Tänäkillä ongelmia hyundai perheen kanssa ja ei pääse ajamaan.
Tänäkki sivuun
34
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Mökkiperällä kuulemma kisan paikka!!!
- Anonyymi
Yllätti kyllä että sai nyt jo kenkää. Ajattelin että olis vielä ensi vuoden katteltu että tuleeko mitään ja sitte vasta.
- Anonyymi
Miksi sarjan nopein kuski saisi kenkää...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sarjan nopein kuski saisi kenkää...?
Koska on muokannut kisansa. Kyllä nyt joku syy täytyy olla..ei hyvin vuoksi ketään potkita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on muokannut kisansa. Kyllä nyt joku syy täytyy olla..ei hyvin vuoksi ketään potkita.
Viimeinen niitti taisi olla kataloniassa ku veti 2 kertaa pihalle ja pääsi vain 3 ek puoleen väliin minne leikki loppui. Saiko heti monoa kun ei jatkanut muina päivinä? Ja ei jatka näköjään enää muissakaan ralleissa? Ei ihme vaikka tuleekin hyundai perheen kanssa kränää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sarjan nopein kuski saisi kenkää...?
Nopein ajamaan ulos? Taitaa olal ensi kauden ulosajajan paikka varattu Oliverille, jonkun pitäisi päästä maaliinkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska on muokannut kisansa. Kyllä nyt joku syy täytyy olla..ei hyvin vuoksi ketään potkita.
Miten kisa muokataan?
- Anonyymi
Menihän se Tänäk sivuun. Ei muuten tieltä ulos pääsekkään. Hiekkakasaan törmäilystäkin vois tulla kenkää.
- Anonyymi
Hyvin on kyllä päässyt tieltä pois tänäk tänä vuonna. On palannut normi tasollensa.
- Anonyymi
Sori vaan ,ketään ei oo potkittu pois....!
- Anonyymi
Juu ei, siirretty ystävällisesti sivuun. Ei nykypäivänä potkita..se oli 1800 luvulla sellaista ,ei enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei, siirretty ystävällisesti sivuun. Ei nykypäivänä potkita..se oli 1800 luvulla sellaista ,ei enää.
No ei ees siirretty sivuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ees siirretty sivuun!
Joutu sitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutu sitte.
Oliskin saanu potkut, olis vielä mielenkiitosempi ens kausi.. taitaa vaan olla hyundain nopein kuski. Auto vaan ei kestä kun voitosta ajetaan...ens vuonna sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin saanu potkut, olis vielä mielenkiitosempi ens kausi.. taitaa vaan olla hyundain nopein kuski. Auto vaan ei kestä kun voitosta ajetaan...ens vuonna sitten...
Joo, ei noita ole suunniteltu pelloilla ajeluun ja puihin törmäilyyn :(
- Anonyymi
On kyllä sääli. Olisihan sitä vielä vuoden kattellu.
- Anonyymi
Kyllä saat katella vielä pitkään!
- Anonyymi
Ihan kiva ollut katsoa hänen uran ensimmäisiä vuosia kun tuli romua ja näyttäviä tilanteita. ja sitten tämä vuosi ollut kanssa kiva katsoa kun on kans puska heilunut. Ei mitään tasa paksua suorittamista . Yleisö tykkää kun rytisee. No mut ,kaikki kiva loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva ollut katsoa hänen uran ensimmäisiä vuosia kun tuli romua ja näyttäviä tilanteita. ja sitten tämä vuosi ollut kanssa kiva katsoa kun on kans puska heilunut. Ei mitään tasa paksua suorittamista . Yleisö tykkää kun rytisee. No mut ,kaikki kiva loppuu aikanaan.
Joo mut harva on maailmanmestari....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut harva on maailmanmestari....
Se Mestaruus vuosi oli tasapaksu vuosi tänakilta. Ei yhtään tänäkin tyylistä vaan oli tasaista hyvää suorittamista. Katsojan näkökulmasta tylsää. Muut vuodet onkin ollut normi tänakkia ja tosi hieno seurata kun vedetään limitillä niin että metsä kutsui ja akut lentää.
- Anonyymi
Tää on kyllä mielenkiintoinen fooruumi!
- Anonyymi
Ei pelkästään mielenkiintoinen, vaan paras!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkästään mielenkiintoinen, vaan paras!
No siitä voidaan olla montaa mieltä....
- Anonyymi
Nii on. Urpot haukkuu suomalaisia kuskeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii on. Urpot haukkuu suomalaisia kuskeja.
Tänak ei taida olla suomalainen.
- Anonyymi
Onkohan ralleissa miten paljon homoja.
- Anonyymi
"Arvio MM-rallikuljettajien peruspalkoista kaudella 2021
Sébastien Ogier 6,5–7 milj. euroa
Ott Tänak 6–6,5
Thierry Neuville 5–5,5
Elfyn Evans 1,5–2
Kalle Rovanperä 1–1,5
Takamoto Katsuta 0,5 –1
Sen lisäksi menestymisestä muistetaan siten, että osakilpailuvoitto lihottaa tilipussia tavallisesti kymmenellä prosentilla peruspalkan arvosta. Myös kakkos- ja kolmoissijoista palkitaan viiden ja 2,5 prosentin osuuksilla.
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/1bdba7be-4831-4160-834a-207983983798
Jännää että Hyundai maksaa peltorallista yli 6 miljoonaa :)- Anonyymi
"Rovanperä tienasi verotietojen mukaan 49 014 euroa, mutta nuoren kuljettajan todelliset tulot ovat suuremmat. Rovanperä muutti alkuvuodesta 2020 Viroon, joten Suomen-tiedot eivät ole koko totuus."
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/40715b3b-1cf5-4d29-b1fc-e20037496ac7
Onkohan ollut muuta syytä kuin pienempi vero%. Todellisuudessa taitaa kuitenkin asua enemmän Suomessa ja käyttää palveluja, joten pitäisi maksaa verotkin tänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rovanperä tienasi verotietojen mukaan 49 014 euroa, mutta nuoren kuljettajan todelliset tulot ovat suuremmat. Rovanperä muutti alkuvuodesta 2020 Viroon, joten Suomen-tiedot eivät ole koko totuus."
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/40715b3b-1cf5-4d29-b1fc-e20037496ac7
Onkohan ollut muuta syytä kuin pienempi vero%. Todellisuudessa taitaa kuitenkin asua enemmän Suomessa ja käyttää palveluja, joten pitäisi maksaa verotkin tänne.Meinaatko että käyttää julkisia palveluja täällä? Epäilen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että käyttää julkisia palveluja täällä? Epäilen....
Varmaan moniakin, ainakin maanteitä, tv, radio, vesijohto, viemäri...
- Anonyymi
tänäkkikin kävi suomessa vessassa eikä maksa tänne mitään. tuli vielä autolla ja pesi kätensä meidän vedellä kun ei muistanu omaa tuoda.
- Anonyymi
ja nööville teki kasan kanssa.
- Anonyymi
Missähän Tänak ajaa ensi vuonna, varmaankin Viron kansallista rallia.
- Anonyymi
Voi se sielläkin ajaa mm- sarjan lisäks...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504