Kello pitää synkronoida netin kautta?

Anonyymi

Kaveriani harmitti kun koneen kello ei ollut ihan ajassa. No minä auttamaan ja kummastuin kun kellonaikaa ei voinut enää itse asettaa vaan piti painaa jotain synkronointi painiketta jolla kone kysyisi oikean ajan microsoftilta. Muutama kerta koitettiin mutta ilmeisesti pääkallopaikan kello oli jäänyt vetämättä koska ei onnistunut.

Tämä on ilmeisesti varsin uusi ominaisuus koska olen muistaakseni itse säätänyt oman koneeni kelloa joitakin aikoja sitten koska väärä aika aiheutti ongelmia jollakin sivustolla. Mikä on tämän uudistuksen syy?

Aikanaan jokin tiedosto mikälie aiheutti käynnistysongelmia ja sen sai poistettua ainoastaan muuttamalla päivämäärää hetkellisesti varhaisemmaksi kuin todellinen päivämäärä oli. Nyt tätä mahdollisuutta ei enää ole. Aika paljon on koneita joita ei ole kytketty verkkoon ja nyt heiltä evätään mahdollisuus säätää kelloa. Miksi?

4

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kelloa ole mikään pakko synkronoida netin kautta. Ota kellonajan automaattinen päivitys pois päältä niin voit sitten säätää ajan manuaalisesti.

• Anonyymi

Automaattisen kesäajan päivitykseen löytyy valinta mutta muuhun ei. Eli mistä löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Automaattisen kesäajan päivitykseen löytyy valinta mutta muuhun ei. Eli mistä löytyy?

Ei sitä kelloa synkronoida ilman järjestelmänvalvojan salasanaa millään tavallisella paikallisella tilillä.

"Automaattisen kesäajan päivitykseen löytyy valinta mutta muuhun ei. Eli mistä löytyy?"

Samasta paikasta, mutta ainoastaan järjestelmänvalvojan tililtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivämäärä ja aika/Määritä aika automaattisesti(pois päältä)-
        Määritä päivämäärä ja aika manuaalisesti/Muuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8216
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6312
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6223
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2852
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe