Niin asteeksi en tiedä miten m/S Estonia lastattiin.?

Anonyymi

Viimmeinen lähtö Tallinasta?

Laatatkinko alus perästä .

Vai.

Keulasta päin.

29

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keulasta lastausta puoltaisi tämä ajorampin poistaminen.

      Miten on .

      Laatatkinko?
      Alus lastatiin keulasta ?
      Alus lastattiin perästä ?

      • Anonyymi

        Käy kattomassa. Käsittääkseni autot on vielä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kattomassa. Käsittääkseni autot on vielä siellä.

        Niin kummalta puolen lastattiin

        Edestä.

        Takaa.

        Tässä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kattomassa. Käsittääkseni autot on vielä siellä.

        Katsomalla sen näkee, eikä tarkalla kuulolla.


    • Anonyymi

      Yleensä juopot lastataan laivaan sivusta.

      • Anonyymi

        Juu, juopot lastaaan laivaan sivusta ja sivusta myös haetaan pois tuomisineen.


    • Anonyymi

      Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta.

    • Anonyymi

      Asian selvittämin voisi onnistua .

      Jos tämä rekka auton kuljettaja jolle jäi vain auton avaimet rekasta joka on itämeren pohjassa.

      Ehkä hänen kertomaa on jossain....?

      Siis miten Estonia lastattiin viimeiselle matkalle , keulasta , perästä.

      Tässä se pointti.

      • Anonyymi

        Tuo on tärkeää. Siitä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.


      • Anonyymi

        Eikös siihen ole jo vastattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siihen ole jo vastattu?

        "Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta."

        ON videoita joissa lastataan perästä , keulasta.
        Mutta mistään en ole löytänyt sitä oikeaa tietoa , ainoastaan näitä "erikoisasijantuntioita".

        Jos lauttaan on lastattu viime hetkessä muutamia "kuormaautoja" .
        On esitetty , että ajoneuvoja olisi ajettu laivasta ulos mereen ?!

        No kummasta päästä alusta , moinen ulosajo on voinut tapahtua?

        Kuvat mitä autokannelta on julkaistu niissä ei näy mitään ajoneuvoja, vaikka laivan keulasta on esteetön näkymä autokannelle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta."

        ON videoita joissa lastataan perästä , keulasta.
        Mutta mistään en ole löytänyt sitä oikeaa tietoa , ainoastaan näitä "erikoisasijantuntioita".

        Jos lauttaan on lastattu viime hetkessä muutamia "kuormaautoja" .
        On esitetty , että ajoneuvoja olisi ajettu laivasta ulos mereen ?!

        No kummasta päästä alusta , moinen ulosajo on voinut tapahtua?

        Kuvat mitä autokannelta on julkaistu niissä ei näy mitään ajoneuvoja, vaikka laivan keulasta on esteetön näkymä autokannelle .

        Kaikki Googlella löytämäni kuvat Estoniasta Tallinnasta, niissä alus lastataan keulasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta."

        ON videoita joissa lastataan perästä , keulasta.
        Mutta mistään en ole löytänyt sitä oikeaa tietoa , ainoastaan näitä "erikoisasijantuntioita".

        Jos lauttaan on lastattu viime hetkessä muutamia "kuormaautoja" .
        On esitetty , että ajoneuvoja olisi ajettu laivasta ulos mereen ?!

        No kummasta päästä alusta , moinen ulosajo on voinut tapahtua?

        Kuvat mitä autokannelta on julkaistu niissä ei näy mitään ajoneuvoja, vaikka laivan keulasta on esteetön näkymä autokannelle .

        ''ON videoita joissa lastataan perästä''

        Linkkiä palstalle, heti !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta."

        ON videoita joissa lastataan perästä , keulasta.
        Mutta mistään en ole löytänyt sitä oikeaa tietoa , ainoastaan näitä "erikoisasijantuntioita".

        Jos lauttaan on lastattu viime hetkessä muutamia "kuormaautoja" .
        On esitetty , että ajoneuvoja olisi ajettu laivasta ulos mereen ?!

        No kummasta päästä alusta , moinen ulosajo on voinut tapahtua?

        Kuvat mitä autokannelta on julkaistu niissä ei näy mitään ajoneuvoja, vaikka laivan keulasta on esteetön näkymä autokannelle .

        Ei siellä koskaan mitään autoja ollut vaan ohjuksia ja atomipommeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä koskaan mitään autoja ollut vaan ohjuksia ja atomipommeja.

        Sinulla raukalla on mielipide.

        Vaan sinun mielipiteellä, raukka sillä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.

        Niinkuin märkiä kintaita läpsyttäis yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta."

        ON videoita joissa lastataan perästä , keulasta.
        Mutta mistään en ole löytänyt sitä oikeaa tietoa , ainoastaan näitä "erikoisasijantuntioita".

