Radiossa soi Yön Joutsenlaulu! Tulipa ikävä sinua P!
Joutsenlaulu
Anonyymi
2099
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 20
Vanhimmat
Se on mun lemppari. Ihana. Ja Yön musiikki.. eritoten kasarilta.
-P.
Onko aloittaja J?
Ei vaan K.
Täällä yks toinen j.
Niin? Kerro enemmän?
https://youtu.be/IOSJbHw2JXc
Niin parasta yhä edelleen ❤ osasin nuorena etenkin Varietee levyltä kaikki biisit ulkoa ja nyt reilu 40 nää menee yhä ihon alle.
Oletko n vai m?
-P
Aloittaja on mies, jonka tunnen.
-P.
Mies, K.
Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
*R.I.P Olli*
Ei voi olla totta että osui...täällä?!
Ei todellisuudessa olekaan totta.😄
Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002
Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin
Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen
Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy
Julkastu 1995
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)
Toinen mikä mulla oli, oli tää
https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/
Sen julkaisu vuosi oli 2001
Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002
Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon
Yö suodiossa ysärillä?
Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..
Mut ei sun mias tänne mitään yön joutsenlauluu linkannu vaan mä.
Et turhaan unelmoit einstein
Niin oli mutta Yön biisejä kuunneltiin jo Kasari aikoina samoin Dingon biisejä.
Joutsenlaulu tarkoittaa laulua, jonka uskomuksen mukaan joutsen laulaa juuri ennen kuolemaansa kauniimmin kuin koskaan. Tämän on uskottu koskevan varsinkin kyhmyjoutsenta, joka ei yleensä laula. Sanontana joutsenlaulu tarkoittaa viimeistä esiintymistä, suoritusta tai saavutusta – mahdollisesti edeltäviä parempaa – ennen jonkin päättymistä tai ihmisen kuolemaa. Todella vaikuttava ja traaginen kappale,ei siis todellakaan mikään perinteisen romanttinen rakkauslaulu. Laitan tähän vielä alkuperäisen videon. Aplle tsemppiä!
https://www.youtube.com/watch?v=krZwxSDhVJ8
Niin... Tosiaankin. Kyllähän se saa.
"Tuo tuska kiinni saa
Kenet vain haluaa..."
-P? Oletko se sinä? Kerro minkä väriset silmäsi on? Muistan ne vieläkin.