Onko siellä muita ruokapaikkoja kuin tuo Luna. Kiuruvesi olisi puolessa välissä matkaa mökille. Näköjään poistavat Luna viestejä niin vähän epäilyttää taso. Tuli vaan katsottua sattumalta jakso terveestä. Seuraavan viikon Tampereen ravintolan pitäjät vaikutti ammattilaisilta jonka huomasi Välimäen puheistakin. Eivätkä ilmeilleet.
Muita ruokspaikkoja
31
2265
Vastaukset
- Anonyymi
Teboililta saa hyviä sämpylöitä 👍
- Anonyymi
Kierrä luna kaukaa! Rolssiin mee
- Anonyymi
Peltohovissa on hyvää ja maukasta ruokaa.
- Anonyymi
Luna ja Peltohovi on hyviä.
- Anonyymi
Jos oikeesti oot vaan ohikulku matkalla nii käy ihan vaan siinä apsilla. Tai aja mieluumin Pyhäsalmeen tai iisalmeen. Jos on ihan pakko pysähtyä nii keilahallille sitten.
- Anonyymi
Oletpa lapsellinen, kun kehotat matkailijoita ajamaan Kiuruveden ohi. Ei kyllä mitään ajatusta tuossa kommentissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa lapsellinen, kun kehotat matkailijoita ajamaan Kiuruveden ohi. Ei kyllä mitään ajatusta tuossa kommentissa.
Mutta onhan paras asia kiuruvedellä valtatie 27, harmi se liikenneympyrä kun joutuu hidastamaan. Tosin ihan yleisesti abcilla ei pitäs käydä kun vessassa. Saapa vähä s-ketjun rahoja vähemmäks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan paras asia kiuruvedellä valtatie 27, harmi se liikenneympyrä kun joutuu hidastamaan. Tosin ihan yleisesti abcilla ei pitäs käydä kun vessassa. Saapa vähä s-ketjun rahoja vähemmäks.
Kommari
- Anonyymi
Tampereen yrittäjät otti avun tosissaan vastaan, ja sitä oli kiva katsoa. Olivat liikkeellä aikuismaisella asenteella. Hieno jakso!
- Anonyymi
Sama mieltä. Jos ohjelmaan lähtee mukaan, ei kannata pelleillä, kuten Lunan jaksossa. Ei ollut mukavaa katsottavaa.
- Anonyymi
Niinpä juuri, kiuruvetiset naiset näyttelivät hihittäviä teinityttöjä. Liekö ollut tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri, kiuruvetiset naiset näyttelivät hihittäviä teinityttöjä. Liekö ollut tarkoitus?
Oli tarkoitus tai ei niin ei kukaan pakota katsomaan tvtä? Vai kateusko se ajaa tollottamaan sitä tv ruutua väkisellä?
- Anonyymi
Metsolasta kannattaa hakea perhepakkaus metsurin evästä, ja nakertaa sitä muovihaarukalla absin juttuparkissa.
- Anonyymi
No en minäkää ihroo söis. Nötkötit sitte erikseen. Eikä ihroo sitäpaitsi ees sua Metsolasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minäkää ihroo söis. Nötkötit sitte erikseen. Eikä ihroo sitäpaitsi ees sua Metsolasta
Ei saakkaan, mutta nötköttiä saa ja se on hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saakkaan, mutta nötköttiä saa ja se on hyvää.
Totta!
- Anonyymi
Peltohovi lounas ehdoton ykkönen.
- Anonyymi
Gasthaus palopaikasta pari litraa mykyrokkaa mukaan sillä pärjää pari päivää.Torstaisin tilattavissa.
- Anonyymi
Rolls
- Anonyymi
Minä syön repusta omia evväitä. Ravintelit minulle liian kalliita!
- Anonyymi
Kyllä näköjään toisetkin huomanneet seuraavan viikon jakson, jossa tamperelaisilla oli hyvä asenne ja olivat vastaanottavalla asenteella.
Kun taas nää Kiuruveden tytöt olivat tylyjä ja se vaalee luuli olevansa viettelevä ilmestys pyöritellen kutsuvasti silmiään. Ei tainnut tehota. Tais Hansia hymyilyttää ja katsojat tunsivat häpeää kun tuollaiset "mainostaa" Kiuruvettä.- Anonyymi
Sitä kateutta, kun telkkarissa kerrankin nätti kiuruvetinen nainen 😊
- Anonyymi
Just sopivan muodokas 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just sopivan muodokas 😊
On😊
- Anonyymi
Onhan niitä joka päivä ja monessakkii ohjelmassa
- Anonyymi
Kaikki ovat samanarvoisia sukupuolesta, suuntautumisesta, ihonväristä ja ruumiinrakenteesta riippumatta. Suvaitsevaisuus on rikkaus ❤
- Anonyymi
Lepakko on yö eläin
- Anonyymi
Yöeläin on yhdyssana.
- Anonyymi
Terävä havainto 😂😂
- Anonyymi
Peltohovi ,ABC, Kulttuurikeskus. Teboil. Pitseria torilla.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514