"LAKIALOITE POLTTOAINEVERON KOHTUULLISTAMISESTA JA KOHTUULLISEN HINTATASON TURVAAMISESTA" kerää kannattajia ja etenee eduskuntaan. Mitä enemmän se saa kannatusta, sitä tehokkaampi se on: allekirjoita sinäkin ja jaa eteenpäin!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9154
Kansalaisaloite polttoaineverosta - tee se minkä voit, osallistu!
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa millä tuo kohtuullistaminen onnistuu on se, että marin, ohisalo ja andersson tunketaan kuurakettiin missä on polttoainetta juuri se määrä, että se riittää mustaan aukkoon.
- Anonyymi
Huittisten seurulla voimme kuitenkin jalostaa oman polttoaineen sianpaskasta!
Olemme suamen sikaisin pitäjä, joten polttoainemateriaalia riittää huittilaisten käyttöön lähes rajattomasti! Emme saa hutisalolle kertoa aikeistamme, sillä siihen lyärään vero. Meinaan sianpaskaan. Jakeluverkosto tulisi rakennettavaksi maan alle eli kaasuputket tulisi asentaa savipeltojemme huomaan.
Tankkaus tulisi suorittaa salaa ja huomaamattomasti arkisten asioiren yhteyresä, kuten uimareissulla huittisjärvellä olevassa tankkauspisteessä tai rautatieaseman junalippuautomaatin salaisesta tankkauspistoolista... - Anonyymi
Pääsenkö mustalle listalle jos allekirjoitan? Siis rekistöröidäänkö minut hallituksen vastustajaksi?
- Anonyymi
Kyllä joudut! Mikäli kuulut LIKL- liittoon, yhdistyksen asianajajat mahdollisesti auttavat konfliktitilanteissa. Ehkä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606934- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262900- 212598
- 272183
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3591871- 251790
- 111712
- 321668
- 511576