Olenkohan sekoamassa vai jo seonnut?

Anonyymi

Olen satavarma siitä.ettei täällä hilluta pitkään. Maailmanloppu on lähelä ja se tulee koko ajan lähemmäksi. Se tulee jokaiselle ihmiselle viimeistään kuollessa.

Henkilökohtainen maailmanloppu.

Aika-avaruus.

Iäisyys ei ole ajallisesti pitkä,, koska pituudella on mittaa ja iäisyyttä ei voi ajassa mitata, se on mittaamaton...

Ihmisen kuollessa hän jättää ajan, aika jättää hänet. Kuollut ei koe enää aikaa, eikä aika koske enää kuollutta ihmistä. Kuollut ihminen ei tarvitse enää aikaa, ei ole enää kiirettä mihinkään.

Edesmennyt.

Muut tulevat yksi kerrallaan perässä, jokainen.

Se onkin asiassa ainoa lohdutus.

Iäisyys ei ole alkanut koskaan, se on kuin valtava ympyräksi piirretty viiva, eikä joka ei lopu koskaan.

ilmestyin jostain ja elän siinä hetken minimaaalisen lyhyenä vìvana, kunnes palaan sinne mistä ilmestyin.

Iäisyyden viiva jatkuu loputtomasti, ikäänkuin en olisi koskaan ilmestynyt.

En muista, enkä tiedä mistä tulin, enkä tiedä minne menen.

Palaanko samanlaiseen iäisyyteen josta tulin, vai erilaiseen, jossa on kaksi eri vaihtoehtoa?

63

1342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Tosin eipä se varsinaisesti paljoa lohduta vaikka se tuo ekakin olisi.

      • Anonyymi

        Kumpi tahansa, fiksulta vaikuttaa.🌝


    • Anonyymi

      ..Olemme tähtien lapsia, kvarkkimme ja atomimme ovat jo olleet tähdissä ja sinne päätyvät ikuiseen kosmiseen kiertokulkuun takaisin. Täällä käytiin vaan tälläkertaa ihmismuodossa !

      • Anonyymi

        Minua kauhistuttaa ajatus uudelleen syntymisistä eli että kiertääkö "aineemme" täällä ihmisoloina.

        Olen vähän suunnitellut alkavani miekuvaharjoitukset napanuoraan hirttäytymisestä. Osaan sitten tehdä sen, jos huomaan tunkevani päätäni ulos jonkun jalkovälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kauhistuttaa ajatus uudelleen syntymisistä eli että kiertääkö "aineemme" täällä ihmisoloina.

        Olen vähän suunnitellut alkavani miekuvaharjoitukset napanuoraan hirttäytymisestä. Osaan sitten tehdä sen, jos huomaan tunkevani päätäni ulos jonkun jalkovälistä.

        Miten niin ihmisoloisena" ?
        Jälleensyntymis-ja sielunvaellusoppien mukaan ihminen voi syntyä tähän matoiseen maailmaan uudelleen esm. muurahaisena, lutikkana, jne

        Minkälaisrna eläimenä tahansa, riippuen siitä kuinka hyveellisesti tai vähemmän hyveellisesti eli.

        Sinusta en tiedä, mutta hirttäisitkö itsesi napanuoraan jos huomaisit tunkevasi päätäsi esiin esm. simpanssi naaraan jalkojen välistä?


      • Anonyymi

        Rauli on jo siellä. Tähdet tähdet, enkö jo tulla saa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauli on jo siellä. Tähdet tähdet, enkö jo tulla saa....

        Simpanssien elinolot ovat huonot ja huononevat koko ajan, että vastaus on kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simpanssien elinolot ovat huonot ja huononevat koko ajan, että vastaus on kyllä.

        Kaikki olemme hiiltä tai hiilivety-yhdisteitä.
        Palaminen on aineen yhdistymistä happeen.


    • Anonyymi

      Se on sillä tavalla ettei tämä ihmisyys nyt mikään kovin kummoinen juttu ole tässä universumin kokonaisuuden suhteen.
      Omasta puolestani maailmanloppu tai oma loppuni voisi tulla, olen valmis, tämän elämän olen nähnyt, kevään, talven, puut ja perhoset, ihmisen hyvässä ja pahassa....mitä jäisin kaipaamaan enää...olen valmis matkaan josta ei ole paluuta......

