei ole mitään tutkittavaa menkää koteihinne nukkumaan ja lukemaan sanaa Isosta Kirjasta, siellä on totuus"

        Kerro sitten miten kävi.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Miksi "foliopäät" vastustaisi mitään tiedettä? Tiedätkö mitä on tiede? Annetaan Wikipedian kertoa se sinulle lyhyesti:

        "Tiede tarkoittaa todellisuuden ilmiöiden ja niiden välisten suhteiden järjestelmällistä ja arvostelevaa tutkimista sekä sen avulla saatua tietojen jäsentynyttä kokonaisuutta.
        Tieteen tehtävänä on selittää ympäröivää maailmaa ja sen ilmiöitä. Tieteellinen tutkimus on järjestelmällistä ja järkiperäistä uuden tiedon hankintaa, mutta myös aikaisemman tieteellisen tiedon päälle rakentamista sekä selitysten ja ennustusten todentamista"

        Sitten taas ufologia:

        "Ufologia tai ufotutkimus on tutkimusala, joka tutkii havaintoja ja väitteitä tunnistamattomista lentävistä esineistä (Unidentified Flying Object, Ufo) ja niihin liittyvistä ilmiöistä. Ufologia ei ole kansainvälisen tiedeyhteisön tieteelliseksi hyväksymä tutkimusala. Alalla toimii sekä selkeästi tieteellisyyteen pyrkiviä tutkijoita että perustelemattomia näennäistieteellisiä väitteitä esittäviä kirjoittajia, ja kaikkea tältä väliltä"

        Foliopäät eivät usko 6000 vuotta vanhaan universumiin, ei Nooan arkkiin, ei Aatamiin ja Eevaan eikä sensellaiseen hömppään.

        Ufotutkimustahan ei tee pelkästään foliopäät, vaan maailman suurimmat tiedustelu ja tutkimusorganisaatiot, avaruusjärjestöt, ilmailujärjestöt, ase- ja puolustusvoimat.

        Heitä on varsin vaikeaa kutsua foliopäiksi saamatta itse hölmön leimaa. Koeta mennä heille selittämään että "Hei foliopäät, ei ole mitään tutkittavaa menkää koteihinne nukkumaan ja lukemaan sanaa Isosta Kirjasta, siellä on totuus"

        Kerro sitten miten kävi.

        "Ufotutkimustahan ei tee pelkästään foliopäät"

        Mutta pelkästään foliopäät näkee ufoja joka puolella ja joutuu niiden sieppaamaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ufotutkimustahan ei tee pelkästään foliopäät"

        Mutta pelkästään foliopäät näkee ufoja joka puolella ja joutuu niiden sieppaamaksi.

        Tarkoitatko että USA:n laivastonkin tekemät havainnot ovat foliopäiden tekemiä havaintoja? Niitä kun ei monikaan siviili ole nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ufotutkimustahan ei tee pelkästään foliopäät"

        Mutta pelkästään foliopäät näkee ufoja joka puolella ja joutuu niiden sieppaamaksi.

        Hyvin kommentoitu!!
        Höyrypäitä ja täyskahjoja alalla riittää.


    • Anonyymi

      > rokote ja lääketiede vastaisia höyrypäitä?

      Ottaisitko sinä minun kehittämän rokotteen, vai oletko rokote ja lääketiedevastainen höyrypää?

      • Anonyymi

        Vaikutat todelliselta nerolta.


    • Anonyymi

      On ja ne höyryää siksi, koska foliopäähine on todella kuuma heijastevaikutuksen vuoksi. Siksi ne on todella vastaisia, kun polla ei pääse säteilemään normaalisti.
      Itse en luota keneenkään muuhun kuin Larse Leevi Laestadiukseen ja hänen sanaansa. Synti riivaa ihmiskuntaa mutta Leevi tolkun miehenä laittaa asiat arvojärjestykseen.
      Ensin synti, sitten katumus ja vasta sitten juhlitaan pellolla tehden lisää syntiä.
      Jos en olisi syntinen, ei olisi mitä katua ja voi pojat minä tykkään katua! Kun kirkkoisä paukuttaa vitsaa paljaaseen pakaraan niin se tekee samalla eetvarttia sekä höpötitiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe