Päättäjäjien näkemys regaskeskusteluun

Anonyymi

Monenlaista hyötyä tulee, jos siirryttäisiin käyttämään ns. kitkarenkaista ja aika helpolla tavalla verrattuna nykyisen liikenteen puolittamiseen. Hengitysilma paranisi, mikä helpottaisi monien hengitysoireita. Melun vähentyminen on myös merkittävä tekijä käyttää hiljaisempia renkaita. Olen kaivannut sitä nastakieltomerkkiä pääkaupunkiseudun kaduille. Tukholmassa niitä jo näkee ja ymmärrän hyvin, miksi niitä on. Täytyy olla melkoinen persu, jos kanssaihmisten terveus ja melu ei kiinnosta näitä öyhöttäjiä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jos-helsingin-kitkarengastavoite-toteutuisi-olisi-silla-suorastaan-radikaali-vaikutus-vastaava-saavutettaisiin-puolittamalla-liikennemaara/8275638?fbclid=IwAR3X5paGzRJG59wH77-za7m3eRyhqOLPOa_URJKQIZCLBxGedBllRnJg1tE#gs.eug0b3

1

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsingissä pölyä tulee paljon siitä hiekasta jota teille levitetään, se jauhautuu vielä kumin alla helposti. Sama juttu muissa

Nastapyörien ainoa haitta ja iso on että asfaltista hakkaa kovapalametalli tehokkaasti tavaraa irti. eli tiet menee erittäin karkeaksi röpelöksi, voi olla usean sentin korkeuseroja, kuluu nopeammin se epätasainen pinta, aiheuttaa erittäin kovan äänen, vesi jää pinnan kraatereihin ja jäätyy= rapauttaa tietää ja paloja alkaa lähteä.

Pinta kuluu puhki joka on näkyvissä esim savolaisten kuntien välisillä päällysteteillä. Joita ei ole päällystetty kymmeniin vuosiin.

Niihin on joskus laitettu uusi päällyste ja nyt ajettu loppuun, nyt olisi aika päällystää kokonaan uudelleen. Erikoista maan kehitystä jo 70 luvulla on laitettu 50km päällyste muutaman tuhannen taajaman väliin ja nyt 2021 on tie huonossa kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe