Koulukiusaaja pääsikin ehdollisella

Anonyymi

No niin, muumimammahovioikeus päästikin hirttäjäpojan eli koulukiusaajan ehdonalaisella tuomiolla. Tämähän tarkoittaa, että poika pääsee kotiin ja voi kaikessa rauhassa jatkaa hyvin alkanutta uraa kiusaajana. Kiitoksia vaan hoville. Mielenkiintoista on seurata, että jos homma jatkuu entisenlaisena, niin meneekö syy edelleen vt. rehtorin piikkiin vai ottaako uusi rehtori vetovastuuta?

19

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä kannattais pitää vaikka päänsä kiinni jos ei ole munaa muuhun kuin anonyymina kirjoitella täällä. Mene oikeisiin töihin ja hanki elämä

      • Anonyymi

        Mistäs tiedät mitä muuta teen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät mitä muuta teen?

        No ole mies ja mene sanomaan asiasta tällä tuomitulle naurettavaa toimintaa kirjoitella täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ole mies ja mene sanomaan asiasta tällä tuomitulle naurettavaa toimintaa kirjoitella täällä

        Joo eihän näitä saisi julki tuoda , Poikahan voi saada vaikka traumoja ! Kaveri on jo maineensa ansainut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eihän näitä saisi julki tuoda , Poikahan voi saada vaikka traumoja ! Kaveri on jo maineensa ansainut !

        Siis kuinka tylsä elämä pitää olla että kirjoittelet täällä muitten tuomioista netissä vaikka tosiasiassa et tiedä miten asiat on oikeasti mennyt.. varmaan aika yksinäinen elämä sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuinka tylsä elämä pitää olla että kirjoittelet täällä muitten tuomioista netissä vaikka tosiasiassa et tiedä miten asiat on oikeasti mennyt.. varmaan aika yksinäinen elämä sulla

        Kuulostaa puolustus puheelta ! Ja väkivallan hyväksymiseltä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa puolustus puheelta ! Ja väkivallan hyväksymiseltä !

        Kyllä kun katsoo "uhrin" toimintaa nii ei sielläkään mikään puhdas pulmunen asustele huumeita käyttää melkein päivittäin ja eikös tuossa häntä vähän aikaa sitten syytetty Raiskaudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun katsoo "uhrin" toimintaa nii ei sielläkään mikään puhdas pulmunen asustele huumeita käyttää melkein päivittäin ja eikös tuossa häntä vähän aikaa sitten syytetty Raiskaudesta

        Raiskaudesta? Onko se jonkinlainen rakkauden ja raiskaamisen yhtälö?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun katsoo "uhrin" toimintaa nii ei sielläkään mikään puhdas pulmunen asustele huumeita käyttää melkein päivittäin ja eikös tuossa häntä vähän aikaa sitten syytetty Raiskaudesta

        Hei nyt menee vittu yli elä puhu paskaa jossain tämmösessä anonyymipalstassa tiedät varmasti kuka olen joten tule ihan itse sanomaan ja mieluusti asioita mitkä ovat totta T uhri


    • Anonyymi

      Taitaa itse syytetty puolustella itseään..

    • Anonyymi

      Muuten hyvä mutta hovioikeuden päätös ei ole vielä lainvoimainen johon voi uhrin omaiset vielä hakea valituslupaa korkeimmasta oikeudesta ja jos se myönnetään niin mihin suuntaan syytetyn tuomio menee nii paha on sanoa kylmiltään yhtään mitään vaikka teko itsessään onkin raaka et siinä mielessä käräjäoikeuden tuomio olisi aiheellisempi ainakin omasta mielestä ja tässä viel linkki jos se on joltain päässyt menemään ohi syystä tai toisesta https://yle.fi/uutiset/3-12166111

      • Anonyymi

        Tämä asia kannattaa todellakin ottaa huomioon että asiassa on siis valitusoikeus eikä tuomio ole vielä lainvoimainen.!!
        Hovioikeuden tuomio ei ole oikeudenmukainen.


    • Anonyymi

      Taitaa kyllä olla uhri puolustelemassa itseään! Olen kuullut kylillä juttua että itse uhrikin on huumeisiin sekaantunut ja räyhää kylillä jatkuvasti... Ei kumpikaan tässä nyt aivan puhdas pulmunen ole.

      • Anonyymi

        Mitä siitä vaikka ei olisikaan puhdaspulmunen silti eikös tämä keskustelu ole aloitettu tuomion takia eikä sen takia että voidaan spekuloida sitä mitä uhri tekee vaikuttaa ihan siltä kun yrittäisit puolustaa syytettyä jotenkin etsimällä muista vikoja


    • Anonyymi

      Asiaan sen kummemmin perehtyneenä niin muistuttaisin että kyseessä on lapset joilla on pitkä elämä vielä elettävänä, aikuisilta ymmärrystä nuoruuden hölmöilyille ja opastusta oikealle polulle.

      • Anonyymi

        Esille tulleiden asioiden perusteella ei näille lapsille voi kovin pitkää elämää ennustaa. Kaikkea ei voi kuitata nuoruuden hölmöilyllä.


      • Anonyymi

        Vanhemmat usein itse samanlaisia uusavuttomia ! Eivät ymmärrä oikeaa väärästä !


    • Anonyymi

      Minusta aika erikoista toimintaa. Ei meidän nuoruudessa tuollaista tervettä köyden veto leikkiä ollut.

      • Anonyymi

        Se on tämä nykuinen mobiili ja nettimaailma sokaissut ihmiset eivät eroita faktaa fiktiosta !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe