Perustakaamme adressi, jotta saadaan äänimagneetti ja maahanmuuton asiantuntia Junes puolueeseen. Haööa-äehäö pelkäsi Juneksen suosiota, ja että hänestä tulisi PJ mutta Purra ei varmasti pysty vastustamaan karismaa
Adressi Juneksen saamiseksi puolueeseen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olla vielä siinä pisteessä, mutta tulevaisuudessa ken ties .
Olosuhteet luovat vastavedon ja vielä ei olla siinä pisteessä. - Anonyymi
Ai se marokkolainen kelagold asiantuntija?
- Anonyymi
Et uskalla sanoa natsi pelle 🤣🤣🤣
- Anonyymi
IltakuntoHoo kirjoitti:
Miksi tuollaista pitäisi sanoa?
Junes ei ole kela pelle , mutta oikeuteen joudut sanoista , näin opettaa poliisin viha puhe video 🤣
- Anonyymi
Miten J.Lokkalle kävi kunnallisvaaleissa, kun mittautti suosiotaan?
- Anonyymi
Kannatuksen mittauttaminen perustuu, sen hetken tilanteeseen ja sen hetken tapahtumiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatuksen mittauttaminen perustuu, sen hetken tilanteeseen ja sen hetken tapahtumiin.
Lokka on liukkaalla ja viettävällä pinnalla huipun jälkeen.
- Anonyymi
Lokka sopisi hyvin SKE:hen.
- Anonyymi
Läpäiseekö Lapin persunuorten geenitestin?
- Anonyymi
Tuukka läpäisi ja yli puolet suomalaista perimää riittää suomalaiseksi määrittämiseen.
Junes on osalta perimää berberi, italiaa ja yli puolet suomalaista perimää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuukka läpäisi ja yli puolet suomalaista perimää riittää suomalaiseksi määrittämiseen.
Junes on osalta perimää berberi, italiaa ja yli puolet suomalaista perimää.Miten voi olla yli puolet suomalaista ja millaista suomalaista - suvakkisuomalaista? Miksi minulle tullee mieleen vain patja ja olisiko Juneksen äiti jotenkin siniverisempää suomalaisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olla yli puolet suomalaista ja millaista suomalaista - suvakkisuomalaista? Miksi minulle tullee mieleen vain patja ja olisiko Juneksen äiti jotenkin siniverisempää suomalaisuutta?
tais olla DNA mukaan itä-suomesta .
- Anonyymi
Junes on puoliksi afrikkalainen.
- Anonyymi
Junes palhjasti ringin, johon persujen kannatus perustui, joten palkitaan hänet jäsenyydellä ja myöhemmin puheenjoghtajuudeklla
- Anonyymi
Väitti paljastaneensa, kun kävi kopioimassa sen oikeustalon ilmoitustaululta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitti paljastaneensa, kun kävi kopioimassa sen oikeustalon ilmoitustaululta!
Sille soitti eräs, jonka kautta alkoi selvittämään asiaa.
- Anonyymi
Kuka huumehörhöä kaipaa?
- Anonyymi
montako puuttuu??
- Anonyymi
Mitään addresseja itsehän voi liittyä persujen riveihin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658