        Jos lauttaan on lastattu viime hetkessä muutamia "kuormaautoja" .
        On esitetty , että ajoneuvoja olisi ajettu laivasta ulos mereen ?!

        No kummasta päästä alusta , moinen ulosajo on voinut tapahtua?

        Kuvat mitä autokannelta on julkaistu niissä ei näy mitään ajoneuvoja, vaikka laivan keulasta on esteetön näkymä autokannelle .

        Estonia lastattiin Tallinnassa keulan kautta. Tämä mainitaan myös tutkintaraportissa.

        En tiedä mistä kuvista nyt puhut, mutta Viron onnettomuustutkintakeskuksen kuvissa autoja kyllä näkyy. Autot vaan ovat autokannen perällä ja kasautuneena oikealle kyljelle. Se taas johtuu siitä, että Estonia upposi oikealle kyljelle kaatuneena perä edellä päätyen pohjaan 120 astetta kallistuneena. Kaikki mitä laivan sisällä oleva irtain on käynyt läpi melkoisen karusellin Estonian upotessa.

        Rekkojen ajamisen autokannelta mereen voi kyllä unohtaa. Teoriassa tietenkin voisi olla mahdollista peräportin kautta suhteellisen tyynessä kelissä, mutta onnettomuusyön olosuhteissa kyllä täysin poissuljettu vaihtoehto. Estonian hylyssä peräportit ovat suljettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tallinnassa autot lastattiin keulan kautta."

        ON videoita joissa lastataan perästä , keulasta.
        Mutta mistään en ole löytänyt sitä oikeaa tietoa , ainoastaan näitä "erikoisasijantuntioita".

        Jos lauttaan on lastattu viime hetkessä muutamia "kuormaautoja" .
        On esitetty , että ajoneuvoja olisi ajettu laivasta ulos mereen ?!

        No kummasta päästä alusta , moinen ulosajo on voinut tapahtua?

        Kuvat mitä autokannelta on julkaistu niissä ei näy mitään ajoneuvoja, vaikka laivan keulasta on esteetön näkymä autokannelle .

        Jos rekat on Tallinnassa lastattu perästä, ne on todellakin ajettu merestä ylös laivaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estonia lastattiin Tallinnassa keulan kautta. Tämä mainitaan myös tutkintaraportissa.

        En tiedä mistä kuvista nyt puhut, mutta Viron onnettomuustutkintakeskuksen kuvissa autoja kyllä näkyy. Autot vaan ovat autokannen perällä ja kasautuneena oikealle kyljelle. Se taas johtuu siitä, että Estonia upposi oikealle kyljelle kaatuneena perä edellä päätyen pohjaan 120 astetta kallistuneena. Kaikki mitä laivan sisällä oleva irtain on käynyt läpi melkoisen karusellin Estonian upotessa.

        Rekkojen ajamisen autokannelta mereen voi kyllä unohtaa. Teoriassa tietenkin voisi olla mahdollista peräportin kautta suhteellisen tyynessä kelissä, mutta onnettomuusyön olosuhteissa kyllä täysin poissuljettu vaihtoehto. Estonian hylyssä peräportit ovat suljettuna.

        Tämä Estonian viimmeinen lastaus Tallinnan satamassa?
        Per-Arne Persson
        Asian ainoa varma tietäjä on tämä rekka auton kuljettaja jolle jäi vain rekan avaimet muistoksi rekasta ,nykyään rekka on itämeren pohjassa.

        Ehkä tämän kuljettajan kertomia on jossain tallessa.

        Tämä oli varmasti tapahtunut myös kuorma-auton ja perävaunun kanssa Per-Arne Persson lausunnon mukaan, josta lainataan seuraavaa:

        »On tehnyt vähintään 15 matkaa "Estonialla". Varsinainen matka tehtiin Volvo kuorma-autolla, tyyppi F12, reg. ei. MOW 996, perävaunun nro. AN 069. Persson jätti kuorma-autonsa perävaunuineen autokannelle alla olevan piirustuksen mukaisesti, joka on liitetty hänen lausuntoonsa.
        Tämän mukaisesti ajoneuvot sijoitettiin keskikotelon etummaisen vasemman puolen viereen siten, että perävaunujen takapää oli vain noin 20 metrin päässä keularampista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Estonian viimmeinen lastaus Tallinnan satamassa?
        Per-Arne Persson
        Asian ainoa varma tietäjä on tämä rekka auton kuljettaja jolle jäi vain rekan avaimet muistoksi rekasta ,nykyään rekka on itämeren pohjassa.

        Ehkä tämän kuljettajan kertomia on jossain tallessa.

