Eli siis olen 9luokalla ja kävi tosi hauska ja tavallaan surullinen asia yksi päivä.
Olin koulun jälkeen menossa salille ihan normaaliin tapaan.
Kun pääsin salille näin siellä liikunnanopettajani joka nosteli 40kilon painoja, ei siinä mitään outoa mutta sitten näin ruiskun hänen vieresessään.
En jaksanut kiinnittää enempää huomioita vaan alkoin treenaamaan.
Sitten näin kun opettaja ottaa ruiskun ja vetää lihaksiin sen, tottakai kysyn mitä oikein hommaat ja opettaja vastasi vaan että ne oli anabolisia steroideja.
Pitäisikö minun kertoa rehtorille näkemästä vai unohtaa asia?
Antakaa apuja
Opettaja jäi kiinni.
Anonyymi
4
868
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kaikkeen sinäkin juutut! Unohda asia! Hoida vain omat asiasi!
- Anonyymi
Se on kielletty juttu
Käyttäjä muuttuu arvaamattomaksi
Psyyke muuttuu
Väkivaltaa
Kertoisin
Se on kaikkien etu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kielletty juttu
Käyttäjä muuttuu arvaamattomaksi
Psyyke muuttuu
Väkivaltaa
Kertoisin
Se on kaikkien etuPelottaa vain että opettaja käy kimppuun tai jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa vain että opettaja käy kimppuun tai jotain
Niin ajattelit itse käydä opettajan kimppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981043
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20734- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607