ootko jo nukkumassa? Mä en. Hyvää yötä rakkaani. Naiselta just sulle.
Rakkauteni?
8
111
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon, että ei haittaa nainen vaikka olen enemmän poikamainen kuin miesmäinen. Joissain asioissa olen rohkeakin. En ole semmoinen pahantekijä, älä niin luule. Kauniita unia.
- Anonyymi
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
Ei ole tyhmää mielestäni ajatella noin. Niin oletan itsekin, että rakastaisin loppuelämäni. Ketäpä muutakaan kuin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
Tää ei ole aloittajalta. Ei syyttele häntä enkä ole mustasukkainen naisista, joista en mitään tiedä.
- Anonyymi
Miialta?
- Anonyymi
En. Se on lahja sekin. Jos kohta olen sitä aukaisemaan. On valvottava vielä tovi https://youtu.be/eoq23fpSJgc
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382709- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 127793