        Tämä oli varmasti tapahtunut myös kuorma-auton ja perävaunun kanssa Per-Arne Persson lausunnon mukaan, josta lainataan seuraavaa:

        »On tehnyt vähintään 15 matkaa "Estonialla". Varsinainen matka tehtiin Volvo kuorma-autolla, tyyppi F12, reg. ei. MOW 996, perävaunun nro. AN 069. Persson jätti kuorma-autonsa perävaunuineen autokannelle alla olevan piirustuksen mukaisesti, joka on liitetty hänen lausuntoonsa.
        Tämän mukaisesti ajoneuvot sijoitettiin keskikotelon etummaisen vasemman puolen viereen siten, että perävaunujen takapää oli vain noin 20 metrin päässä keularampista.

        Virolaisten kuvaamista videoista EI NÄY yhtään mitään autoa tämän n.20m päästä keula rampista.!?

        TÄÄLLÄ ON KÄYTY , ... MEJÄN SUKU ON VAAN NIIN LEVEELANTOISTA ...semmoista se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Estonian viimmeinen lastaus Tallinnan satamassa?
        Per-Arne Persson
        Asian ainoa varma tietäjä on tämä rekka auton kuljettaja jolle jäi vain rekan avaimet muistoksi rekasta ,nykyään rekka on itämeren pohjassa.

        Ehkä tämän kuljettajan kertomia on jossain tallessa.

        Tämä oli varmasti tapahtunut myös kuorma-auton ja perävaunun kanssa Per-Arne Persson lausunnon mukaan, josta lainataan seuraavaa:

        »On tehnyt vähintään 15 matkaa "Estonialla". Varsinainen matka tehtiin Volvo kuorma-autolla, tyyppi F12, reg. ei. MOW 996, perävaunun nro. AN 069. Persson jätti kuorma-autonsa perävaunuineen autokannelle alla olevan piirustuksen mukaisesti, joka on liitetty hänen lausuntoonsa.
        Tämän mukaisesti ajoneuvot sijoitettiin keskikotelon etummaisen vasemman puolen viereen siten, että perävaunujen takapää oli vain noin 20 metrin päässä keularampista.

        Aloittaja, lue onnettomuustutkintaraportti, asia selviää sieltä kyllä oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja, lue onnettomuustutkintaraportti, asia selviää sieltä kyllä oikein hyvin.

        loppuraportti – mv estonia 1
        .
        loppuraportti
        ITÄMERELLÄ 28.9.1994 TAPAHTUNEEN
        MATKUSTAJA-AUTOLAUTAN KAATUMISEN
        TUTKINNASTA
        MV ESTONIA

        Täyttä tsemppiä koko kirjoitus on....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja, lue onnettomuustutkintaraportti, asia selviää sieltä kyllä oikein hyvin.

        Aina voi itkeä siellä minne ei aurinko paista.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja, lue onnettomuustutkintaraportti, asia selviää sieltä kyllä oikein hyvin.

        Olen kyllä moisen eepoksen lukenut .

        Täytyy sanoa että , täyttä Donald taruppia koko tarina on.

        Niin ja lastaus keulasta vai perästä !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä moisen eepoksen lukenut .

        Täytyy sanoa että , täyttä Donald taruppia koko tarina on.

        Niin ja lastaus keulasta vai perästä !?

        Lue raportista, mikä vimma on yksinkertaista asiaa täällä aina vaan udella ja udella ja udella kuin joku vähäjärkinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue raportista, mikä vimma on yksinkertaista asiaa täällä aina vaan udella ja udella ja udella kuin joku vähäjärkinen?

        Satu tarina on tuo virallinen tarina.


        Laiva oli hyvin hyvin huonossa kunnossa , hyvin , hyvin huonossa kunnossa.


        Varustamo harjoitti rikollista toimintaa monella tasolla.

        Varustamo - Viron valtio - Ruotsin valtio.

        Varustamo - suomalainen telakka

        Ruotsin pääministeri - Lestaadiolaiset Suomen pääministeri ja "Onnettomuuskeskuksen johtaja"
        14 tuntia uppoamisesta Ruottin pääministeri ilmoitti uppoamisen syy on keula visirin suunnittelu virhe.

        Näin päätettiin ja sitä satua on sitten jatkettu 28.09.1994 - xx.xx.2021 ja jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''ON videoita joissa lastataan perästä''

        Linkkiä palstalle, heti !!!

        Katto sitä "youtobea" siellä on Estonian lastausta oikein musiikin kanssa.

        Virossa / Ruotin satamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue raportista, mikä vimma on yksinkertaista asiaa täällä aina vaan udella ja udella ja udella kuin joku vähäjärkinen?

        Viron valtio : Ruotsin valtio ovat vastuussa joukko murhasta.

        Varustamo : on vastuussa joukko murhasta.

        Varustamo : Suomalainen telakka on vastuussa laiminlyönnistä laivanmerikelpoisuudesta .

        Ja salailu jatkuu.


      • Anonyymi

        Sinulla raukalla on mielipide.

        Vaan sinun mielipiteellä, raukka sillä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.

        Niinkuin märkiä kintaita läpsyttäis yhteen.


      • Anonyymi

        Kyllä me saammekoko maanparasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe