mulla on vappu kiljuu 30 litraaa juon niitä ja tarjoon kamuillle ni eiköhä pilluuu saaa siis vappu pilluuuu...
juon...ja nain
lapizi
3
657
Vastaukset
- minä vain
mennä huonosti kun pitää tarjota kavereille ensin humalluttavat juomat ennenkuin saa!!Voi raukka, hanki elämä!
- kaunia
Taijat olla vitun ruma! Pitää eka juottaa kännii toinen osapuoli että saa pillua.. naurettava apina olet..
- bidral
lapsilla on lasten huvit ja aikuisilla aikuisten sillä tavoin molemmat on tyytyväisiä=D
kilju on kyllä aika syvältä etenkin jos on ikää ostaa väkeviä. ja jos vappu pillu on uusi ihmisten kierrätys tapa niin nou thanks mutta minä olenkin nainen... ja hetero ja naimisissa ja ikää 18 enkä kadu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810