      • Anonyymi

        Just niin, hienosti kiteytetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, hienosti kiteytetty

        Kun nyt kumminkin vielä olet tällä pallolla, jolla ei vielä ole ilmastokatastrofia, tutkaile luontoa. Jos pystyt kävelemään, rupea lenkkeilemään puistoissa tai ihan lähimetsissä. Katsele ja kuuntele. Haistele. Kastukin välillä.

        Yksi "apukeino" keskittyä luonnon ilmiöihin, on valukuvata niitä. Osta vaikka 400 - 500 euron digikompaktitaskuun mahtuva. Halvemmillakin saa kuvia. Dokumentoi kävelylenkkisi, kotona siirrä tietokoneen kuvapalveluun ja katsele näytön kokoisena. Rupeat huomaamaan aina vaan enemmän.


    • Anonyymi

      Jääkö joku kaipaamaan?

      • Anonyymi

        Vaikea uskoa että jäis.


    • Anonyymi

      Hyvä, ajattelemisen arvoinen aloitus. Vastauskommenteissakin ajattelemisen aihetta. Toivottavasti ketju jatkuu.

    • Anonyymi

      Pisti miettimään. Aika. Ajattomuus. Ajaton iäisyys. Iättömyys on aluton, ajaton ja loputon. Sieltä ollaan tultu ajalliseen elämään pieneksi hetkeksi, jonka jälkeen palataan ajattomaan iäisyyteen.

      Jos helvetti on totta, sinne joutuneella ei ole toivoa päästä sieltä pois vaikka olisi ollut siellä kuinka kauan koska kuolleella ei ole enää aikaa, hän ei elä enää ajassa kuten eli eläessään. Iäisyydessä ei ole aikaa joka kuluisi eteenpäin aina vaan, loputtomasti, aika seisoo kuin pysähtynyt kello.

    • Anonyymi

      Syvällisiä pohdiskelet. . Tämä vaan ei ole tuollaiseen pohdiskeluun oikea foorumi. Täältä et löydä ketään joka ajattelisi noin syvällisesti kuin sinä. Ei pahalla. Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Kun täältä ei löydy keskustelukaveria, voisit lueskella tähtitieteilijä Esko Valtaojan kirjoja. Voisi tulla vastaan tuttuja näkökulmia. Lue ensin vaikka viimeisin kirjansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun täältä ei löydy keskustelukaveria, voisit lueskella tähtitieteilijä Esko Valtaojan kirjoja. Voisi tulla vastaan tuttuja näkökulmia. Lue ensin vaikka viimeisin kirjansa.

        Olen lukenut, nähnyt videoita ja tv ohjelmia joissa Esko, tuttavallisemmin minulle Ekkeri Valtaoja horisee omiaan.
        Ei Ekkeri mitään varmasti tiedä esm. Alkuräjähdyksestä tai miljardien vuosien aikaisesta evoluutioTEORIASTA koska ei ole niihin aikoihin paikalla havainnoimassa. Ekkeri vain kuvittelee ja päättelee ja luulee. Luulo ei kuitenkaan ole tiedon väärti, kuten opettaja sanoi Ekkerille ollessamme kansakoulun kuudennella Luonnontieteen oppitunnilla, kun Ekkeri möläytti äkisti... LUULEN ETTÄ IHMINEN ON OLLUT JOSKUS SILAKKA. Viisaammat ja älykkäämmät oppilaat minä mukana purskahdimme nauruun, taisipa Kustilla tulla jopa kuset housuun. Siitä asti aina tähän päivään Ekkeri on ollut meille luokkatoveteille "Silli" Uskontotunnilla myös kuudennella luokalla opettajan puhuessa luomisesta koko luokka räjähti nauramaan Ekkerin logiikalle kun tämä kiekaisi...
        JUMALAN TÄHDEN OPE EI JUMALAA OLE OLEMASSA!
        Että tällainen tähtitieteilijä se meidän Ekkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut, nähnyt videoita ja tv ohjelmia joissa Esko, tuttavallisemmin minulle Ekkeri Valtaoja horisee omiaan.
        Ei Ekkeri mitään varmasti tiedä esm. Alkuräjähdyksestä tai miljardien vuosien aikaisesta evoluutioTEORIASTA koska ei ole niihin aikoihin paikalla havainnoimassa. Ekkeri vain kuvittelee ja päättelee ja luulee. Luulo ei kuitenkaan ole tiedon väärti, kuten opettaja sanoi Ekkerille ollessamme kansakoulun kuudennella Luonnontieteen oppitunnilla, kun Ekkeri möläytti äkisti... LUULEN ETTÄ IHMINEN ON OLLUT JOSKUS SILAKKA. Viisaammat ja älykkäämmät oppilaat minä mukana purskahdimme nauruun, taisipa Kustilla tulla jopa kuset housuun. Siitä asti aina tähän päivään Ekkeri on ollut meille luokkatoveteille "Silli" Uskontotunnilla myös kuudennella luokalla opettajan puhuessa luomisesta koko luokka räjähti nauramaan Ekkerin logiikalle kun tämä kiekaisi...
        JUMALAN TÄHDEN OPE EI JUMALAA OLE OLEMASSA!
        Että tällainen tähtitieteilijä se meidän Ekkeri.

