Jätkä pakeni Dubaihin häpeämään.
Stefun ulosottolista on synkkää luettavaa - verottajalla vaatimuksia myös ponifirmalle
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jep nuo kaikki löytyy netistä jos tietää mistä hakee tiedot.
- Anonyymi
Ei auta ja en usko et mies edes tietää mitä on häpeäminen. Noloa noloa todellakin .😖
- Anonyymi
Jakanut paljon kuvaa Dubaista...yrittää jotenkin röyhkeydellä ja
luksuksen esittelyllä "hämätä"...häpeämisestä en tiedä.
Jos osaisi hävetä, ei mitään näitä sekoiluja olisi ollut. - Anonyymi
Eihän tuo valtava summa yksi kymppitonni firmalla ulosotossa. Jos miehellä olisi järkeä, olisi jättänyt Dubain matkan väliin ja kuitannut matkarahoilla ulosotot, mutta pitihän daamin päästä kuvaamaan itseään tuonne voi voi tuota feikkielämää , velkarahallako? Eikö tuo mies ole oppinut jo niistä limukyydeistä, lasku seuraa perässä. En ole kateellinen, surullinen lähinnä, kun mies ei ymmärrä .....
- Anonyymi
Lyhyellä matematiikalla selviää, että monet laskut olisi maksanut
niillä summilla, joita mademoisellen ostereihin yms. luksusasioihi
on mennyt...- Anonyymi
Lokki varmaan kiristää "jos et vie Dubaihin, maksa ostereita, viinoja, laukkuja ja anusvalkaisuja niin etsin toisen elättäjän".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lokki varmaan kiristää "jos et vie Dubaihin, maksa ostereita, viinoja, laukkuja ja anusvalkaisuja niin etsin toisen elättäjän".
Sun ikä on?
- Anonyymi
Ei tuo teini osaa hävetä.
- Anonyymi
Stefuhan on saanut maksettua velkojaan hyvin.
Velkaahan oli vielä keväällä yli 100 K, heinäkuussa 85 K ja nyt enää 35 K, suunta on siis oikein hyvä ja tätä mallia noudattamalla hän pääsee pian veloistaan.
On monia, jotka ei maksa ulosottojaan, Stefu selvästi kuitenkin aina hoitaa velkansa, vaikka päästääkin laskunsa menemään perintään.
Hyvä Stefu, jatka samaan malliin!Olivatko nuo maitsemasi 100 tonnia Stefanin henkilökohtaisia velkoja, vaiko yritysten velkoja?
Jos ne olivat Stefanin henkilökohtaisia velkoja, niin Stefanin on pitänyt maksaa yrityksistään hiton isoja palkkoja itselleen, jotta on pystynyt noinkin paljon lyhentämään velkojaan. Se taas tietää sitä, että jos hän on maksanut itselleen ylisuuria palkkoja firman maksukykyyn nähden, niin se on velallisen epärehellisyyttä. Eli tuolloin yritys on joutunut maksuvaikeuksiin tj:n nostamien ylisuurten palkkojen takia ja yritys ei ole pystynyt suoritumaan mm. lakisääteisistä maksuista muista vastuista.
Toi, jos mikä on velallisen epärehellisyyttä.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Olivatko nuo maitsemasi 100 tonnia Stefanin henkilökohtaisia velkoja, vaiko yritysten velkoja?
Jos ne olivat Stefanin henkilökohtaisia velkoja, niin Stefanin on pitänyt maksaa yrityksistään hiton isoja palkkoja itselleen, jotta on pystynyt noinkin paljon lyhentämään velkojaan. Se taas tietää sitä, että jos hän on maksanut itselleen ylisuuria palkkoja firman maksukykyyn nähden, niin se on velallisen epärehellisyyttä. Eli tuolloin yritys on joutunut maksuvaikeuksiin tj:n nostamien ylisuurten palkkojen takia ja yritys ei ole pystynyt suoritumaan mm. lakisääteisistä maksuista muista vastuista.
Toi, jos mikä on velallisen epärehellisyyttä.Älä jaksa.
Turhaa spekuat velallisen epärehellisyyksistä tässä kohden, kun ne on ihan sinun omia mietelmiäsi.
Tuo keväinen satatonnia oli Stefun henkilökohtaiset, että firman velat yhteensä.
On lyhentänyt molempia hyvin ja nyt on velkaa kaikkineen enää tuo noin 35K.
Viidessä kuukaudessa maksellut 65 K pois, minusta se on hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa.
Turhaa spekuat velallisen epärehellisyyksistä tässä kohden, kun ne on ihan sinun omia mietelmiäsi.
Tuo keväinen satatonnia oli Stefun henkilökohtaiset, että firman velat yhteensä.
On lyhentänyt molempia hyvin ja nyt on velkaa kaikkineen enää tuo noin 35K.
Viidessä kuukaudessa maksellut 65 K pois, minusta se on hyvin.Faktat tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa.
Turhaa spekuat velallisen epärehellisyyksistä tässä kohden, kun ne on ihan sinun omia mietelmiäsi.
Tuo keväinen satatonnia oli Stefun henkilökohtaiset, että firman velat yhteensä.
On lyhentänyt molempia hyvin ja nyt on velkaa kaikkineen enää tuo noin 35K.
Viidessä kuukaudessa maksellut 65 K pois, minusta se on hyvin.Jatkuvasti tuo on veloissa, miten paljon lienee velkaa " kavereilleen", muista tahoista puhumattakaan. Ei poliisi ole turhaan käynnistänyt esitutkintaa velallisen epärehellisyydestä ja kavalluksesta. Pulassa on Therman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat tähän?
Uudessa Seiskassa viimeisimmät velat, edelliset velat löytyy Seiskasta heinäkuun alun julkaisussa. Seiskan mainos löytyy tämän sivun reunasta.
- Anonyymi
Hyvä Stefu🤣🤣🤣
- Anonyymi
Toivottavasti joutuu vankilaan.
- Anonyymi
Hyvin taitaa Stefulla kuitenkin pyyhkiä moneen muuhun verrattuna…
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435