Olen hyvin onneton ja surullinen sekä yksinäinen. Onko mitään hyvää näkyvissä?
Katsoisko joku kiltti?
10
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Iloa on tulossa,näin sinut hyvin onnellisena kävelemässä käsi kädessä itseäsi pitemmän miehen kanssa.
- Anonyymi
Kiitos:) Meneekö tähän kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos:) Meneekö tähän kauan?
Olen sama joka näki kävelyn,koen että ei mene kauaa,näen teidät takit päällä, hämärä ilma.
Iloa päivääsi :)
- Anonyymi
On. Ota vastuu omasta onnellisuudestasi. Mene ihmisten ilmoille, jos et itse pääse, pyydä avustajaa auttamaan. Mee, tee ja elä. Ei kaikkeen aina tarvitse rahaa. Kyllä sieltä saattaa ilo ja onni löytyä sinullekin.
- Anonyymi
Olen ihmisten ilmoilla 5 päivää viikosta ja ollut jo kauan. Käyn baarissa silloin kun voin, harvoin tosi. Raha ei ole pahemmin ongelma.
- Anonyymi
Ei ole ketään tullut :'(
- Anonyymi
No mitä sä oikein kuvittelit? Ei kukaan tulevaisuutta pysty näkemään, se täytyy itse luoda.
- Anonyymi
Miten muka?
- Anonyymi
Ei oo ketään tullut...kohta on jo valosaa!(`:
- Anonyymi
Ei tullut ketään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062