        On tähtitieteilijä. Lupasin, että on samoja näkökulmia- Aloittaja voi vertaille omia ajatelmiaan toisen ihmisen ajatteluihin.

        Tämä esko on ollut teitä niin paljon älykkäämpi, että ette ole voineet keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tähtitieteilijä. Lupasin, että on samoja näkökulmia- Aloittaja voi vertaille omia ajatelmiaan toisen ihmisen ajatteluihin.

        Tämä esko on ollut teitä niin paljon älykkäämpi, että ette ole voineet keskustella.

        Eskosta tuli tähtitieteen professori. Mikäs tästä hänen rienaajastaan tuli. Montako julkaistua kirjaa sinulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskosta tuli tähtitieteen professori. Mikäs tästä hänen rienaajastaan tuli. Montako julkaistua kirjaa sinulla on.

        Esko on vanha. Hänen luokkatoverinsa ovat vanhoja. Minä olen vieläkin vanhempi. En ole seurannut avaruuden tutkimisia muuten kuin silmiin osuneina uutisina. Niissä aina joku on löytänyt, havainnut, kuvannut, mitannut jotakin uutta, mikä pakottaa muuttamaan ajattelua. - Pysy siinä perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko on vanha. Hänen luokkatoverinsa ovat vanhoja. Minä olen vieläkin vanhempi. En ole seurannut avaruuden tutkimisia muuten kuin silmiin osuneina uutisina. Niissä aina joku on löytänyt, havainnut, kuvannut, mitannut jotakin uutta, mikä pakottaa muuttamaan ajattelua. - Pysy siinä perässä.

        Nasaan uskon Eskoon en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskosta tuli tähtitieteen professori. Mikäs tästä hänen rienaajastaan tuli. Montako julkaistua kirjaa sinulla on.

        Esko on voinut kirjoittaaa vinon pinon höpöhöpö opuksia. Niillä ei ole mitään totuuspohjaa välttämättä. Pelkkiä ateistin höpötyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko on voinut kirjoittaaa vinon pinon höpöhöpö opuksia. Niillä ei ole mitään totuuspohjaa välttämättä. Pelkkiä ateistin höpötyksiä.

        Nasahan se vasta valehtelee ja salaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun täältä ei löydy keskustelukaveria, voisit lueskella tähtitieteilijä Esko Valtaojan kirjoja. Voisi tulla vastaan tuttuja näkökulmia. Lue ensin vaikka viimeisin kirjansa.

        Esko V. Kiteytti sen hienosti: Ihmiskunnalla on mahdollisuus selviytyä jos pääsemme vihreästä liikkeestä eroon !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko V. Kiteytti sen hienosti: Ihmiskunnalla on mahdollisuus selviytyä jos pääsemme vihreästä liikkeestä eroon !

        vihreet pelastaa ikuisuudenkin.


    • Anonyymi

      Olen eri mieltä että pitäisi velkaannuttaaa itsensä kameralla.

      • Anonyymi

        Velkaa ajatellen ikuisuus ei ole kuin mahdollisuus, eksentraali ihminen voi siihen tarttua ja löytää olomuodolla uusia avaruudellisia ulottuvuuksia joiden kautta myös ikuisuus tulee muuttamaan muotoaan.


    • Anonyymi

      Esķo Eķkeri Valtaoja on maailmanlopun vihervassari hömpän tekojeesus

    • Anonyymi

      Onkohan eläimillä sukupuolielämää?

      • Anonyymi

        Googletin.
        Yllätyin kun Wikipediasta selvisi, että naispuolisilla eläimillä kuten lehmälläkin on klitoris.
        Onkohan hämähäkkinaarailla, kuten Mustalla leskellä?


    • Anonyymi

      Paljon jäi kokematta ennen syntymääni, paljon olen kokenut eläessäni, jotakin liikaa, jotain liian vähän ja jotakin olisi saanut jäädä kokemattakin, kuoleman jälkeen voi olla edessä uusia kokemuksia, saa nähdä...

    • Anonyymi

      tänään teevee ykkösessä viiden jälkeen eskoa jututetaan

      • Anonyymi

        Tästä on poistettu mielenkiintoinenviestini. Kirjailija kertoi opetelleensa lukemaan Liisa Ihmemaassa kirjan avulla. Se oli edelleen tärkeä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on poistettu mielenkiintoinenviestini. Kirjailija kertoi opetelleensa lukemaan Liisa Ihmemaassa kirjan avulla. Se oli edelleen tärkeä hänelle.

        Emma on maailmankuulu fantasiakirjailija. paras tulos on kirjan kääntäminen 20 kielelle. Kirja kertoi uuden planeetan asuttamisesta maapallon mentyä pilalle.

        Esko pysyi aika kesynä. Luulisin, että ohjelma on Areenassa nähtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emma on maailmankuulu fantasiakirjailija. paras tulos on kirjan kääntäminen 20 kielelle. Kirja kertoi uuden planeetan asuttamisesta maapallon mentyä pilalle.

        Esko pysyi aika kesynä. Luulisin, että ohjelma on Areenassa nähtävissä.

        Vai on Emmalla kielet hallussa, kääntänyt kirjansa 20 kielelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emma on maailmankuulu fantasiakirjailija. paras tulos on kirjan kääntäminen 20 kielelle. Kirja kertoi uuden planeetan asuttamisesta maapallon mentyä pilalle.

        Esko pysyi aika kesynä. Luulisin, että ohjelma on Areenassa nähtävissä.

        Voikohan sen verran mainita, että kyseessä oli Flinkkilän haastatteluohjelma, joka tuli lauantaina klo 17.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voikohan sen verran mainita, että kyseessä oli Flinkkilän haastatteluohjelma, joka tuli lauantaina klo 17.

        Googlaa: Emma Itäranta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa: Emma Itäranta

        kele, siis EMMI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kele, siis EMMI

        googlaa: liisa ihmemaassa kaninkolo


    • Anonyymi

      Mitä teit eilen? Tekisitkö saman tänään eri tavalla? Teetkö tänään jotain mitä olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten? Entä huomenna, tuleeko siitä samanlainen laiska päivä, kuin jokaisesta päivästäsi tähän mennessä jolloin herättyäsi lojut sängyssä puolille päivin ja iltapäivä kului päätä käännellessä ja pulloa kallistellessa . Illan tullen väsy taisi iskeä rankan päivän jälkeen ja sammahdit kuin saunalamppu ilman, että tekemättömien töiden lista olisi lyhentynyt yhdenkään kohdan verran, sinä umpisurkea laiska juopporetku. Ryhdistäydy.

      • Anonyymi

        Äläpäs syyttele, Olen tehnyt oitkän ja ahkeran uran Hämeenlinnan kaupungin ojankaivuu-osastolla lapiomiehenä. Lapion varsi oli kettinkiä joten työ tasitti selkää joka nyrjähti ja olen ollut siitä jo vuosia saikulla. Lääkäri kehotti pysymään levossa.


    • Anonyymi

      Jollain todennäköisyydellä synnyt jossain vaiheessa, koska olet nytkin täällä, ja se on aivan sama missä vaiheessa, kun et aikaa kuolleena tajua kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Emmehän me ihmiset ole muita kun niitä Langenneita Enkeleitä ,jotka on
      syöksetty tänne maanpääliseen Helvettiin ,oppimaan elämänkoulun taitoja
      pois Saatanan pauloista.
      Taitavatpa samoin olla eläimetkin,sillä niin paljon ne ihmistä muistuttavat,
      tunteineen ja tapoineen.

    • Anonyymi

      Taitavat eläimet oppivat polarisoimaan ihmistä paremmin ikuista ulottuvuutta missä tekojen summa on enemmän kuin kadonneen maailman fantasia.

    • Anonyymi

      Eniten järkeä viisautta ja kokemusta on kaivettuna noin 2,5m syvälle maahan hautausmaille.

