Joutsenlaulu

Anonyymi

Radiossa soi Yön Joutsenlaulu! Tulipa ikävä sinua P!

20

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on mun lemppari. Ihana. Ja Yön musiikki.. eritoten kasarilta.

      -P.

    • Anonyymi

      Onko aloittaja J?

      • Anonyymi

        Ei vaan K.


      • Anonyymi

        Täällä yks toinen j.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks toinen j.

        Niin? Kerro enemmän?


    • Anonyymi

      https://youtu.be/IOSJbHw2JXc

      Niin parasta yhä edelleen ❤ osasin nuorena etenkin Varietee levyltä kaikki biisit ulkoa ja nyt reilu 40 nää menee yhä ihon alle.

    • Anonyymi

      Oletko n vai m?

      -P

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies, jonka tunnen.

        -P.


      • Anonyymi

        Mies, K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, K.

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies, jonka tunnen.

        -P.

        Ei voi olla totta että osui...täällä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta että osui...täällä?!

        Ei todellisuudessa olekaan totta.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*

        Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002

        Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin

        Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen

        Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy

        Julkastu 1995

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)

        Toinen mikä mulla oli, oli tää


        https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/


        Sen julkaisu vuosi oli 2001


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
        *R.I.P Olli*

        Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002

        Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002

        Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin

        Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen

        Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy

        Julkastu 1995

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)

        Toinen mikä mulla oli, oli tää


        https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/


        Sen julkaisu vuosi oli 2001

        Yö suodiossa ysärillä?

        Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yö suodiossa ysärillä?

        Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..

        Mut ei sun mias tänne mitään yön joutsenlauluu linkannu vaan mä.

        Et turhaan unelmoit einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002

        Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon

        Niin oli mutta Yön biisejä kuunneltiin jo Kasari aikoina samoin Dingon biisejä.


    • Anonyymi

      Joutsenlaulu tarkoittaa laulua, jonka uskomuksen mukaan joutsen laulaa juuri ennen kuolemaansa kauniimmin kuin koskaan. Tämän on uskottu koskevan varsinkin kyhmyjoutsenta, joka ei yleensä laula. Sanontana joutsenlaulu tarkoittaa viimeistä esiintymistä, suoritusta tai saavutusta – mahdollisesti edeltäviä parempaa – ennen jonkin päättymistä tai ihmisen kuolemaa. Todella vaikuttava ja traaginen kappale,ei siis todellakaan mikään perinteisen romanttinen rakkauslaulu. Laitan tähän vielä alkuperäisen videon. Aplle tsemppiä!
      https://www.youtube.com/watch?v=krZwxSDhVJ8

    • Anonyymi

      Niin... Tosiaankin. Kyllähän se saa.


      "Tuo tuska kiinni saa

      Kenet vain haluaa..."

    • Anonyymi

      -P? Oletko se sinä? Kerro minkä väriset silmäsi on? Muistan ne vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe