Eli siis olen 9luokalla ja kävi tosi hauska ja tavallaan surullinen asia yksi päivä.
Olin koulun jälkeen menossa salille ihan normaaliin tapaan.
Kun pääsin salille näin siellä liikunnanopettajani joka nosteli 40kilon painoja, ei siinä mitään outoa mutta sitten näin ruiskun hänen vieresessään.
En jaksanut kiinnittää enempää huomioita vaan alkoin treenaamaan.
Sitten näin kun opettaja ottaa ruiskun ja vetää lihaksiin sen, tottakai kysyn mitä oikein hommaat ja opettaja vastasi vaan että ne oli anabolisia steroideja.
Pitäisikö minun kertoa rehtorille näkemästä vai unohtaa asia?
Antakaa apuja
Opettaja jäi kiinni.
Anonyymi
4
808
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkeen sinäkin juutut! Unohda asia! Hoida vain omat asiasi!
- Anonyymi
Se on kielletty juttu
Käyttäjä muuttuu arvaamattomaksi
Psyyke muuttuu
Väkivaltaa
Kertoisin
Se on kaikkien etu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kielletty juttu
Käyttäjä muuttuu arvaamattomaksi
Psyyke muuttuu
Väkivaltaa
Kertoisin
Se on kaikkien etuPelottaa vain että opettaja käy kimppuun tai jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaa vain että opettaja käy kimppuun tai jotain
Niin ajattelit itse käydä opettajan kimppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298