    • Anonyymi

      Kun aurinko alkaa kuolla miljoonan vuoden päästä se muuttuu punaiseksi jättiäiseksi jonka porottava kuumuus polttaa ja tappaa kaiken maan päälisen elämän pois. Maapallo kiertää aurinkoa kuin ekävistä ihmisistä tyhjä turistibussi ja 5 miljardin vuoden päästä aurinko sammuu. Onkohan maapallo siihen mennessä hiiltynyt tuhkaksi vai kiertääkö vielä sakkolenkkiään avaruudessa ihmislunnan ruumisarkkuna. R.I. P. Tellus

      • Anonyymi

        Jaa? Wikipedian mukaan Auringosta tulee punainen vasta viiden miljardin vuoden kuluttua, kun vety loppuu sen keskustasta. 1-3 mrd:n vuoden päästä kuitenkin jo meret höyrystyvät tähden jatkuvan kirkastumisen vuoksi.
        "Maapallo sulaa laavapalloksi, ja osa sen kivikehästä höyrystyy avaruuteen."
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Aurinko#Auringon_elinkaari


    • Anonyymi

      On , epätosi väite, että ihminen on muka eläin, höpöhöpö puhetta.
      Matematiikan, algebran, geometrian, ja mitä niitä muita tieteenaloja onkaan mukaan voimalla on vastavoima.

      Mikäli väite, "ihminen on eläin" on tosi, niin silloin toisinpäin, "eläin on ihminen".... mikä on kyllä vittua kätöseen niin epätosi kuin epätosi voi olla epätosi.

      • Anonyymi

        Olipa sulla sekava päättelyketju.

        Ihminen on yksi eläinlaji, mutta kaikki eläinlajit eivät ole ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa sulla sekava päättelyketju.

        Ihminen on yksi eläinlaji, mutta kaikki eläinlajit eivät ole ihmisiä.

        Ihminenkin on nisäkäs, ainakin naiset.

        Eläintentuntijat ovat tuoneet esille tutkimustuloksia, joissa on huomattu, että eläimet ovat älykkäämpiä kuin on luultu.


    • Anonyymi

      Jos maailmanloppu tulee ja pommit lentelee sinne tänne, niin istun kannon nokkaan ja vedän kossupullosta viimisen kännin.

      • Anonyymi

        sulla mitään kossuu oo, jotain halpaa viininluikeroo ehkä saat haalittua.


    • Anonyymi

      Ihminen on joskus alunperin ollut silakka kuten Tuntemattomassa Satumaassa joku niin viisaaati sanoi. Tosin vielä viisaammat sen kuultuaan remahtivat äänekkääseen nauruun.

      • Anonyymi

        Silakka-ihmisiä on vieläkin etenkin pääkaupunkiseudulla, pääasiassa nais-oletettuja !


    • Anonyymi

      Pieniä ja vähän isompia "maailmanloppuja" on tapahtunut tunnetun historian aikana jo lukemattomia. Tämä riippuu siitä, miten maailmanloppu määritellään.

      Monenlaista rytinää tapahtuu ajoittain, ja miksei piankin. Sellaista joissa valtioita kaatuu ja ihmisiä kuolee. Tuhansia, miljoonia, enemmänkin.

      Se ei vain ole mikään loppu. Vaan pelkkä välimerkki pitkässä tarinassa.

      • Anonyymi

        Edelleenkin sademetsistä tai viidakoista tai miten vaan, löytyy kuolleitten sivisaation jäännöksiä- Kaupunkeja rakennuksineen kasviston alta. Mihin loppui. Loppuiko vesi vaikka.

        Ja inkojen jäljiltä löytyy edelleenkin.
        Että ihan tyhmää ponnistella ja yrittää "toteuttaa itseään" , kun kyse on olemattomasta ajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin sademetsistä tai viidakoista tai miten vaan, löytyy kuolleitten sivisaation jäännöksiä- Kaupunkeja rakennuksineen kasviston alta. Mihin loppui. Loppuiko vesi vaikka.

        Ja inkojen jäljiltä löytyy edelleenkin.
        Että ihan tyhmää ponnistella ja yrittää "toteuttaa itseään" , kun kyse on olemattomasta ajasta.

        Inka sivilisaatio tuhoutui kun viidakon demarit pääsivät valtaan !


    • Anonyymi

      Mulla oli päässä tosi hyvä ajatus päivällä, mutta en muista sitä enää.

    • Anonyymi

      mitähän sääntöjen vastaista on voitu aiheesta kirjoittaa

      • Anonyymi

        Aiheen ulkopuolelta varmaan on höpisty.


    • Anonyymi

      Kosmisia tunteita on vaikea tulkita suhteellisen teoreettisen nepotismin suhteen.

    • Anonyymi

      mitähän tämän ketjun aloittajalla tänään liikkuu päässä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe