Stefun ulosottolista on synkkää luettavaa - verottajalla vaatimuksia myös ponifirmalle

Anonyymi

Jätkä pakeni Dubaihin häpeämään.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jep nuo kaikki löytyy netistä jos tietää mistä hakee tiedot.

    • Anonyymi

      Ei auta ja en usko et mies edes tietää mitä on häpeäminen. Noloa noloa todellakin .😖

    • Anonyymi

      Jakanut paljon kuvaa Dubaista...yrittää jotenkin röyhkeydellä ja
      luksuksen esittelyllä "hämätä"...häpeämisestä en tiedä.
      Jos osaisi hävetä, ei mitään näitä sekoiluja olisi ollut.

    • Anonyymi

      Eihän tuo valtava summa yksi kymppitonni firmalla ulosotossa. Jos miehellä olisi järkeä, olisi jättänyt Dubain matkan väliin ja kuitannut matkarahoilla ulosotot, mutta pitihän daamin päästä kuvaamaan itseään tuonne voi voi tuota feikkielämää , velkarahallako? Eikö tuo mies ole oppinut jo niistä limukyydeistä, lasku seuraa perässä. En ole kateellinen, surullinen lähinnä, kun mies ei ymmärrä .....

    • Anonyymi

      Lyhyellä matematiikalla selviää, että monet laskut olisi maksanut
      niillä summilla, joita mademoisellen ostereihin yms. luksusasioihi
      on mennyt...

      • Anonyymi

        Lokki varmaan kiristää "jos et vie Dubaihin, maksa ostereita, viinoja, laukkuja ja anusvalkaisuja niin etsin toisen elättäjän".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lokki varmaan kiristää "jos et vie Dubaihin, maksa ostereita, viinoja, laukkuja ja anusvalkaisuja niin etsin toisen elättäjän".

        Sun ikä on?


    • Anonyymi

      Ei tuo teini osaa hävetä.

    • Anonyymi

      Stefuhan on saanut maksettua velkojaan hyvin.
      Velkaahan oli vielä keväällä yli 100 K, heinäkuussa 85 K ja nyt enää 35 K, suunta on siis oikein hyvä ja tätä mallia noudattamalla hän pääsee pian veloistaan.
      On monia, jotka ei maksa ulosottojaan, Stefu selvästi kuitenkin aina hoitaa velkansa, vaikka päästääkin laskunsa menemään perintään.
      Hyvä Stefu, jatka samaan malliin!

      • Olivatko nuo maitsemasi 100 tonnia Stefanin henkilökohtaisia velkoja, vaiko yritysten velkoja?

        Jos ne olivat Stefanin henkilökohtaisia velkoja, niin Stefanin on pitänyt maksaa yrityksistään hiton isoja palkkoja itselleen, jotta on pystynyt noinkin paljon lyhentämään velkojaan. Se taas tietää sitä, että jos hän on maksanut itselleen ylisuuria palkkoja firman maksukykyyn nähden, niin se on velallisen epärehellisyyttä. Eli tuolloin yritys on joutunut maksuvaikeuksiin tj:n nostamien ylisuurten palkkojen takia ja yritys ei ole pystynyt suoritumaan mm. lakisääteisistä maksuista muista vastuista.

        Toi, jos mikä on velallisen epärehellisyyttä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Olivatko nuo maitsemasi 100 tonnia Stefanin henkilökohtaisia velkoja, vaiko yritysten velkoja?

        Jos ne olivat Stefanin henkilökohtaisia velkoja, niin Stefanin on pitänyt maksaa yrityksistään hiton isoja palkkoja itselleen, jotta on pystynyt noinkin paljon lyhentämään velkojaan. Se taas tietää sitä, että jos hän on maksanut itselleen ylisuuria palkkoja firman maksukykyyn nähden, niin se on velallisen epärehellisyyttä. Eli tuolloin yritys on joutunut maksuvaikeuksiin tj:n nostamien ylisuurten palkkojen takia ja yritys ei ole pystynyt suoritumaan mm. lakisääteisistä maksuista muista vastuista.

        Toi, jos mikä on velallisen epärehellisyyttä.

        Älä jaksa.
        Turhaa spekuat velallisen epärehellisyyksistä tässä kohden, kun ne on ihan sinun omia mietelmiäsi.
        Tuo keväinen satatonnia oli Stefun henkilökohtaiset, että firman velat yhteensä.
        On lyhentänyt molempia hyvin ja nyt on velkaa kaikkineen enää tuo noin 35K.
        Viidessä kuukaudessa maksellut 65 K pois, minusta se on hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa.
        Turhaa spekuat velallisen epärehellisyyksistä tässä kohden, kun ne on ihan sinun omia mietelmiäsi.
        Tuo keväinen satatonnia oli Stefun henkilökohtaiset, että firman velat yhteensä.
        On lyhentänyt molempia hyvin ja nyt on velkaa kaikkineen enää tuo noin 35K.
        Viidessä kuukaudessa maksellut 65 K pois, minusta se on hyvin.

        Faktat tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa.
        Turhaa spekuat velallisen epärehellisyyksistä tässä kohden, kun ne on ihan sinun omia mietelmiäsi.
        Tuo keväinen satatonnia oli Stefun henkilökohtaiset, että firman velat yhteensä.
        On lyhentänyt molempia hyvin ja nyt on velkaa kaikkineen enää tuo noin 35K.
        Viidessä kuukaudessa maksellut 65 K pois, minusta se on hyvin.

        Jatkuvasti tuo on veloissa, miten paljon lienee velkaa " kavereilleen", muista tahoista puhumattakaan. Ei poliisi ole turhaan käynnistänyt esitutkintaa velallisen epärehellisyydestä ja kavalluksesta. Pulassa on Therman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat tähän?

        Uudessa Seiskassa viimeisimmät velat, edelliset velat löytyy Seiskasta heinäkuun alun julkaisussa. Seiskan mainos löytyy tämän sivun reunasta.


      • Anonyymi

        Hyvä Stefu🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Toivottavasti joutuu vankilaan.

    • Anonyymi

      Hyvin taitaa Stefulla kuitenkin pyyhkiä moneen muuhun verrattuna…

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe