Hei,
Elikkäs olis sellasta ongelmaa että toyota avensis - 00 bensa auton tyhjäkäynti heittelee ja välillä on sen verta alhainen että kuulostaa siltä että just ja just pysyy käynnissä.
Tänään esimerkiksi suht lämmin auto kun oli vasta ajettu niin käynnistin, kierrokset n. 600-700 ja kierrokset kävi n. 1200 ja laski takas seilaamaan alle 1000 kierrokseen. Niinkuin olisi kaasua painettu mutta niin en tehnyt.
Kokemuksia tai arvauksia mistähän tuo voisi johtua?
Taustatietoa että tulpat vaihdettu kesällä, vikakoodit luettu kesällä ja tuli P1061, lambdaa epäiltiin ja vaihettiin kun sen ilmoitti myös mutta ei auttanut.
Kiitos!
Toyota avensis tyhjäkäynti humppaa
7
3022
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko olla egr tukossa?
- Anonyymi
Olisko toi ilmoitus venyneestä jakoketjusta. Moottori ei tuossa tilassa oikein löydä säätöjä ja siksi kierrokset vaihtelee. Taitaa olla Toyotassa tyyppivika ja suosittelen jakoketjun vaihtoa, ennenkuin kokeeseen tulee vakavampia ongelmia. Itse lambdassa on harvoin vikaa, niin sen sijaan etsisin ongelman aiheutta kuin vaihtaisin sitä. Vertaa palovarottimeen hälytyksen aikana.
- Anonyymi
Ja tosiaan aloitukseen tarkennuksena että kylmänä auton kun käynnistää nii kierrokset pysyy siinä 1200 huiteilla ja pientä humppausta mutta lämpimänä auto tekee tuota että kierrokset alhaiset ja humppaavat isommin..
- Anonyymi
Ja myöskin tuntuu että autossa ei ole tehoja oikein. Mielestäni oli keväällä tehokkaampi mitä nykyisin.
- Anonyymi
Osta Audi niin humppaamis ongelmat loppuu.
- Anonyymi
Tämä on väärä palsta, täällä ei Toyotoihin tule vikaa!
- Anonyymi
Ehkä imusarjan tiivistevuoto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029