Olin eilen tankkaamassa autoani Kaarinassa ABC-kylmäasemalla. kaksi mopotyyppiä oli siellä taas repimässä letkuja jotta saisivat polttoainetta mopoon ilmaiseksi.
Antakaa nyt vanhemmat sen verran rahaa herran lahjoillenne ettei tarvitse rikkoa kylmäaseman laitteita. Olivat ihan ammattikoululaisen näköisiä tyyppejä joten on suuri mahdollisuus ettei luku- ja kirjoitustaito ole ihan sitä vahvinta osaamista. Kenties vahva esimerkki vanhemmilta jotka eivät osaa myöskään lukea tai kirjoittaa mutta osaavat kyllä lisääntyä. Jos vanhemmilla ei ole rahaa niin ei pidä hankkia sitä jälkikasvua.
Heikkolahjaisuutta Kaarinassa
2
662
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin tarpeellinen kommentti! En itse enää tankkaa tuolla ABC:llä kuin pakon edessä, koska kolme kertaa en ole pystynyt tankkaamaan ollenkaan ja kerran maksu meni, mutta dieseliä ei tullutkaan. Yleensä vika on siinä, että dieseliä ei vain lähde tulemaan. Kerran letku juuttui kiinni, mutta onneksi ystävällinen työmies tuli auttamaan letkun kiskomisessa! Ilmeisesti nuo ongelmat johtuvat siis nuorison hajotuspuuhista. Käsittämätöntä! Oon samaa mieltä, ettei Kaarinaan kaivata tuollaista eliitin ulkopuolista ainesta ollenkaan.
- Anonyymi
Tuollaiselle paskasakille jos menet jotain sanomaan niin on mopojengi vainoamassa ja olet silmätikkuna kylässä.
Nykyajan viranomaiset ja ihmisten asenteet tukevat tuollaisen paskasakin toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418