Radiossa soi Yön Joutsenlaulu! Tulipa ikävä sinua P!
Joutsenlaulu
20
99
Vastaukset
- Anonyymi
Se on mun lemppari. Ihana. Ja Yön musiikki.. eritoten kasarilta.
-P. - Anonyymi
Onko aloittaja J?
- Anonyymi
Ei vaan K.
- Anonyymi
Täällä yks toinen j.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yks toinen j.
Niin? Kerro enemmän?
- Anonyymi
https://youtu.be/IOSJbHw2JXc
Niin parasta yhä edelleen ❤ osasin nuorena etenkin Varietee levyltä kaikki biisit ulkoa ja nyt reilu 40 nää menee yhä ihon alle. - Anonyymi
Oletko n vai m?
-P- Anonyymi
Aloittaja on mies, jonka tunnen.
-P. - Anonyymi
Mies, K.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies, K.
Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
*R.I.P Olli* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on mies, jonka tunnen.
-P.Ei voi olla totta että osui...täällä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla totta että osui...täällä?!
Ei todellisuudessa olekaan totta.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
*R.I.P Olli*Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002
Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin
Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen
Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy
Julkastu 1995
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)
Toinen mikä mulla oli, oli tää
https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/
Sen julkaisu vuosi oli 2001 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tais olla 1986? ...kun varsinkin sinä P tykkäsit Yön biiseistä. Siksi tuli ikävä kun kuulin Joutsenlaulun....
*R.I.P Olli*Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002
Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks yö oo ollu suosiossa vuosina 1998-2002
Nehän soi radiossa ja uudelleen levytettiin kokoelmalevyjäkin
Terveisin: yön biiseistä tänne juuri joutsenlaulua lähiaikoina linkannut 1985 syntynyt nainen
Mulla oli teininä esim. Tää kokoelmalevy
Julkastu 1995
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Parhaat_(Yö)
Toinen mikä mulla oli, oli tää
https://www.levykauppax.fi/artist/yo/legenda_yon_36_suurinta_hittia/
Sen julkaisu vuosi oli 2001Yö suodiossa ysärillä?
Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yö suodiossa ysärillä?
Joo uusintakierroksella. Suosituimmillaan ollu kasarin alussa Varieteen ja Joutsenlaulun aikaan..Mut ei sun mias tänne mitään yön joutsenlauluu linkannu vaan mä.
Et turhaan unelmoit einstein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöhän oli uudessa suosiossa just tuolloin kun vietin teinivuosiani 1997-2002
Sehän keikkaili ja julkas kokoelmalevyjä ja soi radios paljonNiin oli mutta Yön biisejä kuunneltiin jo Kasari aikoina samoin Dingon biisejä.
- Anonyymi
Joutsenlaulu tarkoittaa laulua, jonka uskomuksen mukaan joutsen laulaa juuri ennen kuolemaansa kauniimmin kuin koskaan. Tämän on uskottu koskevan varsinkin kyhmyjoutsenta, joka ei yleensä laula. Sanontana joutsenlaulu tarkoittaa viimeistä esiintymistä, suoritusta tai saavutusta – mahdollisesti edeltäviä parempaa – ennen jonkin päättymistä tai ihmisen kuolemaa. Todella vaikuttava ja traaginen kappale,ei siis todellakaan mikään perinteisen romanttinen rakkauslaulu. Laitan tähän vielä alkuperäisen videon. Aplle tsemppiä!
https://www.youtube.com/watch?v=krZwxSDhVJ8 - Anonyymi
Niin... Tosiaankin. Kyllähän se saa.
"Tuo tuska kiinni saa
Kenet vain haluaa..." - Anonyymi
-P? Oletko se sinä? Kerro minkä väriset silmäsi on? Muistan ne vieläkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384