Lähtipä tuo äskeinen taas seilaamaan ilman tarkempaa osoitetta😅, niin uus yritys tänne palstalle. (Hieman Tupsun ketjun otsikkoa fiilaten ja höyläten).
Omalla kohalla kipinä sammuu erittäin tehokkaasti, mikäli tyyppi osoittautuu ilkeämieliseksi tai töksäyttelee rumast
Mikä sammuttaa kipinän?
23
747
Vastaukset
- Anonyymi
Esim se, että toisesta ei löydy intohimoa, leikkimielisyyttä tai on niin paksu kuori ettei osaa näyttää aitoja tunteita.
- Anonyymi
Tämäkin on useimmiten suojamuuria... Oikein ihmisen kanssa pystyy näyttämään intohimonsa ja leikkimielisyytensä. Vaatii rohkeutta pystyä näyttämään tunteitaan. Jonkun oikean ihmisen kohdalla se vaan tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on useimmiten suojamuuria... Oikein ihmisen kanssa pystyy näyttämään intohimonsa ja leikkimielisyytensä. Vaatii rohkeutta pystyä näyttämään tunteitaan. Jonkun oikean ihmisen kohdalla se vaan tuntuu hyvältä.
Näin se varmaan on. Kukin sitten päättää itse kuinka paljon aikaansa jaksaa käyttää toisen ns. suojamuurien sulattamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se varmaan on. Kukin sitten päättää itse kuinka paljon aikaansa jaksaa käyttää toisen ns. suojamuurien sulattamiseen.
Niin, jos toinen tuntuu oikealta niin sitä kyllä sitä vaan jaksaa. Kokemusta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos toinen tuntuu oikealta niin sitä kyllä sitä vaan jaksaa. Kokemusta on
Mulla ei ole hyviä kokemuksia tosta. Pettymystä lähinnä kun saa niin vähän irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole hyviä kokemuksia tosta. Pettymystä lähinnä kun saa niin vähän irti.
Jaa, oikean ihmisen kanssa jaksan kyllä odottaa. Miksi ihmeessä pettyisin toiseen? Ei ne ole kuin omia odotuksia. Vain jos pettäisi luottamuksen niin sillon pettyisin tai ennenkaikkea olisin surullinen.
- Anonyymi
Onpa masentava keskustelun aloitus...
Mutta jatkakaa 👍🙂 - Anonyymi
Sama mulla, jos ilkeämielinen itsekkyys alkaa näkyä se kyllä latistaa tunteet. Tosin tällä hetkellä itselläni on eräs ihastus joka on näyttänyt tylyn ja ilkeän kielensä ajoittain ja olenkin ottanut tarkoituksella etäisyyttä. Silti tuntuu vaikealta"irrottautua" hänestä.
Vaikka kuinka järkeni sanoo että niin ei edes kohdella kavereita/ystäviä. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...Niin, ei se irrottautuminen ihastuksesta aina helppoa ole, vaikka järki sanos mitä. Jälkikäteen voipi sitten vaan ihmetellä, jotta mitähän sitä oikein tyypissä näki. Näin mulle on pari kertaa käynyt.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Niin, ei se irrottautuminen ihastuksesta aina helppoa ole, vaikka järki sanos mitä. Jälkikäteen voipi sitten vaan ihmetellä, jotta mitähän sitä oikein tyypissä näki. Näin mulle on pari kertaa käynyt.
Mul ei oo koskaan käynyt niin... Aina olen edelleen pystynyt näkemään hyvät asiat ihastuksistani (niistä harvoista) vaikka sitten eteenpäin olen ainakin jollain tasolla päässyt.
- Anonyymi
Tupakka, sähkötupakka, nuuska, nikotiini 🤮
- Anonyymi
Hassu.
Voitte viilata ja höylätä toisianne vain dildoilla ja sen kaltaisilla keinoteko korvikkeilla.
😃- Anonyymi
Myös käsillä.
Rakasteluksi tai lempimiseksi sitä kutsutaan ☺️ Miehet voipi fiilata ja höylätä niitä ketkä tahtoo. Mie en taho 😁
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Rakasteluksi tai lempimiseksi sitä kutsutaan ☺️ Miehet voipi fiilata ja höylätä niitä ketkä tahtoo. Mie en taho 😁
Tupsun otsikkoa haluat penetroida, mutta et dildoilla naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Tupsun otsikkoa haluat penetroida, mutta et dildoilla naisia.
Tarkotin jotta en taho kenenkään miehen fiilattavaksi/höylättäväksi 😆
- Anonyymi
Epäsiisti olemus, ylipainoa reippaasti, tupakointi ja kiroilu. Kyllähän sen huomaa jo ensi sekunneilla, jos toinen ei vaan nappaa.
Lemmikkieläinten määrä joka on ryöstäytynyt handusta ja siitä johtuva hillitön kaaos ja sotku! Karkottaa tämän naisen..🏃♀️. Yx tai kax hyvin hoidettua karvapalleroa sopii kyllä. 🐶🐱 On vaan semmoinen luonto ett pidän järjestyksestä, siisteydestä. 😉♥️
- Anonyymi
Ilkeys ja tahallinen semmoinen. Joskus voi tulla väärinymmärryksiä, mutta ilkeys, mustasukkaisuus ja kateus. Sellainen, ettei osaa iloita toisen iloissa koskaan mukana.
Vastenmielinen luonne on tehokkain karkotin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376