Taavi on kertonyt että on ollut tyttöystäviä.

Anonyymi

Tuo homottelu on vain yksi juttu yrittää ettei Taavi sais ääniä. Ilmeisesti koetaan Taavi jonkinlaisena uhkana sille omalle suosikilleen.
Aika säälittävää.

18

2269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taavilla on ollut tyttöystävä. Todellakin. Varmaan yrittää suojella Lassea munahaukalta.

• Anonyymi

Tuo Taavi on minusta varsin arveluttava persoona. Vaisu, mutta määrätietoinen. Psykopaatin ainekset persoonassa. Voisi olla jopa vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Taavi on minusta varsin arveluttava persoona. Vaisu, mutta määrätietoinen. Psykopaatin ainekset persoonassa. Voisi olla jopa vaarallinen.

Eikä ole. Fiksu ja mukava ja komea mies.
        Nämä älämölyäjät eivät vain ole Taavin kanssa samalla aaltopituudella. Taavi on rauhallinen ja ujo kuten itse sanoi niin Pekalle.
        Taavin on myös herkkä mikä ei ole ihan perussuomijunttimiehelle niin tyypillistä.
        Ei todellakaan mikään arveluttava saati vaarallinen vaan rauhallinen , kiltti oman tien kulkija.
        Ja hyvin osasi heittäytyä bändikisassa omaan rooliinsa.
        Mahtava tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvää päivää näitä psykopaatti juttuja.. Selvitä ensin, mitä se tarkoittaa!!!!!!
        Törkeää kirjoittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole. Fiksu ja mukava ja komea mies.
        Nämä älämölyäjät eivät vain ole Taavin kanssa samalla aaltopituudella. Taavi on rauhallinen ja ujo kuten itse sanoi niin Pekalle.
        Taavin on myös herkkä mikä ei ole ihan perussuomijunttimiehelle niin tyypillistä.
        Ei todellakaan mikään arveluttava saati vaarallinen vaan rauhallinen , kiltti oman tien kulkija.
        Ja hyvin osasi heittäytyä bändikisassa omaan rooliinsa.
        Mahtava tyyppi.

Taavi jopa pienessä hutikassa on fiksumpi kuin nuo Aki Anssi ja Pekka.

• Anonyymi

TAAVI ON BI. Tajuatteko BI. Eli kaikki käy...

• Anonyymi

Monetkin valehtelee tyttöystävästä ja ennen oli aivan yleistä että homot käytti miehistä naisten nimiä. Samapa tuo ja hyvä vaan jos saa pidettyä puuman loitolla. Ei minua homous haittaisi, mutta käyttäytyminen aika outoa, ei sentään pahin. Ei Villekään erityisen ärsyttävä ole vaikka naismainen onkin, välillä jopa hauska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taavi jopa pienessä hutikassa on fiksumpi kuin nuo Aki Anssi ja Pekka.

Virolaiset ovatkin normaalisti aina hutikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monetkin valehtelee tyttöystävästä ja ennen oli aivan yleistä että homot käytti miehistä naisten nimiä. Samapa tuo ja hyvä vaan jos saa pidettyä puuman loitolla. Ei minua homous haittaisi, mutta käyttäytyminen aika outoa, ei sentään pahin. Ei Villekään erityisen ärsyttävä ole vaikka naismainen onkin, välillä jopa hauska.

Ei minusta Taavin käytös ole outoa.
        Taavi vaan ei ole mikään meuhkaaja säheltäjä älämölyäjä. Toiset ihmiset on vaan rauhallisempiä.
        Ja Taavi on myös vanhempi kun muut. Käytös aikuisempaa sekin myötä.

• Anonyymi

Onhan niitä monilla valetyttöystäviä tai ”tyttöystäviä”. Ehkä Taavillakin, tiedä häntä.

• Anonyymi

Näin on. Ja muutenkaan kun ette tiedä hänen kokemistaan asioista mitään on tuo psykooaattinimittely ala-arvoista. Tuossa älämölömiljöössä. missä möykkääjät Pekka ja Miina vsin saavat öänensä kuuluviin tuskin lienee tarvetta edes avautua asioistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ja muutenkaan kun ette tiedä hänen kokemistaan asioista mitään on tuo psykooaattinimittely ala-arvoista. Tuossa älämölömiljöössä. missä möykkääjät Pekka ja Miina vsin saavat öänensä kuuluviin tuskin lienee tarvetta edes avautua asioistaan.

Tuo nimittely tulee varmaan Pekka faneilta ,on niin sen tyyppistä.

• Anonyymi

Edellisellä kaudellakin oli se yksi "tyttö" naisten vaatteissa.

• Anonyymi

Miksei homot voisi olla fiksuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nimittely tulee varmaan Pekka faneilta ,on niin sen tyyppistä.

Eikös se olisi loogisempaa puuma- tai miinafaneilta.

• Anonyymi

Lassehan vihjaili tiivitaavia puumaksi kun naljaili nelikymppiseksi ja tiivitaavi hermostui. Ei sen puoleen, ei iästä pitäisikään huomautella normaalitilanteessa ja paikassa missä ei voi valita seuraansa, kuten tuolla ja työpaikoilla. Ei tietysti pidä tunkea nuorempien seuraan elleivät halua, eikä vanhempienkaan tarvitse mielistellä nuorempia.

Tiivitaavi ja miina samanlaisia, pakottavat muut kavereiksi tai kiukuttelevat, miina hermostuu heti Samille jos uskaltaa sanoa jotain vastaan.

• Anonyymi

Kenet Taavi on pakottanut kaveriksi??
        Taas ihmejuttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet Taavi on pakottanut kaveriksi??
        Taas ihmejuttuja.

Eihän sitä kiukuttelua kukaan jaksa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      36
      2250
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1236
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe