Windows 11 meni linuksin ohi 30 minuutissa!

Anonyymi

Sen verran siinä tosiaan kesti, puoli tuntia ja linkkura oli lyöty!

17

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli linuks meni linuksin ohi :) Kauan eläköön GNU/Linuxit!

      • Anonyymi

        Kyllähän sinä Matti sen tiedät varsin hyvin, että vain linuks on tubutin. Windows on tietokoneen upea käyttöjärjestelmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sinä Matti sen tiedät varsin hyvin, että vain linuks on tubutin. Windows on tietokoneen upea käyttöjärjestelmä!

        Matilla on myös Windows 11 käytössä. Hän pitää siitä kovasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matilla on myös Windows 11 käytössä. Hän pitää siitä kovasti!

        Ja käyttää myös ahkerasti. Mutta periaatteesta tulee palstalle kehumaan linuksia, vaikkei usko siihen enää itsekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja käyttää myös ahkerasti. Mutta periaatteesta tulee palstalle kehumaan linuksia, vaikkei usko siihen enää itsekään.

        Osaamattomat laumasielut ovat taas asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaamattomat laumasielut ovat taas asialla.

        Onneksi niitä osaamattomia tubutinpoikia on enää 0,01% kaikista PC-koneista ja läppäreistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi niitä osaamattomia tubutinpoikia on enää 0,01% kaikista PC-koneista ja läppäreistä.

        Sinä se vaan jaksat jauhaa satujasi tosta 0,01% ja sulla onkin levy jäänyt pahasti päälle. Totuus on kuitenkin se että linuxin käyttäjämäärä on 10% lähempänä kuin 0,01%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vaan jaksat jauhaa satujasi tosta 0,01% ja sulla onkin levy jäänyt pahasti päälle. Totuus on kuitenkin se että linuxin käyttäjämäärä on 10% lähempänä kuin 0,01%.

        Heh heh heh... Kukaan ei usko tuollaisia 10%:n satuja. Näkisihän sen jo käytännössäkin eli joka kymmenellä tulisi olla jokin tubutin tietokoneessa. Mutta käytpäs missä tahansa paikassa, missä tietokoneita käytetään, et todellakaan näe niissä linukseja.

        0,01% on edelleen oikea lukema!


    • Anonyymi

      30 vuotta vs. 30 minuuttia ei ole linuksporukan mielestä oleellinen ero. Ja toisaalta kun mukaan lasketaan kaikki mahdolliset vähääkään linuksiin viittaavat laitteet, mukaanlukien jokaisesta huushollista löytyvät pyykkikorilliset vanhoja kännyköitä, voivat he riemuita linuksin osuudesta ja inttää sitä maaliman tappiin.

      • Anonyymi

        Linuks-liput liehuvatkin lähinnä SER-konteissa!


    • Anonyymi

      30 minuuttia........heh heh heh heh... Kyllä minua hävettäisi tubutinpoikana. Ja sitten vielä se "maailmanvalloitus" kyllä saa taas nauraa sydämensä kyllyydestä maha kippurassa!

      • Anonyymi

        Microsoft ja minä emme luovu Linuxista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Microsoft ja minä emme luovu Linuxista.

        Minä luovuin jo yli kymmenen vuotta sitten ja olen siitä päätöksestä onnellinen.


    • Anonyymi

      Jopas oli helppoa linuksin ohitus, jopa puoli tuntia ja kaikki linuksit yhteensä oli lyöty.

      • Anonyymi

        Saas nähdä, kauanko menee seuraavalla Windowsilla mennä linuksien ohitse. Veikkaanpa, jotta se lasketaan jo sekunneissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saas nähdä, kauanko menee seuraavalla Windowsilla mennä linuksien ohitse. Veikkaanpa, jotta se lasketaan jo sekunneissa!

        Tai saattaa olla, jottei mene sitä yhtäkään sekuntia. Linuksit ovat näet silloin jo poissa tietokoneista.


    • Anonyymi

      Kunnes heräsit unesta ja järkytyit kun koneessasi on linkkura

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe