Taavi on kertonyt että on ollut tyttöystäviä.

Anonyymi

Tuo homottelu on vain yksi juttu yrittää ettei Taavi sais ääniä. Ilmeisesti koetaan Taavi jonkinlaisena uhkana sille omalle suosikilleen.
Aika säälittävää.

18

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taavilla on ollut tyttöystävä. Todellakin. Varmaan yrittää suojella Lassea munahaukalta.

      • Anonyymi

        Tuo Taavi on minusta varsin arveluttava persoona. Vaisu, mutta määrätietoinen. Psykopaatin ainekset persoonassa. Voisi olla jopa vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Taavi on minusta varsin arveluttava persoona. Vaisu, mutta määrätietoinen. Psykopaatin ainekset persoonassa. Voisi olla jopa vaarallinen.

        Eikä ole. Fiksu ja mukava ja komea mies.
        Nämä älämölyäjät eivät vain ole Taavin kanssa samalla aaltopituudella. Taavi on rauhallinen ja ujo kuten itse sanoi niin Pekalle.
        Taavin on myös herkkä mikä ei ole ihan perussuomijunttimiehelle niin tyypillistä.
        Ei todellakaan mikään arveluttava saati vaarallinen vaan rauhallinen , kiltti oman tien kulkija.
        Ja hyvin osasi heittäytyä bändikisassa omaan rooliinsa.
        Mahtava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Taavi on minusta varsin arveluttava persoona. Vaisu, mutta määrätietoinen. Psykopaatin ainekset persoonassa. Voisi olla jopa vaarallinen.

        Voi hyvää päivää näitä psykopaatti juttuja.. Selvitä ensin, mitä se tarkoittaa!!!!!!
        Törkeää kirjoittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole. Fiksu ja mukava ja komea mies.
        Nämä älämölyäjät eivät vain ole Taavin kanssa samalla aaltopituudella. Taavi on rauhallinen ja ujo kuten itse sanoi niin Pekalle.
        Taavin on myös herkkä mikä ei ole ihan perussuomijunttimiehelle niin tyypillistä.
        Ei todellakaan mikään arveluttava saati vaarallinen vaan rauhallinen , kiltti oman tien kulkija.
        Ja hyvin osasi heittäytyä bändikisassa omaan rooliinsa.
        Mahtava tyyppi.

        Taavi jopa pienessä hutikassa on fiksumpi kuin nuo Aki Anssi ja Pekka.


      • Anonyymi

        TAAVI ON BI. Tajuatteko BI. Eli kaikki käy...


      • Anonyymi

        Monetkin valehtelee tyttöystävästä ja ennen oli aivan yleistä että homot käytti miehistä naisten nimiä. Samapa tuo ja hyvä vaan jos saa pidettyä puuman loitolla. Ei minua homous haittaisi, mutta käyttäytyminen aika outoa, ei sentään pahin. Ei Villekään erityisen ärsyttävä ole vaikka naismainen onkin, välillä jopa hauska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taavi jopa pienessä hutikassa on fiksumpi kuin nuo Aki Anssi ja Pekka.

        Virolaiset ovatkin normaalisti aina hutikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monetkin valehtelee tyttöystävästä ja ennen oli aivan yleistä että homot käytti miehistä naisten nimiä. Samapa tuo ja hyvä vaan jos saa pidettyä puuman loitolla. Ei minua homous haittaisi, mutta käyttäytyminen aika outoa, ei sentään pahin. Ei Villekään erityisen ärsyttävä ole vaikka naismainen onkin, välillä jopa hauska.

        Ei minusta Taavin käytös ole outoa.
        Taavi vaan ei ole mikään meuhkaaja säheltäjä älämölyäjä. Toiset ihmiset on vaan rauhallisempiä.
        Ja Taavi on myös vanhempi kun muut. Käytös aikuisempaa sekin myötä.


    • Anonyymi

      Onhan niitä monilla valetyttöystäviä tai ”tyttöystäviä”. Ehkä Taavillakin, tiedä häntä.

      • Anonyymi

        Näin on. Ja muutenkaan kun ette tiedä hänen kokemistaan asioista mitään on tuo psykooaattinimittely ala-arvoista. Tuossa älämölömiljöössä. missä möykkääjät Pekka ja Miina vsin saavat öänensä kuuluviin tuskin lienee tarvetta edes avautua asioistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ja muutenkaan kun ette tiedä hänen kokemistaan asioista mitään on tuo psykooaattinimittely ala-arvoista. Tuossa älämölömiljöössä. missä möykkääjät Pekka ja Miina vsin saavat öänensä kuuluviin tuskin lienee tarvetta edes avautua asioistaan.

        Tuo nimittely tulee varmaan Pekka faneilta ,on niin sen tyyppistä.


      • Anonyymi

        Edellisellä kaudellakin oli se yksi "tyttö" naisten vaatteissa.


      • Anonyymi

        Miksei homot voisi olla fiksuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nimittely tulee varmaan Pekka faneilta ,on niin sen tyyppistä.

        Eikös se olisi loogisempaa puuma- tai miinafaneilta.


    • Anonyymi

      Lassehan vihjaili tiivitaavia puumaksi kun naljaili nelikymppiseksi ja tiivitaavi hermostui. Ei sen puoleen, ei iästä pitäisikään huomautella normaalitilanteessa ja paikassa missä ei voi valita seuraansa, kuten tuolla ja työpaikoilla. Ei tietysti pidä tunkea nuorempien seuraan elleivät halua, eikä vanhempienkaan tarvitse mielistellä nuorempia.

      Tiivitaavi ja miina samanlaisia, pakottavat muut kavereiksi tai kiukuttelevat, miina hermostuu heti Samille jos uskaltaa sanoa jotain vastaan.

      • Anonyymi

        Kenet Taavi on pakottanut kaveriksi??
        Taas ihmejuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet Taavi on pakottanut kaveriksi??
        Taas ihmejuttuja.

        Eihän sitä kiukuttelua kukaan jaksa kuunnella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe