ootko jo nukkumassa? Mä en. Hyvää yötä rakkaani. Naiselta just sulle.
Rakkauteni?
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon, että ei haittaa nainen vaikka olen enemmän poikamainen kuin miesmäinen. Joissain asioissa olen rohkeakin. En ole semmoinen pahantekijä, älä niin luule. Kauniita unia.
- Anonyymi
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
Ei ole tyhmää mielestäni ajatella noin. Niin oletan itsekin, että rakastaisin loppuelämäni. Ketäpä muutakaan kuin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
Tää ei ole aloittajalta. Ei syyttele häntä enkä ole mustasukkainen naisista, joista en mitään tiedä.
- Anonyymi
Miialta?
- Anonyymi
En. Se on lahja sekin. Jos kohta olen sitä aukaisemaan. On valvottava vielä tovi https://youtu.be/eoq23fpSJgc
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1611962Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511527"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1221514Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.711419- 771388
Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol131248- 661237
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten2201032- 711029
Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine199911