Monenlaista hyötyä tulee, jos siirryttäisiin käyttämään ns. kitkarenkaista ja aika helpolla tavalla verrattuna nykyisen liikenteen puolittamiseen. Hengitysilma paranisi, mikä helpottaisi monien hengitysoireita. Melun vähentyminen on myös merkittävä tekijä käyttää hiljaisempia renkaita. Olen kaivannut sitä nastakieltomerkkiä pääkaupunkiseudun kaduille. Tukholmassa niitä jo näkee ja ymmärrän hyvin, miksi niitä on. Täytyy olla melkoinen persu, jos kanssaihmisten terveus ja melu ei kiinnosta näitä öyhöttäjiä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jos-helsingin-kitkarengastavoite-toteutuisi-olisi-silla-suorastaan-radikaali-vaikutus-vastaava-saavutettaisiin-puolittamalla-liikennemaara/8275638?fbclid=IwAR3X5paGzRJG59wH77-za7m3eRyhqOLPOa_URJKQIZCLBxGedBllRnJg1tE#gs.eug0b3
Päättäjäjien näkemys regaskeskusteluun
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä pölyä tulee paljon siitä hiekasta jota teille levitetään, se jauhautuu vielä kumin alla helposti. Sama juttu muissa
Nastapyörien ainoa haitta ja iso on että asfaltista hakkaa kovapalametalli tehokkaasti tavaraa irti. eli tiet menee erittäin karkeaksi röpelöksi, voi olla usean sentin korkeuseroja, kuluu nopeammin se epätasainen pinta, aiheuttaa erittäin kovan äänen, vesi jää pinnan kraatereihin ja jäätyy= rapauttaa tietää ja paloja alkaa lähteä.
Pinta kuluu puhki joka on näkyvissä esim savolaisten kuntien välisillä päällysteteillä. Joita ei ole päällystetty kymmeniin vuosiin.
Niihin on joskus laitettu uusi päällyste ja nyt ajettu loppuun, nyt olisi aika päällystää kokonaan uudelleen. Erikoista maan kehitystä jo 70 luvulla on laitettu 50km päällyste muutaman tuhannen taajaman väliin ja nyt 2021 on tie huonossa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995