Olin eilen tankkaamassa autoani Kaarinassa ABC-kylmäasemalla. kaksi mopotyyppiä oli siellä taas repimässä letkuja jotta saisivat polttoainetta mopoon ilmaiseksi.
Antakaa nyt vanhemmat sen verran rahaa herran lahjoillenne ettei tarvitse rikkoa kylmäaseman laitteita. Olivat ihan ammattikoululaisen näköisiä tyyppejä joten on suuri mahdollisuus ettei luku- ja kirjoitustaito ole ihan sitä vahvinta osaamista. Kenties vahva esimerkki vanhemmilta jotka eivät osaa myöskään lukea tai kirjoittaa mutta osaavat kyllä lisääntyä. Jos vanhemmilla ei ole rahaa niin ei pidä hankkia sitä jälkikasvua.
Heikkolahjaisuutta Kaarinassa
2
682
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin tarpeellinen kommentti! En itse enää tankkaa tuolla ABC:llä kuin pakon edessä, koska kolme kertaa en ole pystynyt tankkaamaan ollenkaan ja kerran maksu meni, mutta dieseliä ei tullutkaan. Yleensä vika on siinä, että dieseliä ei vain lähde tulemaan. Kerran letku juuttui kiinni, mutta onneksi ystävällinen työmies tuli auttamaan letkun kiskomisessa! Ilmeisesti nuo ongelmat johtuvat siis nuorison hajotuspuuhista. Käsittämätöntä! Oon samaa mieltä, ettei Kaarinaan kaivata tuollaista eliitin ulkopuolista ainesta ollenkaan.
- Anonyymi
Tuollaiselle paskasakille jos menet jotain sanomaan niin on mopojengi vainoamassa ja olet silmätikkuna kylässä.
Nykyajan viranomaiset ja ihmisten asenteet tukevat tuollaisen paskasakin toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468