Joutsenlaulu

Anonyymi

Radiossa soi Yön Joutsenlaulu! Tulipa ikävä sinua P!

20

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on mun lemppari. Ihana. Ja Yön musiikki.. eritoten kasarilta.

      -P.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja J?

      • Anonyymi

        Ei vaan K.


      • Anonyymi

        Täällä yks toinen j.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks toinen j.

        Niin? Kerro enemmän?


    • Anonyymi

      https://youtu.be/IOSJbHw2JXc

      Niin parasta yhä edelleen ❤ osasin nuorena etenkin Varietee levyltä kaikki biisit ulkoa ja nyt reilu 40 nää menee yhä ihon alle.

    • Anonyymi

      Oletko n vai m?

      -P

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies, jonka tunnen.

        -P.


      • Anonyymi

        Mies, K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, K.

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies, jonka tunnen.

        -P.

        Ei voi olla totta että osui...täällä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta että osui...täällä?!

        Ei todellisuudessa olekaan totta.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*

        Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002

        Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin

        Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen

        Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy

        Julkastu 1995

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)

        Toinen mikä mulla oli, oli tää


        https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/


        Sen julkaisu vuosi oli 2001


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*

        Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002

        Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002

        Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin

        Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen

        Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy

        Julkastu 1995

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)

        Toinen mikä mulla oli, oli tää


        https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/


        Sen julkaisu vuosi oli 2001

        Yö suodiossa ysärillä?

        Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yö suodiossa ysärillä?

        Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..

        Mut ei sun mias tänne mitään yön joutsenlauluu linkannu vaan mä.

        Et turhaan unelmoit einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002

        Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon

        Niin oli mutta Yön biisejä kuunneltiin jo Kasari aikoina samoin Dingon biisejä.


    • Anonyymi

      Joutsenlaulu tarkoittaa laulua, jonka uskomuksen mukaan joutsen laulaa juuri ennen kuolemaansa kauniimmin kuin koskaan. Tämän on uskottu koskevan varsinkin kyhmyjoutsenta, joka ei yleensä laula. Sanontana joutsenlaulu tarkoittaa viimeistä esiintymistä, suoritusta tai saavutusta – mahdollisesti edeltäviä parempaa – ennen jonkin päättymistä tai ihmisen kuolemaa. Todella vaikuttava ja traaginen kappale,ei siis todellakaan mikään perinteisen romanttinen rakkauslaulu. Laitan tähän vielä alkuperäisen videon. Aplle tsemppiä!
      https://www.youtube.com/watch?v=krZwxSDhVJ8

    • Anonyymi

      Niin... Tosiaankin. Kyllähän se saa.


      "Tuo tuska kiinni saa

      Kenet vain haluaa..."

    • Anonyymi

      -P? Oletko se sinä? Kerro minkä väriset silmäsi on? Muistan ne vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe