Joutsenlaulu

Anonyymi

Radiossa soi Yön Joutsenlaulu! Tulipa ikävä sinua P!

20

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on mun lemppari. Ihana. Ja Yön musiikki.. eritoten kasarilta.

      -P.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja J?

      • Anonyymi

        Ei vaan K.


      • Anonyymi

        Täällä yks toinen j.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks toinen j.

        Niin? Kerro enemmän?


    • Anonyymi

      https://youtu.be/IOSJbHw2JXc

      Niin parasta yhä edelleen ❤ osasin nuorena etenkin Varietee levyltä kaikki biisit ulkoa ja nyt reilu 40 nää menee yhä ihon alle.

    • Anonyymi

      Oletko n vai m?

      -P

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies, jonka tunnen.

        -P.


      • Anonyymi

        Mies, K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, K.

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies, jonka tunnen.

        -P.

        Ei voi olla totta että osui...täällä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta että osui...täällä?!

        Ei todellisuudessa olekaan totta.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*

        Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002

        Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin

        Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen

        Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy

        Julkastu 1995

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)

        Toinen mikä mulla oli, oli tää


        https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/


        Sen julkaisu vuosi oli 2001


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*

        Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002

        Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002

        Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin

        Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen

        Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy

        Julkastu 1995

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)

        Toinen mikä mulla oli, oli tää


        https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/


        Sen julkaisu vuosi oli 2001

        Yö suodiossa ysärillä?

        Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yö suodiossa ysärillä?

        Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..

        Mut ei sun mias tänne mitään yön joutsenlauluu linkannu vaan mä.

        Et turhaan unelmoit einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002

        Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon

        Niin oli mutta Yön biisejä kuunneltiin jo Kasari aikoina samoin Dingon biisejä.


    • Anonyymi

      Joutsenlaulu tarkoittaa laulua, jonka uskomuksen mukaan joutsen laulaa juuri ennen kuolemaansa kauniimmin kuin koskaan. Tämän on uskottu koskevan varsinkin kyhmyjoutsenta, joka ei yleensä laula. Sanontana joutsenlaulu tarkoittaa viimeistä esiintymistä, suoritusta tai saavutusta – mahdollisesti edeltäviä parempaa – ennen jonkin päättymistä tai ihmisen kuolemaa. Todella vaikuttava ja traaginen kappale,ei siis todellakaan mikään perinteisen romanttinen rakkauslaulu. Laitan tähän vielä alkuperäisen videon. Aplle tsemppiä!
      https://www.youtube.com/watch?v=krZwxSDhVJ8

    • Anonyymi

      Niin... Tosiaankin. Kyllähän se saa.


      "Tuo tuska kiinni saa

      Kenet vain haluaa..."

    • Anonyymi

      -P? Oletko se sinä? Kerro minkä väriset silmäsi on? Muistan ne vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe