Onkohan viranomainen kartalla siinä että Oulussakin viihtyy 'ruotsalaisia', ne käy tuomassa tänne jotain tai hakemassa velkoja. Yöelämässä näkyy pari perusnaamaa ja paljon vaihtuvaa porukkaa, pelottavaa porukkaa. Kidutus videoita puhelimissa.
Ruotsin jengit
5
59
Vastaukset
- Anonyymi
Just Mtv 3 uutisissa klo 6.30 sanottiin,että ruotsissa sattunut tähän päivään 3.11 mennessä yli 200 ammuskelua,eli lähes jokapäivä.Kulleita 40 kymmentä,ruotsi on pohjolan villi länsi,vihervasemmisto pilasi maailman parhaan maan ja tätä samaa on tehty euroopassa ja tehdään yhä kiihtyvällä vauhdilla.Suomen vihervasemmisto haluaa samaa myös suomeen.Maat jotka vastustavat tätä hulluutta pakotetaan samaan linjaan,eli raiskauksia,ampumista ym.vihervasemmiston unelmaa.
- Anonyymi
290 ampumistapausta kuolleita 42...poliisi sanoo,että tämä jo ruotsissa arkirutiinia...
- Anonyymi
Vihreät sanoo ettei maahanmuuttoon liity pientäkään ongelmaa.
- Anonyymi
Venäläiset ovat uhka meilläkin, kuten Ruotsissa on nähty.
- Anonyymi
Nyt pitääs aleksanteri tupiton ottaa kantaa tähän, Saksalaislehti Bild.. väittää että ruotsi on euroopan vaarallisin maa???Stubbin pitäs nyt lähettää viestiä saksaan jotta mihin väite perustuu....ja tämä saksalais,afrikantähtipoika myös,rasismia omalla maaperällä...Saksalaislehti kyllä loukkaa stupin asiantuntemusta räväkästi...stubi kun sanoi ruotsin olevan turvallinen maa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782