ootko jo nukkumassa? Mä en. Hyvää yötä rakkaani. Naiselta just sulle.
Rakkauteni?
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon, että ei haittaa nainen vaikka olen enemmän poikamainen kuin miesmäinen. Joissain asioissa olen rohkeakin. En ole semmoinen pahantekijä, älä niin luule. Kauniita unia.
- Anonyymi
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa poikamaisuus yhtään. Kauniita unia sulle myös.
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
Ei ole tyhmää mielestäni ajatella noin. Niin oletan itsekin, että rakastaisin loppuelämäni. Ketäpä muutakaan kuin häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikamaisena miehenä unelmoin siitä että rakastaisin sinua aina. Joidenkin mielestä on tyhmää haaveilla semmoisesta, mutta minusta rakkautta on juuri niin paljon kuin itse voi rakastaa ja kuinka paljon toinen voi ja kuinka paljon haluaa rakastaa. Sitä on turha kahlita. Voi olla niin uskollinen ja rakastava kuin haluaa. Kuka on kieltänyt ihmisiä rakastamasta aivan mahdottoman paljon? Pahaa sellainen on, että rakkautta vähätellään ja pidetään arvoltaan vähäisenä. Minä ainakin haluan rakastaa niin paljon kuin vain voin, ja yhtä ainoaa tietenkin. Vaikka en mitään osaakkaan.
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinullahan on jo muita naisia? Miten voisit rakastaa vain minua?
Tää ei ole aloittajalta. Ei syyttele häntä enkä ole mustasukkainen naisista, joista en mitään tiedä.
- Anonyymi
Miialta?
- Anonyymi
En. Se on lahja sekin. Jos kohta olen sitä aukaisemaan. On valvottava vielä tovi https://youtu.be/eoq23fpSJgc
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438