ootko jo nukkumassa? Mä en. Hyvää yötä rakkaani. Naiselta just sulle.
Rakkauteni?
8
113
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon, että ei haittaa nainen vaikka olen enemmän poikamainen kuin miesmäinen. Joissain asioissa olen rohkeakin. En ole semmoinen pahantekijä, älä niin luule. Kauniita unia.
- Anonyymi
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
Ei ole tyhmää mielestäni ajatella noin. Niin oletan itsekin, että rakastaisin loppuelämäni. Ketäpä muutakaan kuin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
Tää ei ole aloittajalta. Ei syyttele häntä enkä ole mustasukkainen naisista, joista en mitään tiedä.
- Anonyymi
Miialta?
- Anonyymi
En. Se on lahja sekin. Jos kohta olen sitä aukaisemaan. On valvottava vielä tovi https://youtu.be/eoq23fpSJgc
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk641854- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48945- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813